Vespa-Ciao.NL
:: michels perso

Home Forums Perso’s Projecten michels perso

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

toch maar inkorten;)
      dan maar een vieze rug:P:P

bobbie88
      Bijdrager

Ik zou inderdaad ook je spatbord inkorten, ziet er nu nog een beetje lang uit.

Offtopic: jaja ik ben terug van weg geweest:lol

chielhannen
        Bijdrager

michelke ja iedereen heeft gelijk inkorten met die hap 😛 en je perso ziet er goed iut zaterdag effe fotos makken veel sukses er mee

vespa freak michel
          Topic starter

heej mensen morgen wordt alles gelast spatbord en zijkanten enz. waar ik fotos van heb gemaakt.
            morgen het getuned athena blok in elkaar zetten en effe testen in de bankschroef
            dan kan ik gaan plamuren.
            moet ik kijken hoe ik precies het licht ga maken
            de kappen aanpassen op de vario en iets speciaals mee maken maar moet ik eerst idee voor hebben.
            weet niemand iets vets daarvoor?

vespa freak michel
            Topic starter

heej mensen vandaag geluk gehad vespa stond in brand .
              ik was aan het rijden en een vriend van mij reed erachteraan met de auto.
              en hij was aan het stotteren en zakte terug in toeren .
              ik de brommer uitgezet en gedraaid wou ik hem aanduwen en kwamen er allemaal vonken uit de carburateur ik dacht dat klopt niet.
              en toen wou mijn neefje chiel hem aanrennen maar kreeg hem ook niet aan dus hij dacht van miss zit er lucht in de benzine slang hij het benzine slangetje eraf gehaald en toen weer erop weer geprobeert te starten en ineens stond het hele ding in de fik.
              ik de benzine kraan uitgezet maar die bleef doorlopen .dus kon de tank ook in of afvikken
              wij uit proberen te trappen maar ging niet en die andere wat er bij waren zeiden van laat maar afvikken.
              ik zo nee en toen was er gelukkig een beek langs met water en modder in.
              ik pak de vespa en gooi hem in de beek met drie man water en modder erop gegooid en toen de vespa uit de beek gehaald en de modder enzo het ergste eraf gehaald en toen een takje in de benzine kraan gedaan dat hij niet meer lekte en daarna terug naar hius gelopen.

jordy
              Bijdrager

hey michel
                welke vespa was dat die met de zijinlaat???
                maar jah het is toch niet zo best
                weet je ook al wat de schade is of krijg je hem nog lopend??

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.