Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Bijdrager

Hey das mijn Ninja Usine 😉 Staat zeker vet onder je citta!

Bevalt hij nog goed? :thumb
      Als ik 80cc had, had ik hem zeker gehouden.. maarja. Veel plezier ermee in ieder geval!

leon ciao
      Bijdrager

mooie citta :thumb
        dat stuur staat hem beter dan het orginele stuurtje vind ik
        Wanneer leg je het simonini blok eronder :bier

Michel
        Topic starter

@ Leon Tnx, het wachten is op mijn achterkoppeling. Die word van de week verstevigd op de zaak.
          Ik moet nog een Si achterbrug ophalen en aanpassen zodat die zijinlaat past en dan wil ik het wel eens gaan proberen.

Als hij dan loopt kan ik mijn Evolution op mijn gemak reviseren en ombouwen tot kickstarter voor op een eventuele Ciao.

@ Steyn, bevalt perfect, echt veel beter dan die top one 😛

Hier nog wat foto’s van het twijfel geval Pinasco DEPS!!!
          Ik weet ondertussen dat het een 43mm DEPS is maar ik dacht ik post ze toch maar effies 😉

.-{2F4OV}-.

Kun je nog aan nieuwe zuiger(veren) komen?

Michel
            Topic starter

Dat is het probleem op dit moment denk ik :S

Onze lokale brommerboer is ze nog steeds aan het zoeken! Anders laten we het hele spul honen 😉

Edjuh
              Bijdrager

Nieuwe zuigers zijn verkrijgbaar bij jmpb, zijn alleen 12 pen maar dat mag geen probleem zijn.

Mooi cilindertje.

Michel
                Topic starter

Ja, nieuw zijn ze indedaad te koop maar de cilinder moet gehoont worden dus dan zal er toch een overmaat inmoeten.
                  Dus ik denk dat dat rond de 43.7 zal zitten en het mooiste zou zijn een DEPS zuiger, maar helaas.

De brommerboer zoekt er wel een zuiger bij n dan effe beetje aanpassen voor DEPS!!

Michel
                  Topic starter

Hey, daar ben ik weer!!!
                    Ik heb de brommert voor mijn volgende project gevonden.
                    Het is een snor Ciao die enige aandacht nodig heeft.

Er komt een Evolution kickcarter mijn kant op en een standaard kickcarter is ook voor mien 😀
                    Dus zoals je begrijpt komt er onder mijn Ciao het Evolution blok wat nu onder mijn Citta hangt. Daar ga ik dus een kickstarter van maken. Moet alleen nog even op zoek naar een complete Polini varioset, liefst met Malossi vertanding er al in. Anders bestel ik hem er los bij natuurlijk!!

Mijn Citta met kenteken word dan verkocht. Dan kan ik daar nog wat geld van maken voor een Cittaatje zonder kenteken. daar komt dan het Simo blokje onder met malossi vertanding en 90mm schijven.

Hier een fotootje van mijn Ciao zoals die nu bij de verkoper staat. Als ik hem heb zal ik er wel een persootje over gaan maken. Ook over het kickblok.

.-{2F4OV}-.

Zeer nice Michel!:thumb

st3yn
                      Bijdrager

Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het project gaat worden 😀

Loek
                        Bijdrager

Zeer goed bezig 😀

Michel
                          Topic starter

Thnx voor jullie leuke reacties.

Ik heb bijzonder veel zin om het kickcarter te gaan bouwen. Volle wangen kruk ombouwen naar kickkrukkie en dat soort dingen.

En uiteraard niet te vergeten mijn Simo blokkie als mijn koppeling van het weekend klaar is 😛

Tim
                            Bijdrager

hej is de kickstart evo engine al binnen?

Michel
                              Topic starter

Nee, ik ben ook niet veel thuis dus ik zal het zaterdag wel moeten ophalen bij het postkantoor 😉

Ik ben benieuwd Tim, lijkt me heel gaaf om een Evo kick te hebben.

Ik zit momenteel in Gravelines ala Vive la France 😀 Lekker in het zonnetje..

hansieb
                                Moderator

Gaat vast wel weer lukken met de ciao succes kerel straks een lekkere evo kick.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 382)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.