Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Topic starter

Ik denk, ik ga effe mijn Kawa wat harder laten lopen. Dat is makkelijk te doen door de ontsteking te vervroegen.

Normaal geef ik altijd een tikkie met een hamer op het vliegwiel van een Citta of Ciao zodat deze losschrikt.
      Nou, ik kan je vertellen dat deze vliegwielen er niet tegen kunnen dus een nieuwe moet er komen 🙁

Beetje lomp maar ach, dat mag ook wel eens 😛

Michel
      Topic starter

jordy
        Bijdrager

ziet er vet uit michel;)

Michel
          Topic starter

Tnx, was effe bezig met de uitlaat. Even kijken of er nog wat verandert kon worden. Mijn vorige Kawa had de prop net na de cilinder zitten. Bij mijn uitlaat nu zit de prop net achter het expansievat 🙁

Maar een Gianelli uitlaat is al onderweg voor me. Die verwacht ik morgen of maandag 😀
            Morgen even de ontsteking vervroegen en kijken wat ik nog met het vliegwiel kan!

Net nog even een gruwelijke doppenset bij de kijkshop gescored! Echt een brute set. Van 89.95 voor 49.95 met een kleine en grote ratel. Alle doppen tot en met 32 en nog lange doppen waar ik om zat te springen (a)

Ik ga dit topic denk omtoveren tot van alles wat topic en mijn Ciao komt gewoon in mijn special. Moet alleen even een naam verzinnen dan 😛

Michel
            Topic starter

Effe gelachen vanavond. Stukkie gereden met 2 bijna standaard brommertjes 😛 Was echt lachen 😀

2 halve zolen op 2 brommertjes

Michel
              Topic starter

Heel klein beetje offtopic maar! Maar wat denken jullie hiervan? Eerlijk zeggen!

Spoilertje??? Deze?

Of deze? Ik vind het niks

Deze voorbumper is ook mooi maar de bijbehorende achterbumper is niks!

Ik hoort het wel!

diac
                Bijdrager

deze is wel vet 😛

Wouz-LwB
                  Donateur

Sorry , maar ik vind dit model civic gewoon echt niet mooi.
                    dikke spacemobiel:P

Wij hebben de iets oudere civic..;)

Michel
                    Topic starter

@ diac: Met dat ding weet ik zeker dat ik op ga stijgen 8)

@ Wouz: Kan je wel vertellen wat je mooier vind tussen deze foto’s. Daar hoef je de auto niet mooi voor te vinden 😛
                      De meningen over deze auto zijn verschrikkelijk uiteenlopend heb ik in de laatste 2 jaar gemerkt 😐

ArvidW
                      Donateur

Niets bodykit:no, gewoon zo laten. Auto is nu mooi:), straks met van dat lelijke plastic eromheen getaped ws niet meer :pest

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Wouz-LwB
                        Donateur

De onderste vind ik dan het mooist 😉

Wat ik persoonlijk de vetste civic vind :
                          (dit type hebben wij ook, alleen dan de 5deurs en geen type-r)

Michel
                          Topic starter

Arvid: Heb je ook helemaal gelijk in! Daarom vraag ik ook de meningen. Waarschijnlijk word hij binnekort toch ingeruild maar ik zat toevallig te kijken op een paar tuningsites like the oldern days, en vond dit ineens 😛 Vind de eerste kit wel wat hebben maar als ik me inruil nog een beetje hoog wil houden doe ik het waarschijnlijk niet! Misschien blijf ik er wel mee rijden ook. Ik ben nog sterk in overweging 🙂

Michel
                            Topic starter

Das een ander type.

Misschien ruil ik hem in voor een nieuwe Type-R 😉 Ik rijd er alleen geen reet mee dus ik vind het zonde van mijn geld. Dit is toch de laatste keer geweest dat ik een nieuwe auto heb gekocht. Volgende word er één met 20.000km op de teller. Dan is de kop er al af en bespaar je een hele berg centen.

Michel
                              Topic starter

Update van de Kawa:

Me uitlaatje is binnen waar ik bijzonder blij mee ben 😀
                                Alleen het enige jammere is, dat er geen flens bij zat. Volgens mij horen die er bij geleverd te worden. Ik ben bij me brommerboer geweest die in die dingen gehandeld heeft maar hij kon me er niet aan helpen, wat ik overigens een raar verhaal vond. Maar de uitlaat flens bestaat uit 3 delen. 2 halve rondjes die je over de uitlaat heen legt en dan leg je er een flens over met een sleuf erin en die draai je dan vast aan je cilinder dus das een beetje typisch! Misschien maak ik een eigen flens maar ik heb die vent al gemaild maar het is natuurlijk weekend dus zal maandag wel bericht krijgen.

Verder vink het een mooie piep. Lekker dik!!

Verder zit ik in afwachting van Ebay! Daar heb ik een bod lopen op een ar80 big bore cilinder. Deze cilinders kosten nieuw 570 euries dus ik hoop dat dit wat word. Het scheelt me een aardige bonk duiten!

jordy
                                Bijdrager

mooi uitlaatje
                                  hoop dat hij goed gaat lopen;)

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 382)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.