Vespa-Ciao.NL
:: ~Mike’s ciao perso~

Home Forums Perso’s Projecten ~Mike’s ciao perso~

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

cool miky, mooie cilinder..
      kut van de athena maarja shit happends zou ik dan maar denken 🙁

succes met je nieuwe krachtbron!!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Mike
      Topic starter

thanks flicko, je mag die athena wel hebbe aangezien je dat wou

enne had je nog navraag gedaan over die weekend

Mike

Mike
        Topic starter

zo weer even een update,

ding zit weer inmekaar emt nieuwe cilinder en alle andere laatste aanwinsten:)

setup is dus:

42mm ALU Pinasco
          Max aangepast Kick carters op de cilinder
          13mm inlaat
          Kick kruk aangepast
          Proma Cannon ( linkse uitvoering )
          13/13
          Malossi filter

Overbrenging:

Voorvario: malossi
          achtervario 90mm schijven @ Gele druk en trekveren
          Malossi vertanding.

topsnelheid ca. de 80+ kmph

Nu allen het frame nog aanpassen voor de Kick delen, het uitknoppie maken en iets verzinnen voro een standaartje, maar dat gaat wel goedkomen, ff Crea bea doen;)

Hier staat hij op de foto met de Blauwe snor brommer van ThomasC wat eigenlijk niks meer met een snorfiets te maken heeft. haha

Tot zover!

Mike

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

uitlaatje ziet er netjes uit!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Mike
            Topic starter

ja ik ben er errug blij mee:)

Mike

hansieb
              Moderator

Als ik mocht kiezen qua style dan zou ik de gun doen die ziet er toch net ff wat toffer uit dan de cannon.

Maar 84digi is nice nice :)!

N!CKs

staat heel mooi onder je brommert,:thumb
                  ook een zeer mooi snelheid.
                  en idd die snor is geen snor meer:D

LeMoN
                  Bijdrager

Ziet er mooi uit! Zal wel lekker rijden 🙂

Mike
                    Topic starter

zo laat ik dit na dik een jaar ook maar weer eens updaten:P hahah want vind he toch wel leuk om zoiets bij te houden, alleen beetje jammer van dat gat in de tijdlijn die ik nu heb maar er is dan ook niet al te veel veranderd:)

de Pinasco cilinder, bijvoorbeeld, heb ik nog steeds:) en heb ik naast de ZZT en wat andere kleine ritjes niet veel mee gereden! en heb er verder in de tussentijd weer een racing onder gezet om dat die Cannon geen doen was zonder Standaard.

zo ff fototjes van mijn ciaotje hoe nu is:)

ik had er na de zzt niet zo heel veel meer mee gedaan qua nieuwe spullen of onderdelen ofzo.
                      maar ik heb er sinds vorige week weer wat mee gedaan!

blokje voorzien van nieuwe lagers en krukas;) deze is berekend door Arvidje voor de cilinder 🙂
                      deze heeft ook nieuwe zuigerveertjes! en ik heb mijn kick gedeelte weer verruilt voor een normaal blok! ik vind het toch niet bij een ciaotje horen.. en tja ik heb meer iets met het aanduwen van zo’n dingetje.. das beetje persoonlijk denk ik!!:)
                      zit ook een nagelnieuwe originele achter koppeling op van jmpb:) drukveertje enzo erin, alleen deze trekveertjes moet ik nog vervangen, vind ze even te slap voor mijn setup, hij kakt wat in bij wegrijden..
                      ik heb deze moeten aankopen omdat mijn vorige koppelin een bekende Big-Bang)heeft geleden:S

ook heb ik een balhoofdkapje gekocht! dat vind ik toch wel strakker staan!

😀

en ook heb ik weer een lang achterspatbord en dat vind ik eigenlijk toch weer beter met dat kenteken zo en hoe het uitvalt met de uitlaat samen:)

fototje is niet ideaal trouwens
                      zit dus ook een nieuw zitje achterop. die extreme tekst had niet gehoeven van mij maar ik stoor me er niet zo aan.

hij rijd weer goed , moet weer even beetje inlopen op elkaar en dan eens tsten of ik dankzij de berekende as harder kan gaan als 83 op de gps!

Mike

sjaak trekhaak

blijft een net brommertje ,zitte geen rare toeters en belle op maar is gewoon mooi;)

Mike
                        Topic starter

ja dankjewel:) is ook gewoon de bedoeling, geen rare dingen ja;) ik wil er ook gewoon naast het opvallende geluid nog redelijk undercover op kunnen blijven rijden op een mooie dag:)

meer wilde ik eindelijk niet, een strakke brommer met een felle setup en vrij normaal uiterlijk!

Mike

ArvidW
                          Donateur

Mooi, ziet er idd wat minder rommelig uit zo zonder kickstart:)

Nu maar duimen dat hij harder gaat, 83km/uur is al een hele nette snelheid maar er moet nu met een tuned kruk nog we iets meer uit te persen zijn lijkt me 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Mike
                            Topic starter

hehe dat komt wel goed, ik heb zoweiso het idee dat ie veel lekkerder door z’n toeren heen komt! maar ik heb nog niet opnieuw gemeten, doen ik ook nog maar niet want ik meot de zuigerveertje snog steeds inrijden, nog niet aan begonnen , het is steeds van dat balle weer, dit weekend word het beter weer en rijd ik ze wel in op het toertje hier:) ik ga daar nog ff geen wedstrijd van maken!

ik heb trouwens wel een ding dat ie soms doet: de achterkoppeling krijgt de snaar niet altijd weer helemaal bovenin. dan blijft ie ergens halverwege de poelies en stijgt ie heel rustig omhoog ipv snel. en dan krijg je dus dat ie nooit weer goed wegtrekt/doortrekt als je ff een tel je gas loslaat. maar meestal doet ie het wel. ik dacht aanvankelijk aan een drukveer die z’n werk niet goed doet. ( of hij zit er niet goed in ofzo of is versleten, maar ik twijfel daar dus aan omdat ie het soms wel gewoon goed doet! iemand een oplossing of idee? is het mogelijk dat de drukveer soms verkeerd zit ofzo.? lijkt me niet,

verder heb ik nog een achterlicht roostertje geplaatst die had ik zomaar liggen, oot gekocht en nooit gemonteerd gehad! staat wel leuk:) maak er van de week even snel een foto van!

Mike

Batty
                              Donateur

a mike gaan we lekker samen onze zuigerveertjes in rijden:thumb

diac
                                Bijdrager

hopen maar dat jullie je gashandje in bedwang kunnen houden dan, anders zie ik het donker in:P

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 329)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.