Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s *SubaruCiao*

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s *SubaruCiao*

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 166)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Goed plan:), ik denk ook niet dat de polini 80 heel geschikt is voor de toer aangezien hij nu vrij hoge timingen heeft en hierdoor het best loopt op hogere toerentallen. 320km lang toeren janken is niet heel prettig 😛

Mooie cilinder !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

Michel
      Topic starter

Thanks jongens!

Ik wil die Polini vooral sparen wat betreft slijtage. Dat doen ze toch vrij snel, want toen ik de zuigerveertjes van mijn Polini zag waren ze ook al aardig gesleten voor die krappe 150km die er nu mee gereden is. Niet dat ze op waren maar aanzienlijk gesleten maar wel netjes.

Dat janken maakt me nog niet uit 😛

Ik heb op de Pinasco wel wat kleine bottelnekjes gezien waar niet al te veel rekenwerk voor nodig is dus ik heb toch nog wat te doen. 😉

gido-vespa

he
          dat is snel ik had hem gister op de post gedaan 😛
          bedankt voor het plusje :thumb

Michel
          Topic starter

Hey Gido. Ziet er netjes uit hoor :thumb

Ik begrijp af en toe ook niet hoe ze het flikken bij die TNT maar ze flikken het wel elke keer 😉
            Ik denk dat daar een behoorlijke organisatie bij komt kijken 😛

FonS
            Bijdrager

Leuk dingetje voor erbij inderdaad 😉 Wel jammer dat de zuigerveren wat prijzig zijn

Al vorderingen met je ‘nieuwe’ frame ?

Michel
              Topic starter

😛 Die staat nog steeds naast mijn bureau te wachten op een ingeving van mij.

Ik heb er allemaal geen haast mee zoals jullie weten en ben nog even met mij Kawa blok bezig maar de laatste weekenden geen tijd gehad 🙁

Tonni
                Moderator

Plusje toegevoegd aan de White-list voor Gido. Mooi cilindertje!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Michel
                  Topic starter

Bedankt Tonni. :thumb

Edjuh
                    Bijdrager

Michel :

Scheelt een hoop werk en zo spaar ik mijn Polini, aangezien die van Vincent compleet weg was na de tour.

Wat wil je met een 19mm zonder luchtfilter, geen zijkap en 400km in warm weer rijden in het stof van 30 toerbuffels.

Michel
                      Topic starter

Hahaha, had hij geen luchtfilter dan? Dan is het inderdaad 400km stofhappen geweest 😛

Maar dan nog, ik heb zelf ervaren dat ze best hard slijten.
                        De wand valt mee maar de zuigerveertjes en de zuiger hebben het best zwaar.

Michel
                        Topic starter

Ik wil jullie even mededelen dat mijn motivatie gezakt is tot een dieptepunt.
                          Ik ben daarom alle moed aan het verzamelen om toch nog een beetje bezig te blijven en deze snipperweek leek mij een goed begin.

Ik ben sowieso van plan om mijn Citta en alles wat daarbij hoort te verkopen.
                          Dus de Simo engine gaat hoogstwaarschijnlijk ook de deur uit samen met een complete varioset met Malossivertanding.

Ik wil deze Ciao helemaal netjes gaan maken voor de tourtochtjes en de lekkere ritjes zonder helm.
                          Dan houd ik de Kawasaki nog voor het betere blaaswerk, omdat een Simo op een Vespa of Citta levensgevaarlijk is. Het sloopt je brommer en je onderdelen, want ik heb nu al een klok die lekt bij de kering terwijl die pas gereviseerd is. De achterkoppeling heeft al 3 setjes schijven gehad en 2 snaren. Het zijn allemaal maar kleine kosten maar best irritant.
                          Ik weet het, je gebruikt het niet veel maar en het eet geen brood maar ik heb geen idee wanneer ik overal op moet rijden 😛

Dus liever een mooie aparte snorCiao met een leuk blok en een veilige Kawa om te blazen.
                          Die zal uiteindelijk ongeveer als deze worden: http://nl.youtube.com/watch?v=5-Q-y597CMI

Zoals ik al zei, met de Ciao probeer ik weer aan de gang te geraken.

Vandaag mijn velgen nog even in de blanke lak gooien en de voorvork in de kleur.
                          Dan ga ik morgen mijn framenummer overlassen en de lasnaden doortrekken.
                          Hopen dat mijn motivatie nog wat kan verbeteren op de reacties van jullie :knuffel

.-{2F4OV}-.

Jow Michel kerel! Jij ook weer op de site:D

Kben ook sinds gister weer begonnen aan mn ciao. De koppeling van heuvel geprobeerd.

Kben benieuwd hoe je je toerbrommer gaat stylen=) Succes ermee:thumb

Michel
                            Topic starter

Ben inderdaad niet echt veel meer op de site geweest :bloos
                              Ik heb ook geen flauw idee hoe het verder gaat met de VCT ’09. Zal straks het topic eens doornemen.

Ik ben de laatste tijd veel bezig met het zoeken naar de juiste Subaru en proberen mijn Civic aan de man te krijgen.

De Ciao word Subaru style. :lol

Ben al bezig met STI en WRC stickers te scoren.
                              Waarschijnlijk ook nog een custom striping van goud door een kennis gemaakt.

Misschien van de week nog een spoiler voor op de bagagedrager fiksen :lol

Michel
                              Topic starter

Als volgende op de tekst van boven…

Velgjes in de blanke lak.

Eerste kleurlaag voor de voorvork.

ArvidW
                                Donateur

Ziet er erg netjes uit Michel, ook mooi dat je voor 3spakers bent gegaan want die staan vaak erg netjes:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 166)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.