Vespa-Ciao.NL
:: Midden Nederland Tour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden Nederland Tour

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 274)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

@ ChrisNL

Ik ken het, daarom moet je iegenlijk ‘oud barrel’ hebben staan voor als het weer tegenvalt. 😉

ChrisNL
      Bijdrager

haha, dan had ik die blauwe niet moeten opknappen, dan was het een zeer geschikte 😛

kevin030
        Topic starter

Zo te zien is er in ieder geval genoeg intresse.
          Ik ga eens op zoek naar een geschikte datum en laat het hier dan even weten:)

Waarom?

Als het weer het toelaat, ben ook ik van de partij:thumb

speedbuxy
            Bijdrager

Tegen die tijd word er vast wel weer wat opgezet om met een noorden crew die kant op af te reizen, en anders kan ik vast wel wat in het thuis front regelen, dus zet mij er ook maar bij:thumb
              Route is zeker zeer nice langs rivieren touren is altijd mooi en meestal ook vrij rustig:thumb
              (ook met betrekking tot politie:thumb)

Martino
              Moderator

Enig idee hoe groot de toer is eigenlijk? Op het kaartje lijkt hij niet zo heel lang.
                Mocht het weer mee zitten tegen die tijd ben ik ook wel in om redelijk wat kilometers te vreten.

En wij noordelingen moeten maar eens wat ideen door spreken omtrent vervoer om de toertjes dit jaar bij te wonen indeed. :thumb

speedbuxy
                Bijdrager

Als je op de foto klikt is er links in beeld nog net 50km af te lezen en dat zal ook ongeveer wel kloppen.
                  Dus een klein stukje erbij aan zou idd niet verkeerd wezen:thumb
                  En we moeten idd maar eens wat dingen bespreken ja:thumb want ook al heb ik in de toekomst m,n rijbewijs in groep rijden is altijd gezelliger en ook voordeliger:thumb

Anoniem

Lijkt me een mooi stukje, zet mij er maar bij. Onder voorbehoud, want ik heb nog geen vervoer…

kevin030
                    Topic starter

@ Martino & Speedbuxy: Deze route is inderdaad ongeveer 50 km.
                      Maar we kunnen tegen het eind (vianen) er altijd nog voor kiezen om de andere kant van de lek op te gaan.
                      Hier kan je nog zo’n zelfde ronde maken.

@ Iedereen.
                      Wat denken jullie van zondag 27 maart of zondag 3 april.
                      Beide datums lijken me geschikt.
                      Laat maar horen wat julle het liefst hebben

Jarco
                      Bijdrager

Zoals ik al aan had gegeven maak het mij niet veel uit. :thumb

Frank80cc
                        Donateur

3 april is mijn vrij weekend, dus 27ste kan ik niet komen. DUS 3 APRIL!!

ChrisNL
                          Bijdrager

3 april lijkt me prima, hopelijk zitten de weergoden een beetje mee dan 😉 iig onder voorbehoud voor 3 man aan mijn kant! 😀

ik heb overigens een zeer geschikte parkeerplaats voor je gevonden, lekker uit zicht van de mensen, en goed gelegen langs de snelweg.

:thumb

-RobinvS-
                            Bijdrager

Ik en kilian zijn hier ook wel aanwezig waarschijnlijk, ik neem aan gewoon verzamelen in nieuwegein?

En ik kan je vertellen dat het op 3 april meestal nog niet zeer plezant is buiten hoor, mijn verjaardag is dan trouwens ook dus moet even kijken of dat uitkomt.:thumb

VespaAvanti
                              Donateur

Ik vind elke datum prima, laat maar komen:thumb

mikerosauer
                                Bijdrager

zet mij maar op de lijst,ik roggel wel wat kwa vervoer 🙂

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 274)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.