Vespa-Ciao.NL
:: Midden Nederland Tour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden Nederland Tour

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 274)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

k0enn
    Donateur

zo edjuh dat is zeker balen, je wou het er niet op gokken om een fiets trein kaartje te kopen:P
      wel een gedoe zo, als ik binnekort rij met me brommer en ga naar tourtjes toe kun je met mij mee rijden!
      kunnen 2 brommertjes in me transit connect:), mocht je dat willen!

Edjuh
      Bijdrager

Cool! Maar ik vind het wel leuk om op de brommer te gaan, avontuurlijk (dat blijkt maar weer).

Nee, de trein zat bovendien vol met mensen die naar de arena gingen.

Ik heb nog een plaatje geschoten:

Het weer zit in ieder geval mee!

hansieb
        Moderator

Edo wordt jij gewoon gestraft door hogere machten dat je geen tourtje meer kan rijden 😐

Volgende keer dit even aanschaffen !

Alex heeft met soortgelijk spul nog gewoon 600km gereden, perfectos dus en zo klaar.
          Binnenband kan je natuurlijk wegflikkeren na gebruik van dit spul 😉

KilNL
          Bijdrager

Was een geslaagd toertje !

Heb nog wat filmpjes gemaakt die zal ik zo snel mogelijk wel even posten.

Frank80cc
            Donateur

Zo ook weer thuis 🙂 was lekker scheuren 😀 bij deze ga ik lelygat minimale snelheid verhogen :!

Waarom?

Was zeker een geslaagd tourtje en ook lekker weer:thumb

@Frank,

Nog harder? dit ging toch prima zo, anders zie je helemaal niets van de omgeving:D

Jarco
                Bijdrager

Het was zeker een geslaagd tourtje op wat kleine sleutelmomentjes na. :thumb
                  Heb helaas niks gefilmd, omdat ik mijn camera bevestiging nodig had voor de tom tom. 😛

@ Edo

Ik hoorde van je ongeval dat was mooi zuur. 🙁
                  Maar dat ene plaatje wat je daar laat zien was het misschien wel weer de moeite waard. :thumb

Strikert
                  Bijdrager

Was weer geslaaagd toertje =D lekker kunnen door crossen!

CittaDaan
                    Bijdrager

Was inderdaad een top toertje! lekker door kunnen rijden en uiteindelijk nog prima weer gehad!

Edjuh
                      Bijdrager

Is er geen foto van die 2 citta’s met paars/roze wielkappen naast elkaar?

Florian
                        Moderator

Cittadaan wat is jouw Citta toch fucking vet:thumb
                          Ziet er chill uit jongens, nog regen gehad onderweg of viel het mee?

Baalde er gisteren flink van dat ik die brom niet in de auto kreeg, nog dikke ruzie met mijn moeder gehad:boos

Frank80cc
                          Donateur

@waarom: Welke omgeving??:P nee pas boven 300km kom je in zo’n tunnel :D.. Probleem is iedereen rijd nu gemid 50 a 60 (als het niet hoger is) en als er paar krap 60 halen is het voor hun niet leuk.. hele weg achter aan rijden en vol gas.. Maar goed 65 haalt iedereen met een 13/13 dr evo en inlaat bewerken zijn de kosten ook niet :no

Strikert
                            Bijdrager

dan haal je makkelijk de 70 (A)

Florian
                              Moderator

Beetje onzin om de minimale snelheid te gaan verhogen naar 65km/h als dat zo is ben ik er sws niet bij.
                                Non-stop volgas is toch geen reet aan:?

Moet ook leuk blijven, en 65+ rijden is leuk maar niet nonstop. en vallen met 65km/h is ook zeker niet leuk, zeker als je snor rijd..

Maarja ik ga der verder niet over en dit is niet de geschikte plek:P

CittaDaan
                                Bijdrager

hmm tsja, ach. het tempo lag lekker hoog omdat er flinke setups rondreden. er zijn altijd wel wat minder snelle mensen. maar dat zul je altijd houden en ach die 5 min wachten is toch ook de moeite niet?

af en toe beetje bij ouwehoeren, waren er kansen om filmpjes/foto’s te maken.

maar dat is mijn mening.

en Florian, bedankt!

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 274)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.