Vespa-Ciao.NL
:: Midden Nederland Tour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden Nederland Tour

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 274)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Strikert
    Bijdrager

rare vraag:p : zou ik morgen van iemand 1 snelbinder kunnen lenen om me jerrycan vast te maken ben me andere kwijt:bloos

Florian
      Moderator

Och verrek, ik moet nog allemaal dingen regelen aan haha.
        O.a. een jerrycan+snelbinders en ik moet mijn broertje nog zien te lozen:P

Strikert
        Bijdrager

heb u voor mij 1 extra :bloos ?

Frank80cc
          Donateur

Evert heeft net me evo blok opgehaald en die is plug and play dus dat komt wel goed 🙂 moet zelf alleen ng even wat sap halen voor de broem broem en morgen GASSEN maar 😀

speedbuxy
            Bijdrager

@Rico
              Heb ik denk ik wel voor je:thumb

En ondanks dat het van mijn kant ook niet mee zat, is mijn toer buffeltje wel klaar:thumb

Update volgt straks in m,n perso want heb offcourse ook even een filmpje gemaakt:thumb

Strikert
              Bijdrager

Dankesieun =D,
                Ziet er netje hoor Andre! wat heb je er nou onderliggen?

speedbuxy
                Bijdrager

Gewoon de vertrouwde evo met 43 euro en de proma bad snake alu.
                  (paste als enige)

Florian
                  Moderator

Hoelaat verwacht je trouwens dat we terug zijn bij het startpunt?

kevin030
                    Topic starter

Als we reking houden met een gemiddelde snelheid van 45km/u zou de 1e 50km een 1,5 – 2 uur duren gok ik.
                      Met het 2e deel erbij nog eens een ruim uur.

Het ligt er ook maar aan hoeveel pech we hebben en of we gelijk op de pond kunnen stappen.
                      En of er mensen tijden de tour honger krijgen.

Overigens ziet het er op weer.nl nogsteeds goed uit.
                      Na 12 uur geen buien meer.
                      Morgenochtend laat ik nog even weten hoe het weer hier is.

CittaDaan
                      Bijdrager

kevin030 :
                        Dat klinkt niet best.
                        Hopen dat je je Evo nog op tijd af hebt.

-oproep-
                        Wil de eigenaar van een Zwart/rode Citta (Cittadaan?) Niet vergeten zijn sleutel mee te nemen:P

heuh, welke sleutel?

kevin030
                        Topic starter

ER staat hier een rood/zwarte Citta op slot:P
                          Citta89 heeft de brommers vanmiddag gebracht.
                          Ik dacht dat jij een zwart/rode citta had.

CittaDaan
                          Bijdrager

Klopt, maar die van mij staat hier nog gewoon thuis ;). ik kom morgen samen met Jeffrey rijdend :).
                            Tot morgen !

Frank80cc
                            Donateur

Zo net even rondje lelystad met evert gereden… met mijn 2 evo blokjes die gek gaat net zo hard en trek net zo snel als mijn tuned setup vs standaard prrrrrt filmpje komt zo 🙂

Zeebodem.
                              Bijdrager

Als de brandweer..!!
                                Frankie hartstikke bedankt voor het lenen van je blok man.Ben wel benieuwd naar het filmpje.
                                Bij mijn eigen Evo engine zit er denk ik iets niet pluis bui de lagers.Ik had alleen geen carter pakking meer,dus kon het niet loshalen.
                                Als iemand nog een evo engine carter pakking over heeft,en die tegen betaling kwijt wil,zou dat mooi zijn;)
                                Dan zal ik hem van de week eens lostrekken om te kijken wat er loos is..

Voor de rest heb ik alles voor mekaar,alles staat ingepakt en afgetankt klaar.
                                Morgen langs Almere om samen met Strikert op te rijden.

Tot morgen allemaal!

Florian
                                Moderator

Dit gaat hem voor mij niet meer worden helaas:(
                                  Ben zonet 1,5 bezig geweest om dat ding in de auto te prutsen (achterwiel eruit, voorwiel eruit dat soort meuk)
                                  Alleen mijn broertje moet ook nog mee dus dan is er geen plek meer voor hem.

En om nou de halve brommer uit elkaar te halen is mij te gek. want dan zou ik nu de vork erin/eruit moeten halen, als we arriveren, en als ik weg ga en vervolgens als ik tuis ben.

Vind het zeer jammer, ook omdat er nu alweer een aantal fikse beschadigingen op het frame, harley, vork zitten.

Veel plezier:thumb

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 274)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.