- Dit onderwerp bevat 381 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 mei 2008 om 18:09 #430165
Dat vind ik ook een schappelijke prijs voor een mooie piep. Hopen dat de prestaties er misschien zelfs nog op vooruit gaan 😛
Koop ik ook een 24mm 😛 Haha Ik ga hem een dezer dagen even bellen.
15 mei 2008 om 15:35 #430233
Het pakketje is binnen:) Mooi spul, maar er kan een hoop echt veel beter….:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno15 mei 2008 om 16:04 #430235Jip, dat had ik ook al gezien maar wist niet wat 😛
Cilindertje is maar 200km oud dus daar wou ik zelf maar niks aan doen 😉 Dat doe ik wel bij me versleten 43mm Malossi. Kan die daarna gehoont worden.
Kijk voor mij gelijk effe naar de cilinder en zuiger als je wil, want inrijden heb ik nou niet echt heel erg secuur gedaan. Ik hoor je mening wel, volgens mij zag het er nog goed uit.
Succes ermee en ik hoor het wel als het zover is.
18 mei 2008 om 19:01 #430306Jajajajaja, mijn achterkoppeling is weer gefikst!
Rode drukveer, blauwe Polini trekveertjes, 90 mm schijf nieuw en de borgring en moer nieuw. Alles met de uiterste zorg in elkaar gezet zodat die niet weer uit elkaar rot :no Er zat de vorige keer een beetje speling op de schijf. Dit heb ik verholpen door hem nog strakker aan te draaien. Hij lijkt zich dit keer goed te houden maar voor lang is de vraag!?
Heb er maar effe een Drive-By filmpie van gemaakt: >SimoCitta<
Ik ga van de week trouwens even bellen voor een uitlaatje.
18 mei 2008 om 19:06 #430307nice man 😀 gaat best hard 😛
18 mei 2008 om 19:15 #430308Haha 😛 Heb het nog rustig gehouden, omdat ik geen helm op had. Liep met gemak 90 á 95 :pimp Ik ben geen bangepoepert maar het is echt eng:D
Volgende filmpjes worden weer met mijn cam gemaakt en dan op een andere weg. Net zoiets als waar Sil rijd 😉
18 mei 2008 om 19:27 #430311Hij gaat lekker hard, maar wil je in het vervolg geen muziek onder je filmpjes zetten 😛 dan is je brommer beter te horen 😛
18 mei 2008 om 19:32 #430312😛 Heb ook expres voor een grappig lullig muziekie gekozen 😛
Kan nog wel een no sound uploaden als je dat wil.
18 mei 2008 om 19:45 #430313je moet eens op een lange weg gaan, en dan op 120 langs komen vegen, met helm..
en idd, die muziek moet weg, misschien intro ofso..
maar dat geluid is op zichzelf al muziek! 😛of hebben jullie daar niet van die relaxte lange wegen?
op deze weg; ~Klik~ kan geen auto komen, afgezet.
is ongeveer 1.5 kilometer lang, jezus wat een chille weg om te kneuren8)wel super chill die trekkracht, hulde
18 mei 2008 om 19:55 #430314Wij hebben een weg van ruim 4 á 5 km waar geen auto mag komen. Maar daar liggen van die klote bruggetjes over de slootjes heen en dat zijn een soort heuveltjes. Met 50 á 60 is dat geen probleem maar volgas word dat echt vliegen. Ik zal een mooi stukje opzoeken op die weg tussen de brugeen. Er is een mooi stuk pas geasfalteerd en daar liggen de bruggen toevallig nog het verst uit elkaar. Trouwens, een lang stuk weg heb je niet nodig, want je rijd het echt zo. Effe niet opletten en je rijd dik 85, daarboven is het nog steeds appeltje eitje om snelheid te blijven maken.
Volgend weekend zal ik proberen betere filmpies te maken 😉
Die trekkracht is zeker chill maar we hebben al ruzie met 3 buren. Ik snap wel dat mensen zich nog een keer goed bedenken wat ze kiezen (Polini, Malossi of Simo). Het is leuk voor een showbrommertje en af en toe eens mee te rijden maar de Polini blijft toch mijn tourmonstertje 😛 Gewoon bescheiden maar toch best rap.
Edit: Ik heb je filmje gezien, je kan de weg bij ons wel vergelijken met die weg alleen dan met een paar bruggetjes als hindernis, en de middelste is echt erg, das echt vliegen als je 60 gaat 😀
18 mei 2008 om 20:26 #430318klopt, klopt, gewoon leuk stukkie uitzoeken en laten zien wat dat ding echt kan!
en weer een on-board filmpie maken, das ook echt vet. zoals je met de evo citta had gedaan.
en dan weer lekkere inhaalacties maken:Pmaar bij on-board zie je alleen niet echt hoe hard je Simo kan.
suc6 met het maken van een filmpje, als mijne is ingereden zal ik ook eens een Drive-By filmpie posten;)18 mei 2008 om 20:38 #430319Is goed man
Onboard is inderdaad leuk maar lastig te zien door de trillingen en omdat je gewoon meerijd in principe, je ziet wel dat het wat harder gaat als die evo heb ik het idee. Met onboard is het gaaf om te zien hoe snel je op trekt met die Simo. De neus omhoog en dan zie je alles heel snel versnellen, das wel kick 😛
Ik ben benieuwd naar jouw filmpies Diac en 120km/u ga ik echt niet halen 🙂 Denk dat 105 á 110 met Malossi vertanding echt wel ophoud. Pas met een Fox koppeling ga je weer veel snelheidswinst halen, daarom reed Arvid ook al 100 met snorvertanding. Ik baal er van dat er niet gewoon echt lekker bruut spul voor die vario-aandrijving te koop is 🙁 Zou wel wat over hebben voor een echt goede aandrijving!
18 mei 2008 om 20:49 #430320
.-{2F4OV}-.Zeer nice michel!
Nu al wachtend op nieuwe films:lol
18 mei 2008 om 22:05 #430323Mooi 🙂 gaat al lekker
Alleen vind ik em niet zo agressief als die van 2f4ov of ligt dat aan mij?
18 mei 2008 om 23:33 #430324dat komt dooor die geschaafde uitlaat hahaha :p :haha nu ist blokje beetje bang geworden 😛
neej flauwekul
jah dat vond ik idd ook al,
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.