Vespa-Ciao.NL
:: Midden-Nederland Meeting

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Midden-Nederland Meeting

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

ik heb zeker belangstelling! ik houd het topic in de gaten!;)

NvdV
      Bijdrager

Ik zet deze datum ook ff in mijn agenda, heb de andere meetings ook al moeten missen dus ik blijf dit topic ook in de gaten houden!! 🙂

ArvidW
        Donateur

Michel :
          Edit: Ik vind trouwens wel dat er een paar Grunningers mogen komen. De andere doen ook hun best om in Grunningen te komen 😉

Idd, die lamme takken uit het hoge noorden mogen ook wel eens naar het zuiden komen:lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Crullie
          Donateur

Ja ja rustig maar ik doe mijn best, ik was toevalig vorig jaar samen met Flick op de de eerste limbo meeting ff 600 km heen en terug dus die lamme Groningers waren wel mooi de eersten die ondernemend zijn en lange afstanden niet schuwen.

Dus niet lopen zeuren, wij Groningers weten wel dat een Meeting niks aan is zonder ons.:thumb :lol

TICKLING BARN

Michel
            Bijdrager

Svennoow :
              Zo te zien is er genoeg belangstelling voor een meeting hier in Veenendaal.

Maakt me niet uit waar het is, als het maar gezellig is 😉

Ik heb het topic ook even gelinkt naar een ander forum 😀

Bartjee
              Donateur

Als ik vervoer kan regelen ben ik dr waarschijnlijk ook:)

superindo
                Bijdrager

opzich wil ik wel langs komen met mn ciao:D

als er tenminste meer ciao rijders uit groningen mee willen komen

TvA Tuning
                  Bijdrager

Ey leuk idee 😀 ik zie dat je ook in elst zit met je route ken je ook ff langs gendt komen scheuren:P 😀
                    -als ik verzekerd was was ik er zeker bij geweest mja het is niet anders;)

Edit: ( ik weet wel een mooie plaats in de polder in gendt, daar rijd ik altijd met de vespa daar zou je eventueel wel even kunnen langskomen tis maar een idee he 😉 😀 )

Tonni
                    Moderator

superindo :
                      opzich wil ik wel langs komen met mn ciao:D

als er tenminste meer ciao rijders uit groningen mee willen komen

Als het dan nog mooi nazomer weer is zie ik er wel weer een mooie toerrit in. Moeten we alleen wel onderkomen hebben daar, en dat is wat lastig te regelen denk ik.
                      Een jeugdherbergje boeken kan wel maar als het weer slecht is ga ik natuurlijk niet en das zonde van het geld dan.

In elk geval: is er nog animo van de Noordelingen om deze toer evt. te rijden??

Wel interessant om te weten is of deze meeting door zal gaan of niet.. (een beetje op tijd dan)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                      Moderator

Goed plan tonni! ik zou wel meerijden aangezien ik dit jaar zelf bepaal wat ik doe 😛

5 oktober is trouwens wel heel erg snel, denk niet dat ik dat ga redden i.v.m. werk etc.

Tonni
                        Moderator

Ja het zou dan weer met overnachting moeten, Veenendaal is een stukje verder als Alkmaar. Dus zou je een maandag vrij moeten hebben.. Vrijdag heen, Zaterdag meeting en Zondag terug. Of gewoon met auto heen maar das veel minder interessant..

Misschien dat er nog mensen van daar uit de buurt ideeën hebben voor een overnachtingsplek voor weinig?

Zou toch gaaf zijn om met een klein groepje deze toer nog ff te doen?

Mike
                          Bijdrager

als dat plaats gaat vinden rijdt ik ook mee vanaf groningen:P

Mike

Tonni
                            Moderator

Nu even wachten op de aanmeldingen van de die-hards. (Herr Flick, AAT, Hansieb, Wouz LWB, Crullie enz..)
                              Er is niet heel veel tijd meer…

.-{2F4OV}-.

Ik denk dat ik het ff voor gezien houdt. Ik kan zowiezo niet meerijden ivm met geen kenteken/politie;)

Bovendien hebben de meeste het wel gezien hoe zo’n simo engine loopt:rules

Bartjee
                                Donateur

Ja als ik kom zit ik ook nog even te twijfelen met welke ik kom. Meerijden is natuurlijk wel vet en dat zal op mn racer niet gaan. Kom dan dus waarschijnlijk met mijn citta (mits deze weer rijdt..)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.