Vespa-Ciao.NL
:: Midden-Nederland Meeting

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden-Nederland Meeting

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Svennoow
    Bijdrager

Het lijkt me wel super geinig om jullie allemaal te ontmoeten. :thumb

VespaAvanti
      Donateur

Mischien een idee om een nieuwe definitieve lijst te maken;)
        Die andere is niet echt meer up to date volgensmij:con

sombrero
        Bijdrager

daarom heeft hij volgens mij iedereen een pm gestuurd 🙂
          maarja dan moet die wel eerst alle inzendingen hebben

VespaAvanti
          Donateur

Inderdaad, je hebt gelijk:thumb
            Was er even niet helemaal met m’n gedachte bij:|

sombrero
            Bijdrager

maakt niet uit.
              maareh jongens ik hoop wel dat het weer goed wordt. helaas kan ik er niet bij zijn. of ik moet al heel veel geluk hebben.

Mike
              Bijdrager

als ik NU op de buienradar kijk, zie je dat het over 2 weken kut weer is.. maarja dat zeiden ze ook 2 weken voor de ZZT08 en toen was het zelfs tropisch weer.. dus aan zo’n voorspellign wat nog 2 weken duurt houd ik me niet zo vast;)

ik ga vandeweek eerst even verse zuigerveren plaatsen in m’n cilindertje

Mike

Onkruidzaaier
                Bijdrager

Arvid en Ik komen niet, Ik krijg dan net m’n kamer en die gaan we een beetje verven enzo..

Tonni: eigenlijk behoor je dat dan maar een dag te verzetten he??

Tonni
                  Moderator

Zoals altijd onder voorbehoud:

Vanuit Groningen komen Herr Flick, Hansieb, Wouz-LWB en ondergetekende ook langs om mee te kijken, lullen en toeren.

Nu hopen op fatsoenlijk weer!! Een beetje fris maakt ons niet uit, zolang er maar geen regen/sneeuw/ijzel o.i.d. is…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

st3yn
                    Bijdrager

Je komt niet omdat je je kamer gaat verfen……? 😐

Ik kan zelf waarschijnlijk niet meer komen omdat ik geen vervoer heb.. helaas 🙁

Onkruidzaaier
                      Bijdrager

alleen kben al 4 maanden aan het wachten tot ik die kamer heb, en er in mag.. Dus ik mag er dan in, dus dan ga ik verven.. Volgende meeting ben k er weer.. Khad ook kunnen zeggen dat m’n oma dood was, maar dat lijkt me oook niet echt eerlijk 😉

Wausie
                        Topic starter

Definitieve update bovenaan in de beginpost!’

Heb je geen PM gehad maar wil je alsnog komen? Stuur dan even een PM naar mij.

Vincent
                          Donateur

Zet mij maar onder voorbehoud op de lijst. De enige belemmerende factor voor mij is mijn werk maar ik denk wel dat ik een dienst kan ruilen. Ik laat ruim van tevoren wel even weten of ik wel/niet mee kan.

Wausie
                            Topic starter

Okeej relaxt dat je wilt komen maar ik wil alleen definitieve aanmeldingen, dus als je het niet zeker weet dan zet ik je nog niet op de lijst. Het beste is dat je me een PM stuurd zodra je het zeker weet.

@ Iedereen die al een PM gehad heeft, ik ga niet op elke bevestiging die ik binnen krijg reageren. Ik update alleen de lijst, als je je dus afmeld dan moet je dat terug zien in de deelnemerslijst.

hansieb
                              Moderator

st3yn :
                                Je komt niet omdat je je kamer gaat verfen……? 😐

Ik kan zelf waarschijnlijk niet meer komen omdat ik geen vervoer heb.. helaas 🙁

Steyn je mag wel in mijn plaats in de auto / aanhanger.

Ik denk dat ik mijn ciaotje thuis laat , ik zit met heel veel verjaardagen en housewarmings 🙂 denk dat ik zondag middag pas ontwaak.

Bij deze schrijf ik me uit.

Wausie
                                Topic starter

Hierbij een laatste oproep aan de mensen die nog geen bevestiging hebben gestuurd of ze komen of niet. Alle betreffende mensen hebben ook een PM gehad dus volgens mij moet het duidelijk zijn. Als er nog anderen zijn die mee willen rijden kunnen ze me ook een PM sturen.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.