- Dit onderwerp bevat 381 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juli 2008 om 10:32 #431479
dat optrek moment uit 1:30 is wel erg mooi 😀
ik vind het wel een mooie brommer.. kawa groen is mooi man 🙂
7 juli 2008 om 16:31 #431483@ Kennyvespa: Ik zou wel willen maar als die inhoud vanaf 8000rpm dan heeft het geen nut om hem door te trekken 😉 Duurt langer als dat je vroeg overschakelt 🙂 Een DT80 maakt toch wel wat meer toeren als 8000rpm neem ik aan. Dat hoort de 11 wel aan te kunnen tikken.
Jammer dat ik geen filmpjes heb van mijn vorige Kawa 🙁
@ Timo: Tnx 🙂 Ben er ook zeer mee in mijn noppies. Ik voel me net 16 😛 Alleen met wat meer budget.
De kleur vind ik ook erg mooi maar in de loop der tijd word hij weer helemaal origineel zoals deze maar dan mét koplampkuipje en zonder al dat gekke zilver.
De stickers laat ik waarschijnlijk maken door een kennis 😀
7 juli 2008 om 17:18 #431484tja je hebt 3 soorten mensen:
– mensen die iets willen modificeren naar hun eigen smaak
– mensen die iets willen modificeren naar hun eigen smaak maar het verneuken
– mensen die iets terug willen brengen naar hun originele staat.ik ben meer van nummer 1, maar respecteer de mensen van nummer 3 🙂 vind het altijd wel mooi om zo’n super mooi helemaal orgineel uitziend brommertje te zien.
die dingen hebben wel grote velgen en dunne bandjes gek….
7 juli 2008 om 18:10 #431485timoo, dacht toch meer dat je voor nummer 2 was? :pest
wel jammer dat je dat groen weer terugbrengt naar zwart, want dacht toch echt dat kawasaki’s originele kleur groen was.
maar ik snap wel dat je hem weer zo wil hebben als dat je hem had toen je 16 was.suc6 man
8 juli 2008 om 18:17 #431491Dan ben ik nummer 123 😛
@ Timo: Ik weet de bandenmaat niet uit mijn hoofd maar heel dik zijn ze niet maar ze zeker niet dunner dan een MB bandje 😉 Ik had er vroeger Michelin onder hangen maar dat waren toch redelijke banden hoor.
@ Diac: De kleur die erop zit is echt Kawasaki groen door een coater gespoten maar de brommer is in deze kleur niet leverbaar. Wel een kleur die erop lijkt met wat stickers. Aangezien bijna wel zeker is dat ik een 93 model hebt wil ik hem zo maken zoals hij hoort te zijn. En de lak is trouwens ook niet helemaal lekker meer, anders had ik het laten zitten

Deze is trouwens ook wel aardig aangepast. Een mooie ar80 met een geil uitlaatje 😀
19 juli 2008 om 19:28 #431721Beetje off-topic maar voor de meeste van ons wel leuk denk 😉
Vandaag een daagje aan het proefrijden geweest in een Civic Type-R.
Een bump van mijn filmpje die ik gemaakt heb op Francorchamps. Daar was de VW Funcup toen ik op vakantie was in Xoffraix
30 juli 2008 om 15:41 #431913Ik heb me Malossi varioset binnen. Dus de Malossi vario komt nu op mijn SimoCitta zodat de PoliniCiao uitgerust kan worden met mijn Polini vario. Ik zal op de meeting alleen mijn SimoCitta bij me hebben en met een beetje mazzel mijn Kawasaki. Dan moet ik even kijken of me maat nog mee gaat want hij heeft een trekhaak. Anders word het alleen de SimoCitta achterin me Civic.

Mooi compleet setje dacht ik zo. Volgende maand even Malossi vertanding kopen en dan maar hopen dat me Ciao een beetje op wil schieten, want roest is everywhere. Ik zal trouwens effe foto’s maken van me afgebeten frame. Nu is er pas zichtbaar hoeveel roest er op zit 😛 Dus helaas geen PoliniCiao op de meeting. Dit moet even goed aangepakt worden.
Vandaag ook mijn airco geinstalleerd, omdatr het hier op drie hoog met een plat dak niet te harden is. Heerlijk is het nu 😛

Dikke Polini pijp door het raam!
30 juli 2008 om 15:44 #431914Mooie setje! En zo’n airco is echt ideaal met dit weer 🙂
31 juli 2008 om 09:11 #431916haha vet, precies dezelfde airco maar dan in het zwart heb ik gister in mijn kamer aangesloten:PXD , heerlijk is dat zeg
10 oktober 2008 om 20:19 #433695Zo, daar ben ik weer.
Even een beetje aan het prutsen geweest met mijn Kawa blok.
Moet alleen nog even de kop stralen, spuiten en afvlakken.
28mm inlaatspruitstuk moet ik nog even fiksen en een goed teurtje vinden.AR80 ontsteking gemonteerd.
Autisia 93cc gemonteerd.
Bak schoongemaakt en nieuwe platen erin. Uiteraard een versen pakkingset á 26 euries :S

10 oktober 2008 om 21:21 #433696Goed bezig weer met de Kawa

Van de prijs van die pakkingset sta ik niet te kijken, die zijn wel vaker zo duur voor schakelbrommers;)11 oktober 2008 om 08:24 #433700Ziet er goed uit michel! Ciao project niet vergeten he… greetz
11 oktober 2008 om 11:54 #433705dit ding gaat wel lekkoh lopen denk ik
😀11 oktober 2008 om 23:53 #433711Bedankt jongens 🙂
Ik ben ook erg benieuwd dus even een inlaatje maken en een goeie teur 😀
En dan echt effe goed inrijden 🙁12 oktober 2008 om 18:30 #433727Weer even aan het tekenen geweest wat ik van plan ben met mijn inlaatspruitstuk.
Aangezien de binnenmaat al vrij grot is kan ik die nog tot 40mm vergroten en dan heb ik nog ruime marges.
Het enigste probleem is dat het spruitstukje waar de carburateur op komt 16mm is.Het buitenaanzicht ziet er vaag uit maar dat komt doordat de cilinder schuin gemonteerd zit dus het spruitstuk loopt schuin. Bij mijn ontwerp (binnenaanzicht) is de buitenrand die lichter getrokken is nog een marge die ik nog kan gebruiken.
[img=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LSK6K8XR.jpg]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LSK6K8XR.jpg” /> -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.