Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s SimoCitta & Kawasaki AR50

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 382)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Topic starter

Haha, het word AW tuning :whistle

Alles word bekeken en bewerkt op de manier zoals een Vespa fanaat dat doet. Geen slechte woorden over die tunings bedrijven maar dat Vespa spul blijft toch apart spul en hij weet precies wat ik wil.

diac
      Bijdrager

mooi zo, nu word het zeker een racemonster:P

.-{2F4OV}-.

Whahah:lol Dat zal het cker worden! Kben benieuwd:thumb

Michel
          Topic starter

Ik had het al eerder gevraagd aan hem maar hij heeft het uiteraard ook druk met de studie en met zijn eigen project. Studie gaat altijd voor 😉 Is belangrijk voor je toekomst, zegt de vrachtwagenchauffeur 😛 Ik wou dat ik ook had doorgeleerd.

Ik ga maandag denk alles uit elkaar trekken en dan gaat het lege Evo kickcarter, cilinder en membraam zijn kant op. Krukas houd ik denk hier om aan te passen naar kickkruk 😀

speedbuxy
            Bijdrager

19ac087 :
              Haha, het word AW tuning :whistle

Alles word bekeken en bewerkt op de manier zoals een Vespa fanaat dat doet. Geen slechte woorden over die tunings bedrijven maar dat Vespa spul blijft toch apart spul en hij weet precies wat ik wil.

Goede keuze:thumb en natuurlijk mooi dat arvidw het wil doen:thumb

Want wat jij gewilt had ook echt meer gaan kosten dan de standaard prijs.
              Is bv het zelfde als ik een pia cilinder op een peugeot blok wil hebben dat kost ook minimaal het dubbele van de normale prijs.

Tijd bij hun is geld en dat van jou had veel meer tijd gaan kosten, want zelfs een polini gietje van een scooters zit een stuk minder werk in.
              Dus dit is veel beter, arvidw doet er veel meer mee en is er dus meer in thuis, xsh had alles eerst goed moeten bekijken van hoever kan ik hier slijpen en hoever kan ik daar gaan alles was nieuw voor hem geweest.

Michel
              Topic starter

Ojojojojojojoj, dit is echt erg :S

Net op me plaat gegaan in een heel lullig bochtje. Ik rij 30km/h in een bochtje naar rechts. Kom ik met me uitlaat net op de grond, omdat dat pleuris ding zo laag hangt. Op het zelfde moment glijd heel me brommer zo onder me reet vandaan. Ik schoof een heel klein stukje op mijn rug, waar ik kleine schaafwonden aan over heb gehouden maar wat ik veel erger vind is dit:

Mensen met een beetje inzicht zien dat hier aan de onderkant de ellende begon! Je ziet een rechte afvlakking en krassen in de rijrichting.

Hier zie je het moment dat de brommer onder mijn reet vandaan schuift.

Vervolgens dacht mijn brommer, jo, laat ik is een 180 graden draaien boven op het expansievat.

De uitlaat is onmogelijk hoger te zetten dus ik ga eens kijken of we zelf wat kennen fabriceren wat er wel onder past.

Toch een leuk nieuwtje, een Polini Top Two 😛 Niks bijzonders maar jullie houden toch van foto’s kijken 😀

Filmpjes heb ik nog niet, want ik moest het even laten bekomen hoor. Kan wel eens acht jaar geleden zijn dat ik voor het laatst op mijn plaat ging.

Misschien mensen nieuwschierig naar mijn On-Board beugel 😛

Verder is het Tuningspretpakket klaar voor verzending dus daar zit vordering in :thumb

ArvidW
                Donateur

MIJN UITLAATJE :cry:o:cry

Maar je hebt idd gelijk, uitlaat is veel te dik en hangt veel te laag.:( Is hij direct wel grondig geschuurd voor het aanbrengen van een nieuwe blanke laklaag 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

sombrero
                  Bijdrager

probeer hem zo te maken dat je bij de bocht de uitlaat omhoog laat lopen zodat die niet meer zo laag komt te hangen dus laat je hem gewoon schuin langs de brommer op lopen 🙂
                    of is die daar ook nog te dik voor ??

Michel
                    Topic starter

@ Arvid: Sorry, sorry en nog eens sorry 😛 Tis gewoon echt te laag om fatsoenlijk van een stoepie te rijden. Ken je nagaan een bocht 🙁 Hij zal toch helemaal kaal moeten om dit weer netjes te krijgen.

@ Sombrero: Ik zat aan de zelfde vorm te denken als een Ninja Usine of iets in die geest. Moet natuurlijk wel 30mm aansluiting zijn.

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Damn zeg!

maak nog eens een foto hoe plat je wel door de bocht moet gegaan zijn dan ? dus zet hem eens schuin op de uitlaat en schiet eens een foto ?

balen zeg 🙁

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Michel
                        Topic starter

@ Flick: Ik houd altijd wel van een bochtje nemen maar ik hoef echt niet ver om op me bek te gaan. Ik wist dat die laag hing maar hier schrok ik zelf van. Die foto zal even moeten wachten tot aankomend weekend. Mijn brommertjes staan niet hier thuis 😉

Cker balen. Bloedjezonde! Nou ja, dan heb ik weer wat op te knappen. Alsof ik aan die Ciao straks niks te doen hebt :con:P

KennyVespa
                          Bijdrager

jah jongen dit hat ik al kunnen verwachten, hij is ook niet gebouwt om bochten meej de maken, is egt een blokje voor op recht stuk te rijden

maar wel altijd zonde 🙁

Michel
                            Topic starter

@ Kenny: De Citta is zowiezo al veel lager. De brug ligt dichter bij de grond.

Ik heb er bij Sil opgelet en die hing veel hoger boven de grond :thumb Wat uiteraard logisch is.

Ik wil bochten blazen dus er moet wat op verzonnen worden 😛

G-no
                              Donateur

14 inch grillo wielen lijkt me wel vet:)

wel echt jammer van die uitlaat:(

Michel
                                Topic starter

@ G-no: Haha, das een kick idee 😛 Er zit toch een Si brug in, ik denk dat ik dan bij het voorwiel een probleem krijgt. Ik plak er geen 2 verschillende wielen onder.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 382)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.