- Dit onderwerp bevat 165 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door Michel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 oktober 2008 om 09:37 #266406
Ik zoek het frame met het juiste nummer in het balhoofd.
Dan las ik mijn framenummer om 😉
5 oktober 2008 om 10:13 #266407
erikbloembergwelk nr zoek je dan ? nl sooo3? of nl kooo9? dat nummer tik je tog zo om stelt niks voor
5 oktober 2008 om 10:19 #266408nl sooo3 : Die nummers staan er toch al in.
Het is niet net als school even een beetje type-ex erover 😛
Als je er nummers bij gaat tikken maak je er een zooitje van..Ik wil gewoon absoluut nul gezeik als ik aangehouden word.. Dus het moet gewoon het juiste nummer zijn in het balhoofd.
Ik heb er geen haast mee jongens. Al duurt het 2 jaar, dat boeit me echt niks. Het is hobby voor mij 😉
5 oktober 2008 om 13:06 #266409
erikbloembergik wil het nr ook wel ff voor je overzetten zie je niks van maakt niks uit het hoe het erin staat als het nr maar overeen komt met het kenteken heb veel framenrs gezien die er scheef of niet netjes instaan maar daar kijkt de politie niet naar
5 oktober 2008 om 17:29 #266410Ik heb het niet over het framenummer. Het gaat mij om het goedkeuringsnummer en of het een snor of een brommer is.
Een framenummertje van een Ciao is zo over te lassen als het nummer op je balhoofd maar goed is.
Ik heb op de zaak ook wel slagletters dus ik kan het ook zelf wel maar op het balhoofd valt weinig te doen tenzij je de oude nummers gewoon helemaal wegslijpt.Het is gewoon makkelijker als ik een net framepje vind met het juiste nummer, want dit frame is onbruikbaar verklaard.
5 oktober 2008 om 20:20 #266412
erikbloembergbalhoofd goedkeurings nummer is ook wel over te zetten.me kammeraad heeft laast voor me ook een frampie gelast en he balhoofd nr om gelast en het frame nr is goed te doen
6 oktober 2008 om 13:02 #266413Michel :
Is ook een goed plan. Ik heb het nummer van DPR nog. Hij freakt alleen als je begint over een Vespa Ciao. 😛
Hij weet de ophangpunten daar niet van maar dat is zijn probleem. Ik zal eens informeren.Ik weet niet of hij wat kan met een poortmap of heeft hij meer gegevens nodig?
Ik heb hem anders ook een tijdje geleden erover gebeld en bij mij deed ie er heel normaal over.
Een plug and play pijpje voor een ciao naar de hand van een poortmap ging z,on 160 euro kosten, dus als ik moest kiezen tussen een fabrieks pijp of een dpr was bij mij snel gemaakt gezien de prijs gelijk is.6 oktober 2008 om 13:16 #266414Michel :
Ik wil gewoon absoluut nul gezeik als ik aangehouden word..haha, 46mm polini op EVO met zware malossi vertanding kun je dan ook beter maar laten 😀
6 oktober 2008 om 18:32 #266415Hahaha 😛
Ja, maar dat is beheersbaar met je rechterhand en die nummertjes moeten dan wel kloppen anders nemen ze hem alsnog mee 😉
Bedankt Speedbuxy. Ik zal hem nog eens contacteren 😉 Ik had hem toen gebeld toen jij de gegevens had gegeven. Misschien dat die onderhand al wat meer weet an de maten 😉
6 oktober 2008 om 23:20 #266416Ik denk dat je de afstand van je uitlaatpoort tot aan je bevestiging achter wel even moet opmeten want dat weet drp niet.
Want vespa,s zijn geen dagelijkse kost voor um:D7 oktober 2008 om 08:08 #266417Denk dat hoek waaronder flens hoort te zitten ook erg belangrijk is, netzoals de voorbocht waardoor de uitlaat naast de brommer komt te hangen en niet eronder…
De ophanging zou je er zelfs later nog zelf aan kunnen lassen zodat uitlaat netjes onder de brommer hangt.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 oktober 2008 om 09:20 #266418Gewoon je brommer meegeven, lijkt me t beste:P
7 oktober 2008 om 15:09 #266419Ik zal hem binnekort nog eens contacteren

Bedankt voor het meedenken 😉 Ik zal eens een tekening maken met de hoek van de flens en de diverse afstanden.
1 november 2008 om 12:20 #266584Kleine update
Aangezien ik een beetje aan het nadenken ben over een tour-setup heb ik besloten om nu al een alu cilindertje over te laten komen.
Eerst wilde ik een compleet zij-inlaat blok gaan maken met 16mm maar ik heb een veel mooiere oplossing, zodat ik lekker met mijn 19mm kickje in de rondte kan scheuren!
Aangezien de Polini erg hard slijt en deze netjes getuned is, wilde ik de Polini sparen voor het betere tourwerk.
Nu heb ik besloten om bij het touren de Polini eraf te halen en een 46mm Pinasco op de Kick Evo te monteren.Scheelt een hoop werk en zo spaar ik mijn Polini, aangezien die van Vincent compleet weg was na de tour.

Met dank aan Gido-Vespa voor het leveren van deze nette cilinder. Plusje voor jouw!
1 november 2008 om 13:46 #266585mooi cilindertje, 80 pinasco is ook lekker laagtoerig 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.