- Dit onderwerp bevat 328 reacties, 69 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 3 maanden geleden door CittaKlaas.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 mei 2009 om 16:59 #452091
udatert..
de vct ciao is afgerond!

ik ben nu op dit moment bezig met het inrijden van het apparaat. en ik moet zeggen, het blokje draait netjes en heeft zeker wel potentie!
de foto’s:

ik heb meteen het mooi rekje van Tonni erop gezet en dat misstaat zeker niet!

en ook heb ik gekozen voor een type achterlicht van de laatste versie van een ciao met zo’n afdek ding dat op het eind van je drager komt! ik vind het zelf zeer geslaagd!

het gloed nieuwe draaiende hart, dat al aardig potentie bied!
nieuwe carters iets aangepast. nieuwe 13/13, nieuwe 43mm kit racing, nieuwe simonini en hagelnieuwe multivar!
en daarin een AW bewerktt asje:)ik ben ook nog even wel geteld 3 min bezig geweest met het polijsten van de demper;)

hmm weer een scheve foto:P naja geeft nietnou kom maar op met jullie meningen jongens;)
Mike28 mei 2009 om 17:05 #452093
n!ck*smooie ciao mike

blokje ziet er idd fris uit.
veel plezier met je nieuwe frisse ciao:lol28 mei 2009 om 17:41 #452095hey mike hij is mooi geworden
hebben jullie goed gedaan
28 mei 2009 om 17:54 #452096Nice miky.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel28 mei 2009 om 18:22 #452099
Tom ciaomooie ciao

zit mooi in de lak,
maar hij kan beter vind ik
ik vind persoonlijk de witte 10spakers er niet zo mooi onder staan, en de achterlamp is ook niet mooi28 mei 2009 om 18:30 #452100wat had jij er liever ingezien tom?
Mike28 mei 2009 om 18:37 #452101Mooie ciao Mike! Maar haal aub dat rekje eraf, vind het echt lelijk haha:P
Is dat trouwens niet erg voor je lak? weet niet hoe goed deze erop zit maar bij Vonckje was heel zijn lak zwaar beschadigd door dat rekje..28 mei 2009 om 18:43 #452102rekje laat ik er wel opzitten denk, vind hem leuk staan en kan er miss wat kleins opvouwen voor de toer,
of het de lak beschadigt zie ik nog wel. de lak is wel oke maar niet wat je er van verwacht. ik zie wel ff hoelang ik ermee blijf doen!
Mike28 mei 2009 om 18:44 #452104
n!ck*sidd, wat bart zegt. bij vonkje was idd heel zijn lak beschadigd. dat zou echt jammer zijn als dat bij jou ook gebeurd. ik zou er iets tussen maken. bv stuk fietseband ofzo. dan schadigd het niet zo snel, of misschien wel helemaal niet.
28 mei 2009 om 18:52 #452106ik heb m redelijk strak plus rubberen stripjes
Mike28 mei 2009 om 19:12 #452111Mike :
de lak is wel oke maar niet wat je er van verwachtIk vind hem mooi 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno28 mei 2009 om 19:47 #452114super nice ciaotje met stijl;)
erg gaaf gedaan;)28 mei 2009 om 20:43 #452117Jaa ik had al wat picca’s gezien, maar hij is echt vet:)
Achterligt is alleen wel heel fout miky :noPersoonlijk vind ik 4spakers het mooiste onder een -p.
18 juni 2009 om 17:35 #452761zo weer even een kleinere maar leuke update…..:)
de VCT zit er al weer op dit jaar, maar ik zelf met ene paar andere ben natuurlijk nog niet uit getoerd
dus binnekort nog maar even een ZZTje erachteran gooien:)mijn pinasco 42mm had zich weer een erg goed gehouden tijdens de toer en kwam er na de toer dus ook nog steeds super onder vandaan!:D
het was in eerste instantie natuurlijk de bedoeling om de VCT te rijden met m’n speedengine met Kit racing, maar die laatste besloot warm te lopen. GELUKKIG heeft mijn cilinder geen schade opgelopen.. alleen de zuiger had een aanveger 🙁 nou ben ik er heilig van overtuigt omdat die van batty, en stephan ook op mysterieuze zijn warm gelopen, het euvel in die stomme kit racing zuiger zit. vandaar dat ik vandaag een pakket binnen kreeg met een gloednieuwe polini 43mm zuiger:) hopen dat dat beter gaat!
hier een foto van wat ik binnen kreeg.

hey verdomt! er zit ook een pinasco 46 mm bij:P
ja nou, die wil ik dus gaan gebruiken voor de ZZT ’09 binnenkort:) op de speedengine uiteraard!
ik heb de cilinder en de kop op een glas plaat gelegd maar die zijn gewoon recht zover ik zag. vandeweek even netjes de blinde boosters doorprikken:)
verder zat er dus die zuiger in de door en wat pakkingen en een reserve setje zuigerveren voor mijn pinasco 42 voor op de plank:)verder had ik vandaag een mooie grote plastic bak gekocht om mijn spullen in te bewaren.. 😛 moeder klaagde over stinkende onderdelen op de zolder..:|

in deze door zitten uiteraard mijn speedengine.. mijn pinasco 42 blokje..
m’n kit racing met kop.. de pinasco 42 kop.
mijn voorvario, achterkoppeling, filter en carburateur:)
en vanaf vandaag een 46 pinasco. hehe:) alleen jammer dat mijn uitlaat en naaf er niet meer bij konden:Pnouja dat was t weer even, binnenkort een updatje over de 46 pinasco op de speedengine;)
Stay Tuned!
Mike19 juni 2009 om 07:26 #452767Das een fijne doos om na een tijd te openen….
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met die normale plini zuiger, ik heb er ook een normale zuiger bij.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.