Vespa-Ciao.NL
:: Michel’s citta :o

Home Forums Perso’s Projecten Michel’s citta :o

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

michel o/

hansieb :

Nee een citta schiet ook niet op, kan ook niet begrijpen dat jullie zonder belgenkoppeling zo hard gaan.

Ciao owns qua snelheid daar kan een citta niks aan doen 🙂 vario op citta sux ben blij dat die van mij op ciao komt.

als ik over de 100 wou gaan rijden kocht ik wel een schakel 😛 mja citta heeft gewoon de looks en ciao de snelheid mja boeie 🙂

michel o/

update 🙂

de spullen die ik van erwin heb binnen gekregen zitten er al op behalve het achter spatbord die moet nog gespoten worden 🙂

de stickers zitten erop 😀 ziet er wel strak uit… en het linker moter scherm zit er eindelijk op 😛 met race gaas

en me gekke pa O:)

wat er nog gedaan moet worden: het rechter moter scherm een beteje opknappen en spuiten… en een achterklok voor een vario vinden en monteren 🙂 tja en dan is het wel een beetje af :O mja ik verzin toch elke x wat anders dus… hij zal nog langer niet af zijn 🙂

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

y0ooooo michel eindelijk je kappe zeg, maar je pa moet wel ff normaal doen 😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Edjuh
          Bijdrager

Hahah die pa van je, eigenlijk moet elke member zo’n foto maken en dan in een topic plaatsen:D

Citta ziet er goed uit!

Jelle1989
            Bijdrager

citta’tje is nou zeer mooi vind ik:D

Mike
              Bijdrager

michel o/ :

hansieb :

Nee een citta schiet ook niet op, kan ook niet begrijpen dat jullie zonder belgenkoppeling zo hard gaan.

Ciao owns qua snelheid daar kan een citta niks aan doen 🙂 vario op citta sux ben blij dat die van mij op ciao komt.

als ik over de 100 wou gaan rijden kocht ik wel een schakel 😛 mja citta heeft gewoon de looks en ciao de snelheid mja boeie 🙂

niet zeikerig maar dit vind ik ook ander nog altijd een mening.. miss vinden wij ciao rijders citta’s wel niet mooi en ciao’s wel en dan als voordeel dat ze hard(er) gaan ( als citta )

ze zeggen over citta;s en ciao’s dat t dames brommers zijn, maar ik vind voornamelijk tegenwoordig meeer jongens op een ciao dan dames. voor citta vind ik t wel en zie ik ook meer dames op

maar deze citta is mooi gelukt!! ga zo door

Mike

murkus
                Bijdrager

i ding haal die spatlap weg is ugly 😛

pier
                  Bijdrager

leuk dingetje 😀
                    Alsk me Ciao af heb en geld heb koopk ook cker nog eens een citta hebbe toch wel wat vindtk..
                    omdat se sow klein zijn enzow:P

michel o/

murkus :
                      i ding haal die spatlap weg is ugly 😛

dat ding zit er ook niet voor de sier he :con heeft veel voordelen 🙂 je cil kop word niet zo smerig en bij mij roest de uitlaat ook niet in de bocht 😀

michel o/

Heel lang geleden dat ik hier wat gepost heb 😛 mja ik ben weer bezig met de grote beurt voorr de zomer 😀

zo staat die er nu bij 🙂

m’n paketje kwam gister binnen 😀

toen heb ik alles uit elkaar geschroefd 😛 en tja dat kleed over me citta is ervoor omdat ik me uitlaat aan het spuiten ben

m’n uitlaat gespoten 🙂

m’n 300mm chroome veertjes erop gebeund

en m’n voorwiel remtrommel gepoleist

kheb vandaag me blokje gereviseerd en m’n uitlaatje in de oven gedaan 😛 het resultaat mag er wezen vind ik zelf maar ik heb nog aardig wat te doen 😀

de rest volgt 😛

Edjuh
                        Bijdrager

En, staat hij elke week bij het supportershome?:lol

Ik vind het een van de mooiere citta’s! Lekkere setup ook.

gr.

michel o/

Edjuh :
                            En, staat hij elke week bij het supportershome?:lol

Ik vind het een van de mooiere citta’s! Lekkere setup ook.

gr.

niet elke week maar wel vaak 😛 maar ik ga vaak mee met een collega en die heeft 2 seizoenskaarten voor de F-side 😀 en ik heb zelf al geen seizoens kaart meer sinds me 14e 😛 mja dit jaar komt er ook een autotje bij dus dan word het weer elke week feest 😉

michel o/

zo weer een weekend voorbij 😛

ik ben afgelopen zaterdag begonnen met m’n blokje te reviseren en blablabla

fototjes 🙂

alles eruit gehaald want niks draaide meer soepel en het was allemaal zwart :X

de lagertjes eraf gebeund 😛 gelukkig was het niet de 1e x dat ik het deed anders was ik nou nog bezig -_-‘

nieuwe lagertjes erop en alles draaid weer zoals het hoort 😛

m’n polini 42 evo is na een jaar nog steeds goed : mja dat is alleen maar beter 😛

m’n uitlaat in de oven om de lak te laten uitharden… mja dit is bij een maat van me thuis omdat m’n moeder helemaal gek werd toen ik vroeg of ik me uitlaat in de oven mocht leggen 😛

blokje helemaal gereviseerd nieuwe zuigerveertjes, pakkingen en lagertjes etc 🙂

en toen michel klaar was wou hij een biertje pakken :

mja dat pakte niet helemaal lekker uit -_-‘ het was een ijsbiertje geworden omdat ik of een andere maat van me was vergeten het bier uit de vriezer te halen de avond daarvoor 😛

N!CK\s

mooi brommertje en mooie kleuren:thumb

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.