Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

als die extra achterkoppeling van die maat van jou een 90 mm is dan hou die dan maar al voor mij aan de kant 😀

egt mooie geflowd man 😀

ziet er egt gelikt uit 🙂

Michel
      Topic starter

@ speedbuxy: Bedankt, ik ga die Autisia als eerste doen wat tunen betreft. Die Malossi is in betere staat als die Autisia 😀
        Denk dat de Autisia mijn oefenprojectje word 😛
        Wat mijn maat betreft, hij zat gister al naar beter spul te kijken. Hij liet een Aerox zien of een Italjet maar die laatste is ook al weer wat geringer qua onderdelen. We gaan zien wat er van komt 😛

@ KennyVespa: Het zijn geloof ik allemaal 90mm schijven die die heeft 😉 Maar ik heb al een PM gekregen ook voor de losse koppeling van MHR :S
        Tnx voor je compliment :thumb

KennyVespa
        Bijdrager

okeej dan gaan we zien wie het meeste bied 😛

Michel
          Topic starter

Haha, denk dat we van het weekend alles even op een rijtje leggen. Er zit ook een hoop spul van mij tussen waar wel het één en ander van weg kan. We hebben een hagelnieuwe achterkoppeling en één waar de segmenten beetje minder zijn. Mijn maat is trouwens CTK op dit forum. Hij zal de post ook aanmaken en verder afhandelen. Misschien kan jij hem PMen want die ander heeft mij gePMt :P;)

ArvidW: Topic opgeschoond op verzoek van topicstarter.

Michel
            Topic starter

Haha, niet echt van toepassing hier maar ik heb een Honda MB5 zonder kenteken gekocht. Setup is een 70cc Malossi met een 20mm carburateur en 2 uitlaatjes. Ook heeft hij de originele spullen er nog bij 🙂
              Eindelijk weer een beetje jeugdsentiment. Ik verlang al 6 á 7 jaar naar schakelen op een tweewieler. Jammer dat het geen 6 baak is maar vooruit maar weer 😛 Op mijn 17de heeft mijn Kawasaki AR50 het begeven door achterstallig onderhoud omdat je op zo’n leeftijd simpelweg de poen er niet voor hebt dus die brommer is helaas verloedert en toen verkocht voor een habbekrats :S
              Ik ben benieuwd hoe hij er aan toe is maar de beschrijving klinkt goed. Dan zal ik wel een perso openen in het andere-brommers topic :rules(a)

LeMoN
              Bijdrager

MB5 jes zijn erg vet, idd jeugd sentiment, alhoewel ik het toch mooie dingen vind. Mijn oom heeft er ook een aantal gehad 🙂 je komt ze alleen zo weinig tegen! Ze zijn wel goed op te fokken!

Rebel

Hey was laats eigenlijk aant zoeken van fotos van je simo blok onder je citta maar kan niet veel vinden???

alleen filmpjes.

Trouwens wel vet schakelbrommers echt teveel gehad
                  in begin een mt5 omop te leren schakelen 70cctje
                  nog verschillende andere gereden gpr, rs etc.
                  En nu laats ook weer een Yamaha dt50 gekocht mja gaat maar weer weg.

ArvidW
                  Donateur

Cool, MB’tjes zijn vet en je kunt er nog makkenlijk aan sleutelen ook:D

Mocht je uberhaupt iets nodig hebben voor je schakel, bezoek de site: http://www.motoimport.nl eens en kijk daar rond. Als je snel genoeg zoekt dan kan ik het zelfs voor je gaan halen en in de doos bij het evo engine stoppen. Motoimport zit namenlijk redenlijk dicht bij mij in de buurt.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Jelle
                    Moderator

mb-tjes zijn leuk vooral met mbx velgen

VespaAvanti
                      Donateur

Leuk een MBtje:thumb
                        Je hebt er dus een met 4 versnellingen ipv een duits 6-bak blok?

Ik heb ook een MB, maar dan met 5 versnellingen, kom je bijna niet tegen8)
                        Alleen dat ding staat net zoals zoveel projecten te wachten tot hij opgeknapt wordt:(

Een Kawasaki AR50 heb ik ook nog gehad, zijn echt keifijne dingen;)
                        Omdat ik niet wou dat hij te hard liep had ik er zo’n lichte vertanding op dat hij ”maar” 60 liep en mega hard trok.
                        Voor 10 km/h extra moest je dus schakelen:lol
                        Die dingen lopen helemaal standaard 70/75, daarom zijn er ook maar zo weinig met NL-typegoedkeuringsnummer.
                        De meeste komen gewoon uit het buitenland en halen dus die snelheid.

Tijn
                        Bijdrager

Tof dat je een mb heb gekocht… :thumb zijn leuke brommers
                          Had nog gevraagt voor die ar voor je maar hij doet hem niet weg,
                          staat nogmaar 1100 echte kilometers op dat ding….(wist ik ni)

Mb is ff anders dan een citta of ciao.. mooier qua techniek vind ik,
                          en ooknog genoeg voor te krijgen 🙂

Heel veel succes..
                          Ik kom zeersnel eens langs , dan neem ik de rs mee op de aanhanger 😀

Ziggys91
                          Bijdrager

mb is vet! als ik ooit mn citta weg doe wil ik een mt gaan halen maarrre je bent toch maar voor de mb gegaan dus haha gister zei je nog dat het gaybrommertjes waren hahah maar alsnog echt vet een mb!

Michel
                            Topic starter

Bedankt voor alle leuke reacties. Het was trouwens een MT met MB wielen en uitlaat en voorvork. Ik neem aan dat het een 4 bak is. Maar het feest is al weer verstoord, omdat die eikel tegen mij zei dat ik hem op kon halen voor 350 en nu heeft die hem gereserveerd voor iemand die 300 bied 😕 Schiet mij maar in een kapotje maar volgens mij ben je dan een dief van je eigen portomonee.

Ik had het plan al langer om een schakel te kopen en ik denk dat ik na deze tegevaller me eigen trakteer op een nette AR50. Inderdaad, dat word goed zoeken maar ik weet zeker dat ze er zijn 😉

@ Arvid: Bedankt voor de tip. Ik ga eens snuffelen in die site 😉

@ Ziggy: Heb ik dat gezegd? Ik heb gezegd dat ik ze met mijn Kawa allemaal zoek reed i.v.m. de korte versnellingen en mijn schakelkunst 😛 Ik vind ze lelijk maar dat is een ander verhaal 😉

@ Rebel: Ik heb wel wat foto’s maar die zijn in ons hokje gemaakt 😛 Ik zal binnekort even nette foto’s maken.

speedbuxy
                              Bijdrager

Staat wel een mooie kawa ar50 op mp voor 250 met kenteken.
                                En genoeg keuze voor evt extra onderdelen;)
                                Klik

Frits
                                Bijdrager

Is de uitlaat alweer netjes?

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 382)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.