Vespa-Ciao.NL
:: Mijn 10-jaren plan

Home Forums Perso’s Projecten Mijn 10-jaren plan

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kevinb_89
    Topic starter

Ah ja, deze bedoel je
      IMG_9493

Duidelijk icm je uitleg en plaatje. Dankje. Morgen even kijken, meen zo’n soortgelijk haakje wel ergens te hebben. Anders zelf fabriceren.

Hier had uw advertentie kunnen staan
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Wim
      Bijdrager

Ja, inderdaad.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
        1

Kevinb_89
        Topic starter

IMG_9494

Zie hier de tijdelijke beun oplossing. Werkt voor nu goed. Kon testen en, JA HET LEEFT! 😀

Startte na een metertje of 6-7. Even stationair afgesteld, en voorzichtig een paar metertjes gereden. Rijdt lekker vloeiend, reageert goed op het gas. Wat is dat toch weer leuk na zoveel jaren! 1 grote grijns van oor tot oor! 😀
          Daarna weer weggezet, even een rondje alle bouten natrekken. Goed plan want de achterwielbout was al flink losgelopen. En remmen doet ie ook nog wat lafjes, maarja kleinigheidjes 😉

De komende dagen rustig nog meer kms maken als het weer het toelaat. Bij regen komt ie de schuur niet uit. En nog even uitzoeken waarom ik geen licht krijg.

Voor nu lekker op tijd naar bed met de gedachten dat ie het eindelijk doet 🙂

Succes allemaal weer deze week!

3

Kevinb_89
          Topic starter

IMG_9534
            Alweer een paar dagen geleden sinds de laatste update.
            In de afgelopen week heb ik de remmen eventjes wat beter afgesteld, bananenzadel en wat kappen gemonteerd en lekker zoveel mogelijk wezen rijden. Lekker koppeltje onderin zo. Rijdt leuk met poelie 70 op sproeier 60. Bougie is lekker donker, tegen zwart aan, maar dat zegt nu natuurlijk nog niets. Toch nog even kijken of ik nog iets groter kan gaan, hoe vetter hoe better 😛

En er komt nu ook licht uit. Haha wat stom was dat.. Ik heb dus zo’n geel geverfde koplamp besteld. En bij die lamp hebben ze het glas, inclusief kraag, geel gespoten. Dus gewoon een simpel massa probleem. Achter gewoon te weinig contact met het frame. Massadraad rechtstreeks naar het blok getrokken. Branden als een malle nu!

De motorschermen laat ik er voorlopig nog even af, want van 80x monteren demonteren worden ze niet mooier. Nog op zoek naar een net achterspatbord om op te knappen. Kan het kenteken er tenminste ook op en ben ik van die lelijke draden af.

Dat was ‘m weer voor nu. Fijne week allemaal en hou de boel heel 😆

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.