Home › Forums › Techniek › Framedelen › Middenstandaard verwijderen
- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 6 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 september 2017 om 11:24 #161834
Ik heb alles klaar liggen om te monteren. Maar denk je nou dat ik die standaard eraf krijg?
Hoe krijg ik die bus eruit waar de veren om zitten?Bij de geleverde zitten borgclipjes maar om de standaard die eronder ligt zit niets. Heb al geproberen met een hamer eruit te tikken maar dat verzet niets? Ik heb geen flex ofzo
<3 Javad
Dondersteen Citta23 september 2017 om 11:36 #166143Ik zag laatst onder de bravo van De Brandweer ook zo’n middenstandaard. Die bus zit vastgelast of niet?
Als hij niet vastgelast zit moet hij los te krijgen zijn toch?
En als hij wel vastgelast zit weet ik het ook niet,..sorry..heb je ook niks aan..
Misschien weet iemand anders het.<3 Thunderstone
Check mijn perso!23 september 2017 om 11:44 #166144Javad :
Ik zag laatst onder de bravo van De Brandweer ook zo’n middenstandaard. Die bus zit vastgelast of niet?
Als hij niet vastgelast zit moet hij los te krijgen zijn toch?
En als hij wel vastgelast zit weet ik het ook niet,..sorry..heb je ook niks aan..
Misschien weet iemand anders het.Hij lijkt niet vast gelast, wel flink verroest. Tot nu toe heb ik alles losgekregen met wd40 dus ik ga dat zo gewoon weer proberen..
Alle tips zijn welkom 😂
<3 Javad
Dondersteen Citta23 september 2017 om 12:01 #166145Ik denk dat de bus getrompt is.
Dus dat het uiteinde een beetje een trompet vorm heeft, dat was gemakkelijk monteren voor de fabriek.Er afhalen is inderdaad wat lastiger, als je geen flex hebt dan zou je een boormachine met een grote boor er in kunnen zetten.
23 september 2017 om 12:06 #166146zevenenergie :
Ik denk dat de bus getrompt is.
Dus dat het uiteinde een beetje een trompet vorm heeft, dat was gemakkelijk monteren voor de fabriek.Er afhalen is inderdaad wat lastiger, als je geen flex hebt dan zou je een boormachine met een grote boor er in kunnen zetten.
Jezus, zulk zwaar geschut voor een stomme standaard 😕 En dan zit de nieuwe er nog niet eens op hahaha, dat schijnt ook niet makkelijk te zijn.
Moet ik het echt gaan uitboren? Echt geen andere opties als slopen?
Ik ben blond hoor, jullie verwachten te veel van mij :con. HahahaWat doe ik mezelf aan met dit ding, serieus
<3 Javad
Dondersteen Citta23 september 2017 om 12:17 #166147maak anders even een fotootje van hoe die bus vast zit, dan kunnen we met gericht advies komen.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!23 september 2017 om 12:20 #166148Was ik net onderweg om te doen moment!
<3 Javad
Dondersteen Citta23 september 2017 om 12:21 #166149Ha foto,s =)
23 september 2017 om 12:24 #16615023 september 2017 om 12:28 #166151Dat is een klein fototje…..

Maar ik meen inderdaad te zien dat het getrumpt is, Wat Jij Javad?
23 september 2017 om 12:32 #166152Ja geen idee waarom hij zo klein is. Je kunt erop klikken geloof ik
EDIT GEFIXT
<3 Javad
Dondersteen Citta23 september 2017 om 12:34 #166153Oja dat is beter.
Ik zie nu duidelijk dat het toch met geweld los moet. Een waterstof bommetje?
Even serieus nu, het moet echt geslepen of geboord worden heb je een boormachine?:? en heb je een fototje van de andere kant?
23 september 2017 om 12:37 #166154zevenenergie :
Oja dat is beter.Ik zie nu duidelijk dat het toch met geweld los moet. Een waterstof bommetje?
Even serieus nu, het moet echt geslepen of geboord worden heb je een boormachine? en heb je een fototje van de andere kant?
Hahaha een wát?? Maak me niet gek mensen ik ben al 2 uur aant kloten hier kom niet verder 😂
Ja die heb ik.. ik durf wel te boren.. wil alleen niks slopen

Oh ja ik heb ook roze nikies 😂
<3 Javad
Dondersteen Citta23 september 2017 om 12:40 #166155Tja, Hier is gewoon geen eenvoudige oplossing voor.
Even doorpakken is nu het beste wat je kunt doen.Wat is de diameter van je grootste boor?
23 september 2017 om 12:42 #166156zevenenergie :
Tja, Hier is gewoon geen eenvoudige oplossing voor.
Even doorpakken is nu het beste wat je kunt doen.Wat is de diameter van je grootste boor?
Ff kijken hoor..
10 staat erbij, dus 1 cm denk ik. Die valt er net niet in maar ik denk dat ik 11 nodig heb
Heb ook niet bepaald een groot arsenaal aan gereedschap.. welke boor is trouwens voor metaal? Die met goudkleurige coating? Dan is de grootste maat 8 namelijk…
<3 Javad
Dondersteen Citta -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.