Vespa-Ciao.NL
:: Midden-Nederland Meeting

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden-Nederland Meeting

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

VespaAvanti :
      Of willen jullie daar overnachten Arvid/Bartjee?

Ik in ieder geval niet, gewoon lekker terugrijden dezelfde dag:)

VespaAvanti
      Donateur

Oke, was mijn plan ook eigenlijk:D

SpeedDemon
        Bijdrager

Rock on!! Ff checken met de vrouw die moet nog al eens werken en ik wil ook wel 50 cruisen maar ik moet zo hier en daar toch wel ff wat roken ofzo… oh ja eten en drinken 😀

VespaAvanti
          Donateur

Is geen probleem SpeedDemon, wij moeten dat ook natuurlijk:D

Daan777
            Moderator

eten wel ja

VespaAvanti
              Donateur

en drinken:D

TimoO_
                Donateur

heeel veel drinken… ik weet niet zeker of ik mee ga touren (heenreis vanuit maastricht is al één grote zucht) maar ik denk dat ik wel op de meeting daarna kom :thumb

ik denk wel dat er genoeg animo is, alleen zie ik nog geen preciese informatie. zou de topicstarter (en organisator van de tour/meeting) even wat info willen geven in de eerste post?

Crullie
                  Donateur

Zou toch nu graag wel een datum weten anders word het voor ons noordelingen wel straks kortdag om nog wat te regelen.

Als ik het goed begrijp ? willen Mike, Tonni, Superindo en Crullie wel die kant op met de brommer om er een tourtje van te maken maar dan moeten we wel snel weten wat er gaat gebeuren nu want voor je het weet is het winter.

😕

TICKLING BARN

Wausie
                    Topic starter

Update in eerste post!!

Mike
                      Bijdrager

leuk en aardig zo’;n update en ik heb er gerust wel zin aan maar ik meot toch eerst echt een definitieve datum hebben…!

anders kunnen wij ook geen slaap plaats regelen, t eerste wat ze willen weten is WANNEER.

dus pluk een banaan. ( datum ) en dan zien we wel wie er wel kan en wie niet;):)

Mike

Wausie
                        Topic starter

Ik wil best een datum noemen maar ik wil zoveel mogelijk rekening houden met wat de mensen willen hier. Dus geef even aan wanneer je herfstvakantie hebt, en of het uit maakt voor je. Als ik een beeld heb van wat de meesten hier willen zal ik direct een nieuwe datum noemen. Snap ook wel dat dit noodzakelijk is.

Mike
                          Bijdrager

nou ik zit niet echt meer op school dus voor mij maakt het niet uit.

maar kijken even waneer de meeste regio’;s samenvallen en pik dan sowieso een Weekend.

voor degene die dan geen vakantie hebben word het enkel een vrije dag vragende;)

Mike

TimoO_
                            Donateur

misschien is het misschien wel zo verstandig om het iets later te doen, want de hefstvakantie is wel heel erg snel al. veel mensen moeten nog iets regelen dus een paar weekjes na de hefstvakantie zal beter uitkomen (eind oktober begin november zoiets). is het wel al lekker koud.

op zaterdag lijkt me misschien ook wel zo handig zodat mensen van zaterdag op zondag kunnen overnachten en geen problemen met school of werk krijgen.

ArvidW
                              Donateur

Ik heb in week 42 herfstvakantie, beginnend 13-10-2008 en eindigend 19-10-2008

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

TvA Tuning
                                Bijdrager

Hey,

Ik zie dus dat je langs elst komt met de meetingroute,
                                  als jullie ook langs Gendt rijden weet ik een mooi plekje in de polder waar je een lange weg hebt om te sprinten,
                                  aangezien ik niet verzekerd ben . dan kan ik ook iedereen gelijk even lere kenne:P .
                                  Ik kan vandaag wel eens wat foto’s maken van die plek.;)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.