Vespa-Ciao.NL
:: ~Mike’s ciao perso~

Home Forums Perso’s Projecten ~Mike’s ciao perso~

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

nice mike binnenkort maar weer ff racen, kijken of je nu wel harder gaat dan ik…
      zal nu cker wel, want ik heb nu mijn 950×13 snaartje ipv 970×15 die ik er op had, maar nu hoop ik harder te trekken 😀

Fredzzz
      Moderator

Als je nou heel veel naar rechts leunt in een bocht.. komt die dan tegen de grond aan of lijkt dat zo :P?

En als je over drempels rijdt… zoals bij de meeting in Alkmaar, toen ik telkens moest afstappen :P…?

Zowieso een te vette uitlaat gewoon.

Mike
        Topic starter

haha we hebben niet zoveel drempels in alkmaar 😛 en me Simo racing hing net ff lager denk hoor;)
          maar dat neemt evengoed niet weg dat het een enorm dikke expansie is.. de diameter van de tail pip is egt behoorlijk!:D

net trouwens 82 kmph geklokt.. het was beetje winderig maar met een beetje tijd kwam ie er zeker op!:)

Mike

Mike
          Topic starter

lil’ update:)

Nieuw achterlichie:) de hele unit vervange!

ziet er ff stukke strakker uit dan die 2002 model ding naar mijn mening:)

wel leuk om te zien hoe die nu is geworden en hoe die 2 maanden terug was..!:lol :

leuke metamorfose al zeg ik hetzelf, nu alleen nog de blauwe poedercoat

samen met zj inlaat en 46mm athena

duurt ook niet lang! na de meeting:D

Mike

reiniero
            Bijdrager

ziet er idd wel leuk uit en setup is ook veelbelovend;)

N!CKs

jah, idd ziet er zkkr wel leuker uit dan eerst. dat achterlicht is idd ook veel mooier dan die 2002 modellen:D
                en setupje is zeer rlx en zal lekker snel gaan:lol

Mike
                Topic starter

nog nog een updatje vandaag dan haha:lol

[url]http://nl.youtube.com/watch?v=ccrqDyVEIs8[/url]

Jaa fimlpie van de fabrizi:)

hij trekt als een BEEST.. je ziet het niet goed maar een mini autowheelie in het doortrekken

en na wat gekloot met die snaar en rollen reed ie ook egt kneiters hard, 82 á 83 kmph zeker:)

leuk hoor met vario:D

Mike

N!CKs

okej, hij maakt een zeer mooi geluidje:D
                    hij trekt als een beest, en 82 á 83 km/h met een vario is best leuk:lol

Edjuh
                    Bijdrager

Zeer netjes mike!

Dan weten we ook weer dat die pijp het op 43mm’s ook leuk doet.

Mike
                      Topic starter

mja zeker leuk.. maar voor de prestaties was ik ook niet bang hoor, die fabrizi cilinders zijn ook 70 cc of meer:)

Mike

barry
                        Donateur

Ik probeerde hem met de 41mm lc kit van polini & vond het geen succes.Hoe groter de cilinderinhoud is , hoe beter hij presteerd.Eigenlijk heeft hij veel weg van de proma-GUN,maar iets groter dan.

Mike
                          Topic starter

zo na een leuke tijd maar weer eens een update!:)

de zomer is weer voorbij en het was zekersss weer genieten,

we hebben zoals iedereen weet een schitterende Meeting gehad en een gruwelijke Gumball gereden! in 1 weekend tijd bijna 500 km aflegen op een ciao zonder teveel problemen;) dat is toch het bewijs van de betrowubaarheid van deze simpele blokkies he:) reden genoeg om volgend jaar weer een gumball te organiseren richting de meeting in groningen!

maar oke nu even genoeg gelult en tijd om wat feiten over tafel te smijten,

jullie weten dat ik van plan was om mijn brommer setup te wijzigen naar een zij inlaat en 46mm athena.
                            naja hier ben ik toch nog maar van af gezien. Met als rede dat ik ook mijn rijbewijs heb gehaalt en een auto heb gekocht. ik wil mijn brommer namelijk ook gewoon blijven gebruiken voor leuke Funritten, als eht mooi weer is, op meeting en gumball evenementen! ik wil gewoon regulier blijven emt setup en uiterlijk vertoon van de brommer,

ik heb dan nu ook inmiddels een kickstart meganisme gekocht.

er was ook wat minder nieuws! na de gumball had ik mijn ciaotje uitelkaar gehaaalt om eens te kijke hoe het erui zag, kwam ik tot mijn grote schik er achter dat mijn cilinder hebt gewoon gescheurt was!! :boos

beetje errug jammer voor een cilinder die nog geen 800km onder de brommer zat, want het was een fijn ding!

maarja.. na regen komt zonneschijn en ik zat ten eens te denken wat ik dan zou gaan kopen voor cilindertje. ik wou iets wat ongeveer in diezelfde trant was maar toch weer wat exclusievers!

toen kwam ik op jmpb deze tegen en realiseerde me dat weinig mensen met dit lel rijden!

Jawel een heuze pinasco 42mm alu!:D

ik ben er erg blij mee! hij lijkt kwa poorterij errug op de 41mm en 43mm Wpoort cilinder van polini. alleen hij heeft een grotere uitlaat poort en deze is dat natuurlijk uitgevoert in aluminium. naja snel maar monteren en testen!:) want we weten allemaal dat die polini cilinders niet bepaald “pussy’s” zijn 😉 ik heb van mensen gehoord, die hem int t verleden hebben gereden, dat eht een fijn ding is en super snel kan gaan! ben benieuwt!!!

Frapant is, en dat kan je zien als je deze foto van ^hierboven^ vergoot, dat er geen pinasco maar GILARDONI op staat. ( beter bekend bij scooter onderdelen )

de zuiger ziet er ook niet egt onschuldig uit en is ook net een gaten kaas.

naja Morgen alles maarweer monteren en goed gaan testen!

Setup dus:
                            42mm ALU pinasco
                            Max aangepast Kick carters op de cilinder
                            13mm inlaat
                            Kick kruk aangepast
                            LeoVinci Handmade
                            13/13
                            Malossi filter

Overbrenging:
                            Voorvario: malossi
                            achtervario 90mm schijven @ Gele druk en trekveren
                            Malossi vertanding.

topsnelheid ca. de 80+ kmph

bijgemaakt fun optie:
                            het UIT knopje van de superbravo:P

dit was het weer even!

reacties en vragen altijd welkom!! 🙂

Mike

hansieb
                            Moderator

Bahahaha die athena lol wannabe 48 kit avionic :lol

Gaat vast wel weer lekker rijden , jammer dat het zijinlaat verhaal niet door gaat.

N!CKs

das raar dat het afgebroken is:o
                                maar de pinasco is een zeer mooie cilinder, ook mooie setup dadelijk.
                                ga zo door:D

Mike
                                Topic starter

ja idd erg Gay dat dat ken gebeure.. ( gelukkig niet met de 46mm athena gehad ofzo als ik die had gehad! ) maarja.. het cilinder embt was dan ook wel angstig dun.. dat is bij de Pinasco wel anders!

naja eens teste wat het nieuwe blokje allemala in z’n mars heeft

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 329)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.