Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s *SubaruCiao*

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s *SubaruCiao*

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 166)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Topic starter

100 lijkt me een beetje heel erg gortig aangezien die Simo dat met moeite haalt 🙁

Denk toch wel dat er wat meer toertjes gemaakt gaan worden met de juiste afstelling. Ik hoop eigelijk dat de trekkracht verbetert is. De top was op mijn Citta met 82km/h ook niet echt om je voor te schamen!:P
      Tel de grote wielen erbij en de tjoening!! Gaat helemaal goedkomen 😀

Eerst maar is alles proberen in elkaar te zetten en dan zien jullie de filmpies wel weer verschijnen 😉

ArvidW
      Donateur

100 is idd erg optimistisch, maar ik ga heel hard lachen mocht hij het stiekem toch halen:D

Simo koppeling heb je liggen, bromvertanding in de klok, pully 80 erbij, lange weg, harde bandjes (a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Michel
        Topic starter

😛 Met poulie 65 op een Simo koppeling reed die toen al heel goed, alleen de powerband is nu wat smaller denk ik dus denk dat het nu wel even duurt voordat je dan op gang ben. Maar ben je er eenmaal DANNN :duivel

Ik zal er alles aan doen om het te halen. Ik wil zowiezo het blokkie afstellen op een koppeling om de powerband te zoeken en later de vario er weer op zodat ik weet hoeveel toeren ik moet hebben om een beetje in de powerband weg te trekken!

TimoO_
          Donateur

dat bedoel ik 😛 waarom niet.

Michel
            Topic starter

Ik zag dat 2 augustus gruwelijk dicht bij komt dus ik moet er nog tempo achter gaan zetten 😛
              Gelukkig ben ik over 2 weken lekker 3 weken vrij. Dan heb ik mooi de tijd voor mijn krukas en verstevigingsstang.

Ook nog even JMPB een beetje gespekt:

Zijschermmontageset Vespa Ciao

Voorremkabel Vespa CIAO

Decompressiekabel Vespa CIAO

Achterremkabel Vespa CIAO

Zijstandaard CIAO Zwart

Achterspatbord CIAO Blank

CIAO Vario Zijkapset Zwart

Voorspatbord Ciao Mix (Blank)

Voetplank Wit Ciao

Vorkrevisieset CIAO COMPLEET

Ik kan nergens een bagagedrager vinden dus ik moet de mijne maar stralen en dan kijken hoe hij er onderuit komt.

ciaoracer
              Bijdrager

Zoek je die bagagedrager nieuw of 2de hands? Reageer even via pm als je wilt.:D

Michel
                Topic starter

Maakt mij niet zo heel veel uit, als die maar roestvrij is. Die van mij is zo rot, als ik hem ga stralen ga ik er dwars doorheen 😛

Michel
                  Topic starter

JMPB is binnen 😀

Er ligt nog een pakket bij de buren en ben nog in afwachting van 2 pakketten 🙂

Waaronder 3 spakers en de 93cc uit Engeland vandaan voor de Kawa in mijn andere Perso!

Ik woon 3 hoog zonder lift dus die gast van TNT zal wel blij zijn met me 😛

peter139
                    Bijdrager

zoals ik begrijp kom je met de ciao naar de meeting? Mooie spulletjes hoor. Volgens mij gaat ie nog best mooi worden…

Michel
                      Topic starter

Ik ga inderdaad proberen om voor de meeting de Ciao en het getunede Polini blok klaar te hebben!

Ik ben binnenkort drie weken vrij waarvan ik er één tussenuit ga dus dan heb ik twee weken om de stang te lassen en voor wat versteviging te zorgen en het spuitwerk. In die tijd moet ook de krukas omgebouwd worden tot kickkruk. Aan de Ciao doe ik alles zelf. Zoals spuitwerk enzo, omdat ik die dingen dan juist weer graag zelf doe 🙂

Mijn SimoCitta zal daar ook aanwezig zijn!

.-{2F4OV}-.

Ziet er goed uit. Ben benieuwd:thumb

Martijnvanheerde
                          Donateur

Je zei dat er een Evo Engine onder kwam maar ik zie een Speedengine.

FonS
                            Bijdrager

waar zie jij hier ergens een speedengine??

@ Michel ; ik ben er benieuwd naar 😉 zie het wel op de meeting :thumb

Michel
                              Topic starter

@ Fons: Gaat helemaal goed komen. Zal even buffelen worden en een beetje uren maken maar we zien wel 😛

Ik zie ook geen Speedengine hoor :?:con Kijk nog maar is goed voordat je reageert :pest:P
                                Nooit gehad ook! Wil ik binnekort wel eens gaan doen met zij-inlaat en een iets kleiner teurtje voor de tourtjes!

Deze gedrochten heb ik ook binnen gekregen. Die vereisen wel wat aandacht 🙁

sjaak trekhaak

word wel een vet brommertje ,ken je die parelmoer kleur wit met zo`n blauwe glans erin? lijkt me wel een mooie kleur voor dit brommertje icm licht blauw ofzo;)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 166)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.