- Dit onderwerp bevat 381 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 maart 2008 om 17:10 #428054
Paultje!mischien moet ik tog ook maaris malossi vertanding en een 80cctje gaan halen:) 82 kmpu8)
Mooie snelle citta
8 maart 2008 om 17:11 #428055Ja, het lijkt mij ook echt heel gaaf! Zeker als het een beetje gepolijst is. Ik zit nog steeds te dubben wat ik wil.
Jongens help me eens een beetje. Word het Polini Sponsor kleuren 😛
Of word het Blank gepolijst staal met blanke lak!!8 maart 2008 om 17:12 #428056blank (niet gepolijst, maar anders doen) das tenminste uniek!
8 maart 2008 om 17:20 #428058supper mooie citta;) een ook een nice setupje:P ga zo door!
24 maart 2008 om 13:03 #428444yoo dat Simonini 2007 blok is echt vet man! Brute uitlaat ook 😀
Als dat niet hard gaat blazen weet ik het ook niet meer.Wanneer ga je hem testen?
24 maart 2008 om 13:05 #428445bruute simo! als je hem hebt gemonteerd kom ik effe langs om hem te testen!! super dat je hem hebt!
24 maart 2008 om 13:05 #428446Tnx man,
Ik weet het nog niet 😛 Ik wil hem eigelijk niet eerst onder me Citta hebben maar kan bijna niet wachten!! Ik wacht alleen liever effe tot ik een Ciao heb gevonden en die klaar is. Dan kan ik hem der gelijk netjes onder hangen!!
Greetz Michel
25 maart 2008 om 19:13 #428504Ik heb mijn Simonini 2007 blok opgehaald bij Arvid. 😀
Ben er weer zeer mee in mijn noppies en heb gelijk effe wat fotootjes geschoten thuis die ik jullie niet wil onthouden!!

Dit waren effe de fotootjes voor nu. Nu maar op zoek naar een Ciao 😉
25 maart 2008 om 19:21 #428505tja nog steeds net zo leuk als toen arvid hem kreeg he :p
polini kapje is trouwens vandaag op de post gegaan, zou je dus morgen moeten hebben 😉
25 maart 2008 om 19:23 #428506Perfect man, je bent geweldig.
Ja, mooi setje he 😛 Hij is er wel netjes mee geweest, dat is wel te zien! Zit geen krassie in de zuiger.
Ik vind de ontstekingskant het mooiste aanzicht 😛
25 maart 2008 om 19:34 #428509Hey Michel, wat een leuk blokje heb je daar….. 😛 😀
Gelukkig heb ik al bij je Evolution citta gezien dat jij (of jullie?) goed kunnen wheelyen, dat ga je wel nodig hebben :duivel
Je had het er bij mij thuis over dat je een laag stuurtje niets vind aangezien je zelf zo lang bent, zoals je weet ben ik ook niet echt klein maar ben wel ontiegenlijk blij met het race stuurtje. Zo blijft het cittatje nog een klein beetje op de grond…. 😛
Weet je al iets over kleurencombo van je SimoCiao ? Of wordt het toch een SimoCitta.
Als het mijn blok was zou ik het onder een Citta gooien, en je Evolution dan onder een Ciao zetten. Is het minste werk en op een Citta krijgt het blok nog net ietsje meer rijwindkoeling 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 maart 2008 om 19:44 #428511Ja, dat zit ik nu nog te bedenken.
Het is natuurlijk wel makkelijker op een Citta maar op een Ciao vind ik dat het blokkie meer tot zijn recht komt. 😀
Hogere topsnelheden te behalen en hij zal wat makkelijker aan de grond blijven als op de Citta.De Citta word ook gewoon om mee te karren van hot naar her, want die is geschouwd en werkt verder alles van en die SimoCiao word dan echt een scooterkiller eerste klas. Het was eerst de bedoeling om een Ciao helemaal origineel te houden (liefst met zijtassen 😛 )en daar die Simo onder maar dan kan ik het licht niet aansluiten zag ik, dus ik ga dan toch voor een Ciao racer en Citta tourer 😛
Ik vind die Evolution wel voldoende onder mijn Citta :S Ik moet alleen nog effe met rollertjes gaan spelen. 😀 heb nu 8 gram en dat is te zwaar volgens de kenners. En dat stuurtje zal in het geval van de Simo wel nodig zijn maar op de Evo kan ik het goed onder controle houden.
De brommers worden in de kleuren van de fabrikanten die mijn spullen hebben geleverd. Dus een blauw/witte Citta en een Geel/blauw/donkergeel Ciao. Ik weet de verdeling van de kleuren nog niet..
Polini Citta word dit ongeveer. Is er van de Ciao ook zo’n plaatje??
25 maart 2008 om 20:08 #428513ja van ciao’s zijn er ook plaatje moet je maar ff bij de how to kijken… en je moet wel voorspatbord ook blauw maken bij je citta ;)!
25 maart 2008 om 20:09 #428514
.-{2F4OV}-.Kzou het blok zelf ook onder een citta gooien. Ten eerste heb je daar betere vering, is een stuk gemakkelijker en ik heb m al onder een ciao:lol:lol
Je moet maar kijken wat je doet! Zou egt tof zijn als er ook een citta zou zijn met simo blok en malossi vertanding. Maar ciao is natuurlijk ook heel tof:)
Hoe oud ben jij eig??
Succes ermee he, groeten Sil
25 maart 2008 om 20:09 #428515Dat was me nog niet opgevallen. haha. ga ik effe doen 😛
Ik word 13 april 24 jaar oud en al kaal. haha. Ik zal er nog eens over nadenken wat ik doe. Misschien ga ik wel voor jullie suggesties.
Het scheelt inderdaad wel een berg aanpassen en die Evo hang je zo onder de Ciao.Ik ga nog eens flink zitten hersenskraken!! 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.