- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 5 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 oktober 2005 om 15:20 #283786
heej, dit is mijn vette vespa bravo. ik heb hem gekocht voor 50 euro en helemaal opgeknapt. heb met mettalic verf gespoten in een spuitkabine. heb er een leocvinci krul onder gelegt. laat maar weten hoe je hem vindt geworden. laterzz:):):):p

1 oktober 2005 om 17:09 #440552Hij is zeker vet! Alleen jammer van de slechte foto’s.
Ga je je achterlicht in het frame maken? Dat wil ik zelf doen, ziet er echt tof uit denk ik(met ledjes).Veel plezier er mee.
1 oktober 2005 om 17:29 #440553hoe ga ik dat aanpakken licht in frame bouwen met die letjes?
1 oktober 2005 om 20:22 #440554Eu, dat ga ik je niet vertellen……dat weet ik zelf namelijk ook nog niet:D
Zoek maar even naar ledjes of kijk in optisch elektronika forum staat een hoop. Op cittaforum.tk staat een how-to geloof ik(wel met accu).
Ik zit zelf gewoon aan een oplaadbare batterij te denken, of aansluiten op de lichtspoel.
1 oktober 2005 om 20:57 #440555je kan opzich best zon inbouw setje voor een citta kopen tog….kost 15 euro ofzo…en moet best passend te maken zijn voor de bravo? achterkanten lijken tog wel beetje op mekaar…(dacht ik zo..) maja dat weet ik dus niet precies
1 oktober 2005 om 21:13 #440556Volgens mij is dat geen krul.. toch?
2 oktober 2005 om 10:47 #440557jewel het eerste model
23 oktober 2005 om 18:42 #440586echt vet mooi gespote enzoow mooie uitlaat trouwens.. !
23 oktober 2005 om 23:25 #440587Is geen krul……
Een Tecno…..Het kan ook een Faco zijn, moet ik de andere kant ff goode zien…
De eerste ouwe krul ziet er anders uit, maar geeft nix……:)
De LED’s in je achterkant bouwen is héél simpel, maar dan moet je wel ’t gereedschapsbakkie hebben wat erinhoort..
Als je ’t dan met een accu wilt doen is ’t nog zwáár practisch ook, je haalt ’t bakkie eruit, en legt ‘m met accu en LED’s en al onder de lader!
KLAARRR!!Geen dank……:)
Ik zou d’r als ik jou was Si-achterveren opzetten, nét ff lager, 2 keer zo dik, en VET!
Moet je meestal ook je voorvork verlagen, maar da’s niet zoveel werk.
Dan ziet ie er nét ff dikker uit aan de achterkant, snap?
Verder moet ik héél eerlijk:$ zeggen dat ’t mijn kleuren niet echt zijn, maar hij ziet er zo wel geinig uit.
Is ook geen gék oud ding, aan je brugkappen te zien, en je hebt ook de “moderne” Bravo-koplamp.
Dan kom ik dus ook meteen bij m’n volgende “gezeik-punt” 🙂 uit,
de lamp zou véél mooier staan als ie op de “normale” plaats zou zitten, dus “voor” je voorvork.D’r zouden lamporen van een Tomos op moeten, dat stáát meteen!
Ik heb 12 jaar geleden met een ouwe maat van me z’n “antieke” Bravo opgeknapt, sommigen hier hebben ‘m al es gezien…
Maar goode, dit is ervan geworden:

Zo zag ie er vroeger uit dit is overigens niet de zijne, maar hij was echt exáct hetzelfde, alleen nóg rotter…..!:

Kleurtjes doen wonderen zoals je ziet…
Leuke is, ding reed als de pleuris, over de 80, en hij heeft ‘m nu nóg in z’n bezit!
Hij is nu 30, ik ben 29……..Time flies when you’re havin’ fun…..:’)
(wat ook leuk is is dat er ondanks dat je ’t bijna niet ziet er toch wel wezenlijke verschillen in ouwe en nieuwe model Bravo’s zitten….
Neem ’t achterrekkie bijv. dat is bij de nieuwere Bravo’s bijne hetzelfde als de “moderne” Si, en de zadelpen.
Die is op een ouwe rond, net als je fiets, en bij de modernere vierkant, zoals bij een Si(niet als Ciao/Citta, die wijst immers naar voren)
En zo zijn d’r nog wel meer dingen….Let maar ’s op de vorm van de tank etc.)We hebben d’r ook ooit eens eentje gebouwd met een Ciaovoorvork, en (dus) die Si-veren achter……
SMIJTENNNNN!!!!!!TeringHenkie, wat kon je hárd de hoek om met dat ding…:)
Hij werd door de Ciaovork ff lager voor, en achter door de Si-veren…
Gingen we altijd met onze knétterstonede harses rondjes rijden op een grote parkeerplaats, kijken wie de snelste tijd kon neerzetten met dat ding………….;)
Nogmaals…….Ik word oud mannen……:’)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!24 oktober 2005 om 14:16 #440588het is een tecno:(:plain,
maar op de demper staat leovinci,
de demper is er dan ook 10 keer eraf geschoten omdat hij denk ik niet goed paste:blush,
maar iedereen doet er zo negatief over maar ik vind het lekker rijden.en iaccaloco, ik wil de leds op battarijen aansluiten, is dat oook goed te doen?en waar kan ik ledjes onder mijn brommer doen?
laat me maar iets wetenalvast bedankt:blush
24 oktober 2005 om 18:07 #440589iemand nog ervaringen leds op een battertij aan sluiten?
25 oktober 2005 om 17:52 #440590Léés!
‘T stond er al……:
“De LED’s in je achterkant bouwen is héél simpel, maar dan moet je wel ’t gereedschapsbakkie hebben wat erinhoort..
Als je ’t dan met een accu wilt doen is ’t nog zwáár practisch ook, je haalt ’t bakkie eruit, en legt ‘m met accu en LED’s en al onder de lader!
KLAARRR!!Geen dank……
”En met jouw setup zal de Tecno ’t gerust doen….
Als je ècht snel wil, hou ik ’t op de laatste twee letters van de naam……..:
NO!Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!25 oktober 2005 om 18:25 #440591mij gaat het om het optrekken, dat doet hij nou nog niet echt zo als het moet zijn, daarom wil ik een 13/13 aanschaffen.het lliefst een tweede handse. dus als iemand er een heeft ligge laat het me weten.
ik ga het proberen leds op een battarij ann te sluiten.25 oktober 2005 om 20:32 #440592Optrekken is altijd bagger met een techno…Koop een krul en je hebt veel meer power onderin!
25 oktober 2005 om 20:47 #440593k heb gehoord van zoon voorvario van malosi multiar. moet je daar voor al een vario hebben og werkt die ook goed zonder vario en wat zijn de resultaten van een multivar?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.