Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Mooi excuus om een DPR te laten maken lijkt me! 😐

Jelle
      Moderator

hoe bedoel je een probleem met je voorwiel als je er een grillo wiel in zet?

als je daar de remplaat van een bravo 4 spaaks voorwiel in zet past die gewoon in je citta vork 😉

st3yn
        Bijdrager

Jezus wat zonde van die mooie dikke pijp 🙁

Is net je koppeling weer in orde, krijg je dit. Echt flink balen.

speedbuxy
          Bijdrager

Das idd een beste verwonding:( maar als je van een bochtje houd was het erop wachten ding hangt erg laag.
            Maar idd anders eens over een dpr,tje na gaan denken?
            Die kan je naar eigen model laten maken en is ook weer prestatie verhogend;)en met 150euro ben je een heel eind.
            Ik heb z,n nummer evt wel kan je hem zo er even over bellen.

ArvidW
            Donateur

19ac087 :
              Ik wil bochten blazen dus er moet wat op verzonnen worden 😛

Mijn oplossing was door bochtjes naar links hard te nemen, en naar rechts zacht 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Zeer jammer van je uitlaat;) Is bij mij ook een beetje bekrast, maar niet zo erg.

Wel toevallig, want heb xsh ook gemailt voor prijsopgaaf dpr;)

ArvidW
                Donateur

Kunnen jullie er mischien 2 voor de prijs van 1.5 nemen 🙂

Home made engine dyno

Michel
                  Topic starter

Lijkt me een strak plan, Sil, beetje discount is nooit weg :thumb 😛

Ik ben benieuwd, als ik de mail van mij kijk zal je weinig info krijgen denk.
                    Houd me effe op de hoogte Sil.

speedbuxy
                    Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                      Zeer jammer van je uitlaat;) Is bij mij ook een beetje bekrast, maar niet zo erg.

Wel toevallig, want heb xsh ook gemailt voor prijsopgaaf dpr;)

Slim omdat via xsh te doen tewijl je piet pijp(dpr)gewoon zelf kan bellen met je wensen,
                      ik zet er ook nog neer dat ik z,n nummer heb en je hem zo kan bellen.
                      Of je moet het natuurlijk leuk vinden om ook nog een tussen persoon te betalen;)

Edit
                      En dpr doet ook aan berekenen voor de setup als jij een mooie poortmap erbij leverd.

Michel
                      Topic starter

Ja, dat weet ik nauurlijk ook niet. Als jij zijn contact gegevens hebt, mag je deze PMen als je dat wil.

Zou wel beter zijn, een beetje een fatsoenlijke pijp, en een poortmapje is ook zo gefikst :thumb

.-{2F4OV}-.

Ja klopt. Maar ik neem geen DPR pijp als ik mn cilinder niet tune. Bij Michel is dat te begrijpen aangezien zn uitlaat bijna aan de grond hangt. Ik koop alleen een DPR als ik mn cilinder XSH pro race special laat tunen. Want dan worden de timingen in cilinder anders en Marco weet precies welke. Deze geeft hij dan door aan DPR en die fixxe een pijp op maat voor de getunede simo cilinder:thumb

speedbuxy
                          Bijdrager

19ac087 :
                            Ja, dat weet ik nauurlijk ook niet. Als jij zijn contact gegevens hebt, mag je deze PMen als je dat wil.

Zou wel beter zijn, een beetje een fatsoenlijke pijp, en een poortmapje is ook zo gefikst :thumb

Je hebt pm;)

@2f4ov.
                            Wat jij wil, Dpr had hem ook zo op je getunde cilinder berekend en had de pijp dan wel gewoon de normale prijs gelaten.
                            Een dpr bij een tuner weg kost al gauw 220 euro terwijl ze bij piet zelf z,on 125 kosten en dan nog een 20 voor het berekenen misshien.
                            En ik heb verder niks tegen marco(xsh)of welke tuner ook het is mooi dat ze er zijn:thumb ik rijk echter alleen de mogelijkheid aan voor jullie medeforum gebruikers dat het dus goedkoper kan;)

ArvidW
                            Donateur

Best veel geld voor een uitlaat, zeker als de bijgeleverde ook al super presteerd

Home made engine dyno

Michel
                              Topic starter

@ Speedbuxy: Bedankt :thumb Ga er werk van maken. Goedkoper is altijd beter, zeker als het gewoon nieuw en op maat is 🙂

@ ArvidW: Tis wel veel geld, maar het is een raceblok 😀 Dus ik wil racen ook 😛

Ik heb van mijn 16de tot mijn 18de een Kawasaki AR50 6bak gereden en dat was kniebeschermer-werk dus dan weet je mijn rijstijl een beetje. Met het Poliniblok met Ninja Usine pleur ik hem echt horizontaal in de bochten. Gewoon de simpele kenda bandjes eronder doet wonderen =)

Die pijp kan ik dan weer netjes opknappen en wat ik er dan mee doe ??? Denk dat dat gewoon een bewaar item word voor een eventueel ander leuk project 😀

@ 2F4OV: Die van jouw hangt op een super hoogte. Ik denk als ik mijn brommer recht op houd, dat ik bij het laagste punt van de uitlaat nog 20cm over heb. Dit is gewoon niet te doen. Leuk voor rechtdoor maar ik mot racen :lol

speedbuxy
                                Bijdrager

Z,n 125 a 150 euro voor een berekend pijp vind ik niet duur en misshien is het zelfs wel cheaper, want de laaste keer dat ik er was was voor m,n broer en die heeft er 2 pijpen voor z,n r350 laten maken voor 175 euro tesamen,
                                  dus misshien is het zelfs wel cheaper;)

Maar sowieso is 150 ook al niet duur als je ziet dat een calibrata al 160 kost.
                                  En dat deze pijp die er nu bijzit leuk presteerd zegt niks over hoe een dpr straks presteerd, ik weet in ieder geval wel dat simo op scooter gebied beslist geen echte top pijpen bezit, dus heb sterk het idee dat deze ook echt nog niet op de maximale top zit.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 382)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.