- Dit onderwerp bevat 328 reacties, 69 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 3 maanden geleden door CittaKlaas.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 februari 2011 om 12:45 #468848
Zeker nice Mike 😀 en wanneer ga je dan die mega eronder hangen zal dat harder gaan denk je?
En waarom had je ook die cilinderkop laten stralen welke was dat?
Wel een nice brommertje gelukkig is ie mooi geworden met dat foam en die voorvorkhoezen, de brommer is nie zo kaal als jou hoofd gelukkig 😉 Jij denkt ook altijd aan alle details ziet daarom is dit een mooie brommert!!
6 maart 2011 om 11:34 #469077Zow,
Vandaag is het lekker weer en ben ik toch maar eens bezig gegaan met die Citta,
Ben begonnen met het Zij standaard. Nu ben ik eindelijk eens van die lelijke,roestige ( maar wel handige:( )
bok standaard afOok heb ik eindelijk zin gehad om de nieuwe Gianelli Mega er eens op te zetten
Het resultaat mag er wat mij betreft zeker wezen

foto’s

Mijn eerste indruk geeft aan dat het een lekker pijpje is. Hij staat mooi onder de citta en geeft een lekker zwaar geluidje.
(minder blikkerig dan de top one)
Heeft naar mijn idee toch wel redelijke gelijke eigenschappen aan de Polini Top One. Onderin is hij niet de sterkste maar bij een km of 30 begint hij lekker door te trekken:) Naar mijn idee niks mis mee want de Polini is wel een van mijn favorieten.Het schijnt dat deze Gianelli Mega wel langer doorgaat in de toeren. Dat is iets wat ik nog moet testen!:)
Dingen die ik nog moet doen om hem weer toer klaar te hebben,
– Voorvork keeringen vervangen
– Onderpoten nog steeds aanpakken
– Nieuwe schokbrekers ( nu mee bezig )
– Even oppoetsen en in de wax gooienLater: Chrome werk aanpakken
Was hem weer even
Mike6 maart 2011 om 12:07 #469083Dat pijpje staat hem erg sexy mike
6 maart 2011 om 12:45 #469086Mooi pijpie Mike, ik ben echt fan van Gianelli 8)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 maart 2011 om 14:05 #469089Staat inderdaad prachtig! Ga je de koplampspoiler nog spuiten?
Ik vind dat oranje plaatje ook nog echt leuk:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 maart 2011 om 14:30 #469090Oeh, die bok : -(
Die is zo verrekte handig vergeleken met een zij-standaard. Ik begrijp dat je het voor de uitlaat hebt gedaan maar zodra je weer gaat sleutelen is het zo belabberd om hem te missen. Dan moet je eigenlijk zelf een ‘bok’ maken.
Mooie pijp, ik heb hem inmiddels ook 😀
6 maart 2011 om 14:50 #469091Nice!!!
6 maart 2011 om 14:51 #469092Edjuh :
Mooie pijp, ik heb hem inmiddels ook 😀Niet zo liegen he hij ligt hier nog steeds on frisian soil:D
:moon
6 maart 2011 om 16:51 #469087netjes mike!
was zelf ook glad vergeten die olie voor je mee te nemen!
anders moet je binnenkort maar ff langs tuffen o.d 🙂hopelijk is mijn citta ook binnekort af ^_^
6 maart 2011 om 21:46 #469107Thnx voor de reacties:)
Die bok is inderdaad altijd wel een 2 strijd. In dit geval was het een lelijk roestig ding. maar ze zijn inderdaad verrekte handig. Ook met sleutelen enzo. Nouja goed. No way back want die ligt in 2 stukken geslepen in de kliko:D
@ arvid. Ja dat oranje flappertje staat geinig:) en blijft er mooi op!origineel he8)!
Koplamp kapje weet ik niet. ik ga hem iig niet rood maken. dat wordt me te rood.. Miss haal ik hem er wel weer af!Mike4 april 2011 om 16:55 #485510Update
2 weken terug een nieuwe brommer gekocht vor het nieuwe Toer seizoen:)
Het is een Vespa snor geworden van 2004 ( laatste model ) Kleur is Zeeblauw/groening
Vind het persoonlijk een mooi kleur
Hij heeft her en der wel een krasje maar verder is t frame in orde! Kon hem voor 300 incl het overschrijven van een handelaartje overnemen:)Meteen afgelopen zondag en vandaag maar even aangepakt:
-Nieuwe kabels
-Vork bussen incl. veren vervangen
-Velgen met banden gemonteerd met nieuwe as
-Stuurfoam
-Vers balhoofdBen lekker opgeschoten. Het blokje hangt er ook al in. Alleen nog ff de rubbers in de vork pielen:) De juiste snaar moet nog even gekocht worden.
Ben over de velgen met banden wel zeer tervreden. ( Banden: Sava MC2 )
fototje

Word naar mijn mening wel een een leuk fietsje zo:)
brommer is van 2004Mike4 april 2011 om 17:08 #485512Yesssssss, Miky weer op de ciao!
Echt sjiek kleurtje dit.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 april 2011 om 17:24 #485513kijk zo’n ciao zou ik ook niet laten staan! mooie combi die kleur van het frame met die zwarte velgen
4 april 2011 om 17:25 #485514mike ik heb zondag dat nijntjes vlaggetje voor je mee van me werk waar je om vroeg.
zal inderdaad mooi staan op de brommerd!4 april 2011 om 17:35 #485516Das idd een erg mooie basis mike

Paar puntjes op de I zetten en hij is wel toer waardig
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.