Vespa-Ciao.NL
:: Mening: Sportstuur op Vespa SI

Home Forums Techniek Framedelen Mening: Sportstuur op Vespa SI

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JayL
    Topic starter

hoi allemaal

k wil me vespa SI beetje opknappen en had zojuist een sportstuur gekocht (Easyparts->TUN’R zwart)
      achteraf vind t toch een beetje raar staan op een SI…… wat denken jullie?….. k heb nog een ciao in de schuur waar die zeker gaaf zal uitzien, maar je ziet ook bijna geen opgeknapte SI’s rondrijden… dus k zit zo’n beetje te twijfelen… wat denken jullie?

Grtzz

leon ciao
      Bijdrager

hij staat beter en hij zit en rijdt fijner
        ik zou zeker kiezne voor racestuurtje op je si

Zer0r0nin
        Bijdrager

op je ciao… is beste:D

JayL
          Topic starter

dat ziet er op zich niet zo verkeerd uit…..
            heeft iemand een foto van de voorvork zonder die rubbers en die teleskoop buizen?… dus dat die 4 stukjes chroom van de voorvork kunt zien

Jacky
            Bijdrager

Maak er zelf eens een dan van jouw brommer. Ik vind het niet verkeerd uitzien op de foto hierboven!

Dries
              Bijdrager

tof!

ik ben zelf ook van plan om een sportstuurtje aan te schaffen voor mijn vespa si, het staat erg mooi, althans vind ik, en het zit volgens mij ook lekkerder.

ik zou het er mooi op laten staan, maar post even een foto van jou si, met je sportstuurtje.

leon ciao
                Bijdrager

ik moest het stuur wel een beetje aanpassen voor dat het erop pasten, maar was zeker de moeite waard.

Dries
                  Bijdrager

leon ciao :
                    ik moest het stuur wel een beetje aanpassen voor dat het erop pasten, maar was zeker de moeite waard.

wat voor aanpassingen heb je moeten doen dan?

ChiCiaoWa
                    Bijdrager

sport stuurtjes zijn niet mijn ding..

Maar tis wat je zelf mooi vind he

Bo3T
                      Bijdrager

vind het ook niet heel vet..

zit je heel de tijd voorover geleunt lijkt me ook niet relax..

Paultje!

ik ben er ook geen fan van die sporstuurtjes,maar op sommige ciao’s staat het wel heeel bruut!
                          op een si of een citta vind k het maar niks.

markiej
                          Bijdrager

het ziet er wel een stuk beter uit dan een std stuur

ArvidW
                            Donateur

M-stuurtje van JMPB nemen, heb ik nu ook op mijn citta. Staat mooi, zit lekker (Moet op een Si ook wel lukken:))

En Leon’s Si knapte er ook heel erg van op 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

JayL
                              Topic starter

Bo3T :
                                vind het ook niet heel vet..

zit je heel de tijd voorover geleunt lijkt me ook niet relax..

daar heb je helemaal gelijk in…. 😐 tis echt lekker cruisen met std stuur
                                k ben nog niet begonnen met t ombouwen van de SI… maar zodra k eraan begin zal zeker een perso maken en mijn progress laten zien 😉

Dries :
                                tof!

ik ben zelf ook van plan om een sportstuurtje aan te schaffen voor mijn vespa si, het staat erg mooi, althans vind ik, en het zit volgens mij ook lekkerder.

ik zou het er mooi op laten staan, maar post even een foto van jou si, met je sportstuurtje.

k ben niet eens begonnen aan t ombouwen :P.. en het pakketje is ook nog niet binnen

ArvidW :
                                M-stuurtje van JMPB nemen, heb ik nu ook op mijn citta. Staat mooi, zit lekker (Moet op een Si ook wel lukken:))

En Leon’s Si knapte er ook heel erg van op 🙂

sportstuur is helaas al gekocht en betaald.. en k had perse een zwarte nodig…. (kleurcombi wordt Witte frame + zwarte veren + zwarte velgen + wat kleine accentjes in metaal oranje of gwn zwart)

mxmonster
                                Bijdrager

gwn een mstuur nemen is fijn en kost nix en ziet tenslotte ook nog shiek uit 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.