Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Of je wacht tot sprocatti een achterkoppeling heeft gefreesd;) Maar je kent sprocatti, dat kan nog wel ff duren…

Miss kun je ze wel een mailtje sturen. Als ze veel mailtjes krijgen beginnen ze er misschien wat sneller mee…

Michel
      Topic starter

@ Arvid, als ik dit aan Corretje geeft komt het wel goed denk. Ga het zelf doen maar Corretje kan de koppeling glad draaien. Corretje is onze lasser 😛

@ Timo. Zo, das leip haha. ziet er wel kick uit.

@ Tim, ik ga zaterdag denk effe hobbyene. Ik maak er dan 1 uit een geheel, dus 1 ring over de hele koppeling. Het kan maar goed zitten 😛

@ 2F4OV, als je op de service van sprocatti moet wachten heb ik hem op me 25ste misschien een keer. Is wel de bedoeling dat het binnen nu en 2 weken allemaal blaast 😉 Dus ik ga hem verstevigen en kan dan later altijd nog een Sprocatti huis nemen.

.-{2F4OV}-.

Als je goede achterkoppeling hebt gaat ie ook niet zomaar kapot hoor;)

Moet je wel ff een stukje flink gassen of achterwiel optillen en gas geven…

Michel
          Topic starter

Ik zorg wel dat die verstevigd is 😉 Ik vind het geen prettig idee dat het kan gebeuren dus ik neem het zekere voor het onzekere. Zou ook zonde zijn om een huis te verneuken met proberen, vind je niet 😀 Als ik iets doe, doe ik het liever gelijk goed.

LeMoN
            Bijdrager

nouja liever een koppelingshuis verneuken dan dat jij zelf naar de klote gaat :P!

Michel
              Topic starter

😛 liever alle 2 niet 😀

Zal van het weekend eens gaan kijken wat ik eraan kan doen. Moet wel goedkomen.

hansieb
                Moderator

Mooi maar ik zou het wel op een ciao zetten :p is een stuk cooler dan een citta vind ik zelf.

ArvidW
                  Donateur

.-{2F4OV}-. :
                    Als je goede achterkoppeling hebt gaat ie ook niet zomaar kapot hoor;)

Moet je wel ff een stukje flink gassen of achterwiel optillen en gas geven…

Met een Simo 16pk blok zit het er dik in dat hij flink gaat gassen… 😉

Toen ik 101km/uur reed draaide mijn koppeling met 12500tpm rond, dat is toch ruim:
                    – 4500tpm meer dan met een ciaotje op 75km/uur
                    – 7700tpm meer dan een bravo op 45km/uur

Mijn FOX koppeling draaide op 101km/uur ruim 2.6x zo hard dan waarvoor een std vespa koppeling gemaakt is.=)

Verstevigen is imo echt een must.;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Michel
                    Topic starter

Haha, is toch eng man 😛 101 op een Citta met snorvertanding 😀 Echt fokking ziek!! Vond 86 op mijn Simo koppeling al aardig gek!
                      Laten we er 8 km bij rekenen met Malossi vertanding :S

Denk dat ik ‘spare underpants’ in me gereedschaps bakje kan doen!

.-{2F4OV}-.

Ik denk dat je idd in je broek zeikt jonge! Wordt egt te sick gwoon:)

-Roy-
                        Bijdrager

Hahah wel vet da je er zo snel werk van maakt:P word dikke shit:P 112 ofzo op een citta:P

Wouz-LwB
                          Donateur

Ja en dan zorgen dat je 112 niet hoeft te bellen 😛
                            Hehe , zal zeker een leuk projectje worden !
                            keep on tjoening !

.-{2F4OV}-.

Whahah wouz!:lol

Je lacht ermee ma miss moet ie strax wel egt 112 bellen! :lol :thumb

VespaAvanti
                              Donateur

Dan kijken we deze posts allemaal terug, en schamen we ons omdat we er nu over lachen:lol 😐

Wordt zeker een mooi project:thumb
                                Ik vindt het eigenlijk een beetje ziek om dit als ”dagelijks” vervoer en zonder helm te gebruiken:o
                                Ik heb de Power en het kabaal mogen ervaren bij Arvid en dat is niet misselijk:D

Michel
                                Topic starter

Ben benieuwd naar de dikke power, daarom ben ik snel 😛

Ik zal me eigen echt koest moeten houden op dat ding, want ik ben nogal een gas gever!! Zal ook effe me remmetjes een klein beetje moeten verbeteren. Die blokken vinden die evo al niet fijn. :S

Het is ook absoluut niet voor dagelijks gebruik. Gebruik hem alleen op een verlaten zondag om scootertjes en puchies te pesten 😀

Nog een kleine update: Net een leeg electronisch Evolution kickcarter gekocht 😛 Ik denk dat ik mijn Evo electronisch ga maken. Scheelt me een berg CPtjes, die dingen fikken bekant weg! Kickjes zijn helaas moeilijk krijgen :S

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 382)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.