- Dit onderwerp bevat 381 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 mei 2008 om 16:49 #429993
.-{2F4OV}-.Zeer nice Michel. Kben zelf ook zeer benieuwd naar t antwoord;)
8 mei 2008 om 18:30 #429994Ben idd benieuwd of marco dat wil doen en wat het dan gaat kosten.
Sowieso krapt ie zich al even achter z,n hoofd wat jij met inlaatpoorten bedoeld;)
Plus dat hij toch ook aan zal geven dat je dan het beste een dpr pijpje erbij kan nemen anders hoeft ie de boel ook niet te tunen want er is geen 1 pijp voor vespa die vergelijkbaar is met een dpr op maat pijpje qua prestaties.
Met een proma cc of wat ook maar zou je dat getunde spul alleen maar weer begrenzen;)
Maar zeker wel een vet idee daar niet van
8 mei 2008 om 19:57 #430003Ik hoop dat hij het wil proberen 😛
Moet natuurlijk spoelpoorten wezen, die de brandstof de cilinder in laat stromen 😀
Wat betreft die pijp zal toch ook wel in orde komen. Hij doet maar een prijsopgaaf, zo krap kijk ik niet :con:S
8 mei 2008 om 21:27 #430017
.-{2F4OV}-.Whaha cker nice Michel
9 mei 2008 om 09:17 #430020Nou, het antwoord is wat korter als ik verwacht had maar goed. Ik moet het er mee doen denk.
Citeer XSH:
beste Michel, Dit kan zeker !!
De prijzen zijn te vinden onder de tuning sectie !!
gewenste stage kun je daar bepalenmvg xsh tuning
Een vaag mailtje met uitroepteken, hoofdletters vergeten en punt vergeten. Nou ben ik best kritisch wat betreft het taalgebruik van mensen en vind dit wel wat voor een zaak waar ik straks 250 euro naar toe moet gaan storten en mijn blokkie naar toe moet sturen.
Zijn de ervaringen van deze tent wel goed wat betreft maximale tuning?
Als ik het doe, doe ik het uiteraard wel goed en daarom zat ik te denken aan dit.
Cartertuning XSH pro race , 85.00EUR
Cilindertuning XSH pro race , 145.00EUR
Membraan tunen , 30.00EUR
Voor dat geld kan je bijna een leuk snel tweedehands blok kopen dus ik wil uiteraard wel waar voor mijn geld.
9 mei 2008 om 10:03 #430022
RebelHmm veel geld voor een vespa
terwijl ze hier volgens mij geen ervaringen mee hebben.Het is een goed bedrijf daar niet van.
9 mei 2008 om 11:55 #430024Ik vind dat echt veel te veel geld voor een carter en membraan,
van het membraan kun je niet echt super veel soeps meer maken, t carter tja.. 85 euro ?
wat gaan ze precies eraan doen ?Cilinder tuning, dat is natuurlijk wel belangrijk.
maar 145 euro ?ik weet het niet, ik had het niet gedaan
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 mei 2008 om 12:16 #430025Ik zou dan voor cilinder tuning en een dpr pijpje gaan.
Want carters is toch niet zoveel aan te doen en dus ook niet echt winst mee te behalen.
Hij gaat namelijk toch niet de spoelers in het carter enzo vet vergroten want die carter tunings prijzen zijn gebaseerd op pia en mina carter en daar komt qua tuning haast niks bij kijken.
Dus als ie het moet aanpakken zoals jij het denk ik wil dan word dat gegarandeerd duurder.
Daar zit namelijk veel meer werk in dan een pia of mina carter.En dat ie geen hoofdletters en komma,s gebruikt zegt natuurlijk niet zoveel, ik zal dat namelijk ook niet goed doen met mijn alleen basisschool opleiding, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan tunen of wat ook maar.
Tenmiste mensen beoordelen op hun schijf of typ wijze vind ik wat apart.
En marco heeft het rond deze maanden altijd smoor drk dus misshien dat ie het daarom ook snel en wat slordig beantwoord.9 mei 2008 om 12:17 #430026Ze kunnen de spoelpoorten in de cilinder vergroten en daarom dus ook de spoelpoorten in het carter.
Aan het membraam kunnen ze het midden eruit halen en een breed klepje erop geloof ik.
Misschien dat ik dan het cilindertje wel laat doen maar ik moet er nog effe goed over na denken.Ik vind het ook erg veel geld Thomas, Het cilindertje kost zelf 127 euries 😛 Dan word het tjoenen duurder als de cilinder.
(toekomstige) klanten moet je netjes te word staan. Zo werkt dat gewoon.
Daarom vraag ik ook jullie mening en eventuele ervaringen bij die man.
Ik kraak niemand af, dat mogen duidelijk zijn.9 mei 2008 om 14:07 #430027250euro 😮 En krijg je dan een grotere flens + uitlaatkanaal ?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno9 mei 2008 om 15:10 #430029Marco is niks mis mee
maar hij heeft op dit gebied weinig ervaring en ik betwijvel ook of hij bij tuning de hele spoelers en alles groter gaat liggen maken.Dat wil ie wel doe maar dan voor een ander prijskaartje dat er normaal voor staat.
Een speed of evo tunen is namelijk meestal wat opoetsen en evt als de timing wat veranderd als dat nodig is maar that,s it.En das dus haast geen werk, dat wat jij wil neemt aan tijd net zoveel als 3 evo of speed cilinders tunen.
Neemt niet weg dat marco’xsh’ verder gewoon een goede tuner is die zeker ook zeer goed is in afstellen maar de cheapste is ie niet er zijn goedkoperen.9 mei 2008 om 16:26 #430035Ik denk dat ik dan de cilinder laat tunen. Ik heb eens een keer een foto gezien van een bruut getunede DEPS en zoiets had ik ook in gedachte, dus vandaar dat ik aan de spoelers zat te denken.
Als de cilinder maar getuned is, dat zal al een hoop schelen denk

Ik neem aan dat hij de uitlaatflens ook vergroot!?9 mei 2008 om 16:31 #430036ArvidW :
250euro 😮 En krijg je dan een grotere flens + uitlaatkanaal ?Die info heeft hij me niet gegeven. Vind het wel een beetje veel.
9 mei 2008 om 16:54 #430037idd veel 🙁
9 mei 2008 om 18:19 #43004019ac087 :
Ik denk dat ik dan de cilinder laat tunen. Ik heb eens een keer een foto gezien van een bruut getunede DEPS en zoiets had ik ook in gedachte, dus vandaar dat ik aan de spoelers zat te denken.Als de cilinder maar getuned is, dat zal al een hoop schelen denk

Ik neem aan dat hij de uitlaatflens ook vergroot!?Ik denk niet dat hij dat in gedachten heeft aangezien hij jou verwijst naar de reguliere prijzen en das voor een een scooter cilinder waar ze haast niks aan hoeven doen.
Ik denk dat ie je uitlaatpoort vergroot de flow van de spoelers verbetert en evt timing ervan aanpast en that,s it.
Weet ik eigenlijks haast wel zeker, wat jij wil vinden de bekende tuners zeer veel werk wat het opzich ook redelijk is en dat doen ze niet snel voor een klant.
Zou hem maar eens mailen wat je presies wenst denk dat je dan wel aan de zuurstof mag als je dan de prijs hoort:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.