Vespa-Ciao.NL
:: Midden Nederland Tour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden Nederland Tour

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 274)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

OrangeCiao
    Donateur

ik kan wel gewoon op de zaterdag mij maakt het niet uit zaterdag of zondag als het maar droog is :thumb
      maar als zondag slecht weer is ga ik liever voor de zaterdag natuurlik :thumb

Martino
      Moderator

Wat een paniek! Ik ga er gewoon vanuit dat het weer goed zal zijn. In de morgen en avond regen, tussendoor droog.
        Tot zondag mensen.

VespaAvanti
        Donateur

Ik zou hem inderdaad gewoon laten staan, het weer in Nederland is zo onvoorspelbaar als de pest.
          De voorspelling draait wel weer bij en het word zondag gewoon touren met een mooi zonnetje;)

speedbuxy
          Bijdrager

Citta_Florian :
            Zoals vandaag zou er hier in het Noorden regen vallen, en het zou onweren, tot op heden nog niks..

Dat heeft het zonet even goed in gehaald anders want das was een beste bui, je zag haast niks meer in de auto.
            Maar er zijn idd een paar die zaterdag sowieso niet kunnen dat was ik alweer even vergeten.
            Dus das wel een dilemma.
            Toch ben ik wel zoals max, dus als de regen kans te groot is haak ik af.
            Zijn zat toertjes om niet door de regen te hoeven rijden.

Frank80cc
            Donateur

komt wel goed joh heb er alle vertrouwen in dat piet ons niet in de steek laat 😀 en anders komt waarom me andere evo blok ophalen rijdt hij niet met een zij inlaat 😛

speedbuxy
              Bijdrager

Als we op piet moeten vertrouwen komt het juist niet goed:D
                Die heeft afgelopen zomer wel 4x een hitte golf verspeld en we kregen er geen 1:D en de 11steden toch ging volgens hem deze afgelopen winter ook minmaal 4x al door:haha
                Maar gezien sommigen zaterdag niet kunnen houden we gewoon hoop:thumb

ChrisNL
                Bijdrager

voor nu zet ik nog even mijn vraagtekens bij zondag, maar zoals eerder gezegd, kan het goed zijn dat er niks valt, of zoals je vaker ziet pas aan het eind van de middag. Maar zowieso word er zaterdag even flink ingereden 😀 en zondag nog even als optie.. hopen dat het goed komt…

Florian
                  Moderator

ja er viel hier rond 5 uur ook een beste plens, maar toen was het ook gauw allemaal over.
                    Als het er ’s ochtends ook al niet goed uitziet op zondag heb ik mijn twijfels of ik kom anders ben ik er gewoon bij:thumb

Heb er iig alle vertrouwen in;)

kevin030
                    Topic starter

Laten we de vooruitzichten maar even afwachten tot vrijdag.
                      Ze zeggen niet voor niets “niets is zo veranderlijk als het weer”
                      Wie weet is het zondag ook nog 20graden (ik blijf hoop houden:P)

-RobinvS-
                      Bijdrager

De vooruitzichten zijn alweer veranderd, als ik http://www.weer.nl mag geloven :thumb

In het Westen is het nu gewoon Zonnetje + Wolkje 🙂

kevin030
                        Topic starter

Ik heb net nog even gekeken.
                          Zondag geven ze tussen 12 en 18 uur een regenkans van 100%.
                          Zaterdag word wel aardig, alleen wat meer wind.

dit geeft ons de volgende opties. graag hoor ik jullie mening erover.

-Zondag touren met het risico op regen en een lage opkomst.
                          -Zaterdag touren met waarschijnlijk beter weer. het nadeel is dat er een aantal mensen niet kunnen komen.
                          -De tour ongeveer een maand verzetten.

Ik hoor het wel!

-RobinvS-
                          Bijdrager

Ik zou het gewoon zondag houden, de meeste buien zijn waarschijnlijk toch 5-10 minuten en dan weer even droog.

El Citta
                            Donateur

Ik zou hem ook op zondag laten staan. Mocht het er echt slecht uit zien zondag dan is het nog vroeg genoeg om de tour een maand te verzetten lijkt me.

speedbuxy
                              Bijdrager

Denk dat een hoop mensen nu anders al dingen aan het regelen zijn qua vervoer dus zo makkelijk is verzetten nou ook weer niet.
                                Plus hem verzetten naar een maand verder zou ook mooi raar wezen, gezien 1 dag voor deze toer al een TOP dag bleek te wezen.

Jarco
                                Bijdrager

Jah dat is het ook het nadeel van een tour verzetten, maar een tour met bijna geen tot geen opkomst vanwege regen is ook niet alles. 🙁

Als ik al vanuit huis 25km door de regen naar plek op bestemming moet rijden heb ik ook geen twijdels of ik mijn setup aan de regen bloot zal stellen.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 274)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.