Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Midden-Nederland Meeting
- Dit onderwerp bevat 199 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door Svennoow.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 september 2008 om 17:48 #504907
Tonni :
Erg weinig enthousiasme van de Groningers…
Niemand in voor een beetje avontuur?In twee week alles regelen lijkt me beetje kort dag , weer is ook zeer onvoorspelbaar.
11 september 2008 om 18:01 #504908Tonni :
superindo :
opzich wil ik wel langs komen met mn ciao:Dals er tenminste meer ciao rijders uit groningen mee willen komen
Als het dan nog mooi nazomer weer is zie ik er wel weer een mooie toerrit in. Moeten we alleen wel onderkomen hebben daar, en dat is wat lastig te regelen denk ik.
Een jeugdherbergje boeken kan wel maar als het weer slecht is ga ik natuurlijk niet en das zonde van het geld dan.In elk geval: is er nog animo van de Noordelingen om deze toer evt. te rijden??
Wel interessant om te weten is of deze meeting door zal gaan of niet.. (een beetje op tijd dan)
Opzich heb je niet echt een onderkomen nodig als je om 6 uur weer naar Groningen terug kan is het opzich geen probleem toch?
en @ Hans: de datum wordt verschoven 😉
11 september 2008 om 18:22 #504909Ik wil best met iemand mee rijden (auto) maar denk niet dat me brommer rijklaar is.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 september 2008 om 19:48 #504910Herr FlicK :
Ik wil best met iemand mee rijden (auto) maar denk niet dat me brommer rijklaar is.Ik wil ook best mee , maar dan wel mee rijden met iemand..
Miss iets fixen met een cluppie ?11 september 2008 om 19:49 #504911Welke datum word het dan, want zo weet je nog niks 😛
11 september 2008 om 21:12 #504915Oke dan, 2 uur rijden met 40kmph gemiddeld… Lijkt me mooi!
11 september 2008 om 21:14 #504916Je bedoelt ons (Arvid, Bartjee, Ivar, ik, m’n broertje en een vriend)?:?
Zal wel wat harder gaan dan 40:D
50 lijkt mij een mooie cruisesnelheid8)
Ga lekker met je SI mee Bart, is leuk
11 september 2008 om 21:25 #504917Svennoow :
Opzich heb je niet echt een onderkomen nodig als je om 6 uur weer naar Groningen terug kan is het opzich geen probleem toch?
Als we met de brommer uit Groningen willen komen? Dat is over de 200 km rijden enkele reis. Dat kan echt niet in één dag.. 400 km plus nog het rondritje? Gaat niks worden.
Er is verder ook totaal geen animo hier uit Groningen blijkbaar dus helaas. (zijn bang..):con
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 september 2008 om 17:39 #504920Er is wel een Ibis hotel vlakbij de macdonalds(300meter ofzo), maar dat is wel vrij prijzig…..
12 september 2008 om 17:57 #504923Tonni :
Svennoow :
Als we met de brommer uit Groningen willen komen? Dat is over de 200 km rijden enkele reis. Dat kan echt niet in één dag.. 400 km plus nog het rondritje? Gaat niks worden.
Er is verder ook totaal geen animo hier uit Groningen blijkbaar dus helaas. (zijn bang..):con
Flapstra 😛
je leest onze reacties ook niet hé?
400 km op 1 dag doe ik zovizo niet met de brommer.
Als we gaan , mooi met de auto!
12 september 2008 om 18:08 #504924ooh jullie willen helemaal met de brommer uit groningen komen 😛 ik dacht met de auto, dat is opzich wel goed te doen dacht ik zo.
12 september 2008 om 18:11 #504925haha , echt niet met de brommer..
was ik zovizo niet van plan.
veel te kort dag + geen organisatie.12 september 2008 om 18:54 #504926Ik mot 88km rijden.
Rot dat ik nog maar 16 ben:( anders had ik zo de citta achterin de transporter kunnen smijten:)
Maja, ik las: 5 oktober
ik lees: misschien wordt de datum 2 weken verplaatst.Ik wil alleen maar kwijt dat ik er bij mee ben als het later kan, aangezien moi citta nog niet af is:(
Weet iemand uit z’n hoofd wanneer de kerstvakantie is? Als het na de kerstvakantie is heb ik in ieder geval de zekerheid dat hij af is:)12 september 2008 om 19:03 #504927ach, niet zeuren iedereen:lol
Wij moeten eerst 35km naar Arvid, en dan nog 85 naar de meeting.
Dan nog terug, 240km rijden die dag:D
Moet te doen zijn, zeker zonder aanhangertje:lolOf willen jullie daar overnachten Arvid/Bartjee?
12 september 2008 om 19:47 #504928Wouz-LwB :
Tonni :
Svennoow :
Flapstra 😛
je leest onze reacties ook niet hé?
400 km op 1 dag doe ik zovizo niet met de brommer.
Als we gaan , mooi met de auto!
Dit is anders de eerste reactie die ik concreet krijg op mijn vraag/voorstel. Jij wilt dus niet 400km rijden op de brommer in 1 dag.
Ik was ook zeker niet van plan om het in 1 dag te doen, daarom vroeg ik ook of er mensen zin hadden in een avontuur, en of er mensen daar uit de buurt ook een geschikt onderkomen hadden/wisten.
Dat mensen met de auto wel heen willenb had ik al gelezen. Ik heb daar geen interesse in omdat je er dan maar een beetje bij staat daar. En ze willen graag een rondritje doen en daar kan je dan ook niet aan mee doen.Het leek me een mooie twee daagse rit. net zoiets als de ZZT en de Gumball. De afstanden verschillen ook niet zoveel.
Qua organisatie zou wel goed komen, maar als je niet weet of mensen er zin aan hebben kan je ook niks regelen toch??
Brommermeetings wil ik op of i.i.g. met de brommer doen. Het gaat toch om het rijden? Brommers kijken kan je ook wel op de site…
Daarom jammer maar helaas..
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.