Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s *SubaruCiao*

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s *SubaruCiao*

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 166)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Dat ziet er ZEER netjes uit arvid:thumb denk dat dit leuk blazen wil met de juiste pijp8)
      Maar idd voor een ander tunen is een stuk stress voller omdat je wat gespannen werkt omdat het spul niet van jou is.
      Maar echt zeer netjes gedaan:thumb

Edjuh
      Bijdrager

Heel schoon werk weer, misschien als je je uurloon opkrikt dat de verloren tijd ook minder pijn doet, of wordt het dan onbetaalbaar?

Ik denk dat Michel hier wel lol van zal hebben.

diac
        Bijdrager

ook al heb ik er niet al te veel verstand van, maar toch vind ik dat je mooi werk hebt geleverd arvid.
          vooral mooi afgewerkt vind ik het:thumb

@ 19ac087, wees er maar zuinig mee, echt nice blokje:D

KennyVespa
          Bijdrager

nice arvid :D:D

egt mooi afgewerkt :S zie je niet vaak 😀

zit erook een ophoogplaat bij? of zie ik dat verkeerd?

michel ben hier aub wel zuinig op he 😀 is one of a kind 😛

LeMoN
            Bijdrager

Erg netjes! Top gedaan!

st3yn
              Bijdrager

Hijs alleen wel een keertje uitgeschoten in de cillinderwand zo te zien, maar dat is niet voelbaar hoop ik voor je? (foto 5)

Verder mooi werk :thumb

Michel
                Topic starter

@ Steyn: Hij is 1 x uigeschoten en Arvid garandeert dat dat niet kwaad kan. Daar hebben we het al uitvoerig over gehad 😉

Er zit inderdaad een ophoogplaat bij van 1,6 mm :thumb

Bedankt voor de leuke reacties en ik ga er zeer zuinig mee zijn 😛

Nogmaals, alle credits naar ArvidW!!

ArvidW
                  Donateur

KennyVespa :
                    zit erook een ophoogplaat bij? of zie ik dat verkeerd?

Ja, ophoogplaatje van 1.6mm zit er ook bij:), anders kom je niet aan je spoeltiming.

st3yn :
                    Hijs alleen wel een keertje uitgeschoten in de cillinderwand zo te zien

Helaas 🙁 Zat er al dik in aangezien het freesje maar 1 ding wil, weglopen. Als mijn dremel 2kanten op kon draaien was het geen probleem geweest, helaas kan hij dat niet en ben ik ergens in de 2uur die de boosterpoorten gekost hebben uitgeschoten. Het is voelbaar, en ik geef Michel er garantie op:P

Ik ben zelf ook wel tevreden met het eindresultaat:), hopenlijk werkt het allemaal zo goed als ik hoop. Op naar de 100?(a) (mischien wat erg optimistisch maar zou wel heel gaaf zijn:D)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

VespaAvanti
                    Donateur

Achja, we zijn allemaal mensen, en die maken nou eenmaal fouten.
                      Niks rampzaligs zou ik denken Arvid;)
                      Ik denk dat 19ac087 heel blij mag zijn met het mooie resultaat, gaat zeker vlammen:D

Bartjee
                      Donateur

Had het natuurlijk allemaal al live gezien, maar nogmaals zeer netjes Arvid:) Ben benieuwd of de 100 gehaald kan worden

Michel
                        Topic starter

Met de juiste afstelling gaan we ervoor. Desnoods een lange as op een bromklok lassen 😛

Tonni
                          Moderator

Ziet er mooi uit. Het krasje kan op zo’n lage positie niets uithalen. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Michel
                            Topic starter

Als een Jekko 😛 Laten we het in ieder geval hopen. Dan heeft Arvid het in ieder geval niet voor niks gedaan 😉

Ik hoop dat ik de Ciao af krijg voor 2 augustus. Zal effe flink doorzetten worden. Misschien even een weekie voor vrij nemen!

PoliniCitta
                              Bijdrager

Damnn die polini 46mm ziet er bruut uit zeg!
                                Niet te geloven, dat gaat echt vlammenn.

dat moet de 100 wel aan kunnen tikken denk ik . 😀

TimoO_
                                Donateur

Arvid, echt super gedaan! mijn complimenten.

ik denk dat dit zeker wel tegen de 100 aan moet lopen. de timingen zullen nu wel perfect zijn hij kan de koppel wat hij eerst had door die matig getimede uitlaatpoort wel missen door z’n 46mm boring 🙂 ik denk dat je hiermee zeker tegenstand maakt tegen 47mm depsjes op reedvalve hoor 😉 daarmee bedoel ik dan ongetuned, want die dingen kan je natuurlijk ook nog heel wat verbeteren.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 166)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.