Vespa-Ciao.NL
:: Middenstandaard verwijderen

Home Forums Techniek Framedelen Middenstandaard verwijderen

6 berichten aan het bekijken - 121 tot 126 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dondersteen
    Topic starter

Oke ik heb nog eens goed gekeken. Met een man extra zou het wel moeten lukken. Het is een klote werkje hoor 😂
      Ik moet zorgen dat iemand de brommer tegenhoudt en tegelijk aan de tiewrap wil trekken zodat ik dat pieletje erin kan drukken.. ik hou jullie op de hoogte

Dondersteen
      Topic starter

Ben bang dat ik nog naar een fietsenmaker o.i.d moet gaan.. dit is echt een ramp

Javad
        Donateur

Ik wou dat ik je verder kon helpen maar dit heb ik nog nooit gedaan.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Dondersteen
          Topic starter

Vriendjelief heeft het geflikt hoor! Had toch wat mannenkracht nodig 😀

Foto speciaal voor jou Javad, met de nieuwe veertjes 🙂

Javad
            Donateur

Ow,.Ziet er nice uit hoor! Ik dacht trouwens dat het witte veren zouden zijn maar dit is ook mooi.
              Beter dat die standaard eindelijk zit. werkt hij goed?
              Eigenlijk hoort die foto ook in je perso he,.en neem hem dan van de andere kant, dat je uitlaat er ook op staat.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

Dondersteen
              Topic starter

Javad :
                Ow,.Ziet er nice uit hoor! Ik dacht trouwens dat het witte veren zouden zijn maar dit is ook mooi.
                Beter dat die standaard eindelijk zit. werkt hij goed?
                Eigenlijk hoort die foto ook in je perso he,.en neem hem dan van de andere kant, dat je uitlaat er ook op staat.

Hij werkt naar behoren en als het goed is zit hij de uitlaat niet in de weg!

Ik wil ook zwarte voorvorkhoesjes erop gaan zetten vandaar de zwarte veren. Wil hem langzaam zwart-wit-roze maken.

De uitlaat en alles zit er nog niet onder. Moet zo nog gaan werken. Ik moet toch nog een aantal dingen hebben zoals een nieuwe bevestiging voor de uitlaat en een nieuwe vsnaar. Dus als alles erop zit gaan we weer een nieuwe foto maken voor het perso! 😀

6 berichten aan het bekijken - 121 tot 126 (van in totaal 126)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.