Vespa-Ciao.NL
:: Midden-Nederland Meeting

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden-Nederland Meeting

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

hmm t schiet idd niet erg op..

wel jammer want heb er eventueel wel zin in;)

sowieso dat ik vind dat DE website meeting gewoon verplaats moet worden naar een centralere plek in het land.

je zag namelijk NU al dat er van alle windstreken inees animo was

Mike

Michel
      Bijdrager

Nou nog niks geregeld?? Of word het 2 November?

Ik heb in principe gewoon de weekenden vrij maar zou wel graag een beetje kunnen plannen.

Die animo is er volgens mij altijd wel geweest maar mensen zien ervan af omdat het best een uithoek is. Veenendaal is al wat beter maar ik weet er nog wel betere 😛 Almere ofzoow. Alleen maar vlak asfalt 😀

Nee 😛 het maakt me weinig uit! DE meeting mag van mij best in Grunning, omdat het een soort traditie is geworden volgens sommige. Het is jammer dat de Gumball tegen is gevallen voor jullie, want ik zou dit jaar graag meerijden. Wel leuk zijn tussendoortjes zoals misschien een Noord-Holland meeting of wat meer centraal.

hansieb
        Moderator

Mike :
          hmm t schiet idd niet erg op..

wel jammer want heb er eventueel wel zin in;)

sowieso dat ik vind dat DE website meeting gewoon verplaats moet worden naar een centralere plek in het land.

je zag namelijk NU al dat er van alle windstreken inees animo was

Mike je hebt misschien een puntje, maar aangezien we geen gezeik hebben in groningen is het perfect.

Kom je daar straks in het midden van het land aan in het midden van een woonwijk, komt de politie aan alle kanten aan.
          Iets waar ik geen zin in heb.

Wat mij leuk lijkt is een kartbaan of circuit af te huren 🙂 kunnen we legaal SJEEZEN!

Tonni
          Moderator

Maar daar ging het nu ff niet over…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
            Bijdrager

Meeting in groningen moet je idd gewoon laten voor wat het is die is al meeder jaars en dus wel ingeburgerd.
              Een centrale meeting moet er gewoon extra bijkomen, er zijn vast genoeg die in centraal nederland een leuke plek weten voor een meeting en ook wel de enthousiastme hebben om het te organiseren.
              Meerdere meeting per jaar is ook leuker:thumb

Crullie
              Donateur

Ben het met SpeedBux eens er moeten meer meetingen of runs zoals de ZZT of GUMBALL komen en ja in midden nederland zou dan de meeting kunnen zijn waar de meeste mensen naar toe kunnen komen door de centrale ligging.
                Maar als het organiseren ervan niet goed op tijd word geplant dan haken er veel mensen af omdat de meesten niet op het laast en in de winter in de kou willen zijn.

Ik hoop dat het weer en de organisatie nu dan mee zit, anders zie ik alleen de lokale lui opdraven.

TICKLING BARN

Svennoow
                Bijdrager

De definitieve datum is 2 November geworden.

Nog even voor de duidelijkheid:

Verzamelen bij de Mac langs de A12 in Veenendaal. (12 uur)
                  Zie plaatje:

Daar gaan we de meeting zelf houden. dit duurt 2 a 3 uur.

Dan gaan we de tour rijden: hier is ook de definitieve versie van de tour:

De tour duurt +- 3 uur. is echt een heel mooi stuk om te rijden. we rijden echt een heel stuk over de dijk, langs de rijn.

@TVavf1: we komen niet langs gendt, meeting is hier in veenendaal.
                  @simonferrari we gaan wel het veer over bij elst 😉

TvA Tuning
                  Bijdrager

ik en simon komen wel even bij elst kijken als simon dat wilt ff vragen:P 😉

FonS
                    Bijdrager

zoals ik op msn al zei, meeting vind ik leuk en een tourtje opzich ook wel
                      maar ik kan geen 3 uur rijden met m’n accu’s he :p

en sowieso, ding loopt vies hard en valt op, dus 1 politiewagen en ik ben de klos…

dan moet er al een goeie meeting aan vooraf gaan, zodat ik tevreden naar huis kan tuffen als jullie gaan touren

Edjuh
                      Bijdrager

Gaaf, mooie route, en ik kan even bij mn oma langs:P

Svennoow
                        Bijdrager

Als er genoeg mensen komen wordt het zowieso een goeie meeting 🙂

haha waar woont je oma ergens dan Edjuh? 😛

*Bij driebergen daaroooo;-)*

st3yn
                          Bijdrager

Ik wil ook wel gaan denk ik, als er wat meer mensen uit groningen gaan? Dan fixen we weer iets met een aanhangwagen ofzo 🙂

Tonni
                            Moderator

Mocht het zo laat in t jaar nog mooi weer zijn wil ik misschien nog wel heen. Ik heb niet echt een goede aanhanger ter beschikking helaas. Dat zou dan huren worden dus.
                              Ik kan dan dus evt. nog drie man met brommer meenemen. Alleen personen met brommer dus, vanwege de toerrit de men daar wil houden. Anders zou(den) degene(n) zonder brommer alleen achterblijven.

De kosten kunnen we dan delen, blijft het leuk.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

ArvidW
                              Donateur

Bij fatsoenlijk weer ben ik nogsteeds van plan erheen te rijden met wat mensen uit omstreek van Eindhoven, het weer is de bepalende factor.

Regen en Sneeuw geen zin in, maar beetje kauw overleven we wel:)

Bibbermeeting zouden ze het op BF noemen:whistle

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

superindo
                                Bijdrager

st3yn :
                                  Ik wil ook wel gaan denk ik, als er wat meer mensen uit groningen gaan? Dan fixen we weer iets met een aanhangwagen ofzo 🙂

als mij beetje uitkomt met school dan wil ik wel meerijden:lol

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.