Vespa-Ciao.NL
:: ~Mike’s ciao perso~

Home Forums Perso’s Projecten ~Mike’s ciao perso~

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

uiteraard arvid.. rijd je ook mee op de ZZT? als het goed is had k jou en ivar ook uitgenodigd he

Mike

Daan777
      Moderator

Pinasco ziet er vers uit:), maar dat wist je al.

🙁 ben ik niet uitgenodigd?

niceVespa
        Bijdrager

moooi hoor ben benieuwd hoe het gaat lopen

GTZ NV

Lennaert
          Sleutelbeheerder

morgen stiekem even kijken 🙂

Lennaert
            Sleutelbeheerder

ben benieuwd hoe het gaat als ik dat elec blok gehaald heb of je dan weer zo mooi die cilinder erop ehum krijgt :P:P haha

Mike
              Topic starter

Zo, ik moet ook mn perso maar eens een beetje updaten.

ik heb er weer een brommertje bij:)
                Er is een hoop gebeurd in mijn vespa History.. ik heb er een hoop gehad.. opgeknapt en opgevoerd… vooral heel veel opgevoerd:P en ja ook veel voor andere mensen gedaan.

maar het is nog niet voorgekomen dat ik een Citta in mn bezit heb gehad.:P ik word al een dagje ouder *kuch kuck* 23 jaartjes inmiddels:P Maar toch wil ik wat lekkerder zitten tijdens de toertjes. Dat is eigenlijk nog het enige wat ik met een Vespa doe. Ja laten we wel wezen, ik ben 23, heb een fulltime job en een eigen auto. dus ik heb zo’n ding niet echt voor dagelijks nodig!

Afijn Citta time!

het gaat om een in bijzonder goede staat verkerende “Gilera Citta Eco” van 1983.
                zover ik terug kan kijken inde geschiedenis een van de eerste reeks.

het is het bekende rood/oranje achtige brommertje.

Zo kocht ik hem afgelopen zaterdag.

dit is het blokje wat wel even onder handen genomen moest worden. hij liep wel maar startte beroerd en stotterde.
                dus moet ik van de week maar eens even naar de punten kijken. Of toch niet…?:| er moet toch 1 van mijn toer blokken onder!
                Hier ff dat originele blokje! Wel geinig is dat er echt Gilera op staat! Wist ik niet! ouwe type kopje:)

ik heb er Zoals ik zei meteen maar een van mijn toer blokjes onder gegooid:)
                loopt weer lekker:)

Setup:
                Polini 43mm
                SpeedEnginge elektronisch
                Top one pijpje
                13mm met malossi filtertje
                op een 70 poulie

Die laatste moet maar een 65 poulie worden want hij maakt aardig wat toertjes!
                Desondanks loopt hij wel al tegen de 75 km/h.. dus ik verwacht uiteindelijk wel evengoed de 80 Kmh te halen!

Op de ciao liep dit blokje immers 82 kilometers op de Gps. dat was niet verkeerd!

Uiterlijk wil ik het dingetje mooi origineel laten want hij verkeerd in superstaat! de originele lak is helder en weinig beschadigingen en de kapjes zijn ook absoluut niet dof! alleen t witte achter spatbord is ietwat doffig
                Alleen dus een buddy seatje.
                verder wil ik hem helemaal in deze staat laten!
                het enige wat 27 jaar aan deze citta heeft gedaan is de bekende afbladerende lak van de onderpoten en hier en daar wat van hetzelfde op t kroonstuk. Ook het chrome werk heeft deze verschijnselen op sommige plekjes! dit gaan ik allemaal t.z.t. opknappen,

Verder wil ik hem origineel laten. en tot in de puntjes netjes maken. ook opzoek naar een nieuwe zuiver witte spatbord voor achter. En wil ik er graag nog een chrome `harley` rek op. Ik ben van mening dat deze erop kan omdat zo´n rek ook altijd als officiële accessoire te bestellen was:) Trouwens ook ff de bekende Gilera stickers bestellen bij jmpb. Degene die erop zaten heb ik netjes verwijdert aangezien ze verkleurd waren!

en hier als laatste t bewijs van de leeftijd.
                April 1983:)

Tot zo ver:)
                stay tuned!

Mike

aapie90
                Bijdrager

player citta;)

Jelle
                  Moderator

Kun je dat achterspatbord niet oppoetsen met cleaner of zoiets?

speedbuxy
                    Bijdrager

Mooie citta kan niet anders zeggen:thumb

Mike
                      Topic starter

Jelle
                        dat gaan ik wel ff proberen maar ik denk echt dat dit ouderdom dofheid is o.i.d. Het “weer” zit erin zoals ze dat zo mooi zeggen.

Mike

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

tip:

halfords was en poets! en dan de tech 2.0 of goldglass 🙂 dat zijn de showmodel poets middellen!

leuke van de tech 2.0 niet tevreden geld terug garantie! 🙂

Jelle
                          Moderator

Werkt dat spul echt?

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

heb mensen horen praten over het ermee behandelen en dan na half jaar eventjes met de tuinslang erover en het glansde als nieuw 😉 maar voor die actie geld terug zou ik het zeker testen.

aapie90
                              Bijdrager

na een half jaar?>

Zeebodem.
                                Bijdrager

hey,kijk eens aan.
                                  leuke citta joh mike:thumb
                                  zo zag “vroegah” ook mijn eerste citta eruit.een mooie rooie.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 329)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.