Vespa-Ciao.NL
:: Memoriam tour Gerarduz

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Memoriam tour Gerarduz

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ritze
    Bijdrager

goeie morge :@

ik stap over n anderhalf uurtje in mn lamborgini diablo en dan kom ik naar de toer met de brommert 😀
      tot straks gek

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Zeebodem.
      Bijdrager

Dat is zeker jammer Eidos…

Ik zelf kwam ook van een koude kermis thuis.
        Ik dacht gistermiddag alvast de auto in te pakken en alles vast klaar te maken.Nog even naar het centrum voor een boodschapje…ik pak de citta wel even.
        Naait op de terug weg het blok vast met een boel gegier en gerammel.
        Thuis om 15:00 de boel eronder vandaan gehaald….lagers verrot,ingesleten op de krukas,en als klap op de vuurpijl was er een bevestigings bout van de elec spoel losgekomen.Deze was mee gaan draaien onder het vliegwiel en heeft zo ook de spoel gesloopt….

Gisteravond rond 22:30 zat er weer leven in 🙂

Heb nog een paar kleine dingen die moeten gebeuren,dat doe ik dadelijk bij Alex wel.
        Ik ga zo inpakken en zie jullie dadelijk,tot straks 🙂

speedbuxy
        Bijdrager

@Eidos
          Das balen man:(
          En ik denk dat je band lek geslagen is op het ventiel.
          Lennaert had dit bij de Harz toer ook. Zijn band leek lek maar na het vervanging hadden we hem toch even gepompt en bleek er niks mis mee te zijn.

@Evert
          Respeckt, want was gisteren niet echt lekker weer om te sleutelen.
          Spreek je straks:thumb

Crullie
          Donateur

Wens alle deelnemers heel veel plezier en dat Gerard trots de tour met spirit met jullie is :thumb

TICKLING BARN

Wilk1985
            Moderator

Veel plezier vandaag allemaal!

Ik hoop op veel foto’s en filmpjes en zie jullie de volgende keer weer!!

Goed gewerkt trouwens Evert en Erwin Brandweer! Brommers hebben wielen die moeten rijden!

Zeebodem.
              Bijdrager

Bedankt Andree en Jos :thumb
                Gisteren had ik goed de balen erin zeg,maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb,ik had vandaag niet willen missen 😉

Zo….ik ben dus weer thuis.
                Het was een geslaagd toertje zonder noemenswaardige pech,en de snelheid zat er lekker in.
                Mijn eigen brom begon toch weer een beetje klote te lopen,waardoor ik niet lekker volgas kon knallen,maar hij heeft het weer gehaald.

Ook wil ik Alex en Miranda nog bedanken voor hun gastvrijheid thuis,koffie en thee bij aankomst,en alles waar we gebruik van mochten maken :thumb

Ik upload deze week even de filmpjes….is toch een boel werk altijd weer.

Ik heb alwel vast een hele zwik foto,s.Deze zijn te bereiken middels de klik link.

KLIK HIER VOOR FOTOALBUM

speedbuxy
                Bijdrager

Ik ben ook weer thuis en kijk terug op een goed geslaagde toer:thumb
                  qua snelheid hebben we de Gerard spirit goed hoog gehouden en qua pech niks noemenswaardig.
                  Het nazitten en bqq bij Alex en Miranda thuis was ook erg aangenaam waarvoor Alex en Miranda nogmaals dank:thumb
                  Ik zeg volgend jaar weer:thumb
                  Ik zal morgen m,n film en foto materiaal even uploaden.

hansieb
                  Moderator

Gerard zijn doelstelling met de hakken over de sloot gehaald.. 1kw op de roller 😉
                    Wel freaking koud en donker op de terugweg naar Groningen, het mag wat mij betreft wel weer wat warmer worden.
                    Verder lekker doorgegast en een mooi rondje door Drenthe gereden!

pepko
                    Donateur

Ik ben ook weer thuis aangekomen, ik heb toch een goeie 180 km afgelegd opende ciao vandaag, en ik zou het zo weer doen! Heb een topdag gehad vandaag en heerlijk gereden.

Het bbqen was een goede afsluiter voor deze tour en ik wil Alex en Miranda bedanken voor hun gastvrijheid.

Welterusten!

Martino
                      Topic starter

Toertje en BBQ waren weer geslaagd eigenlijk de hele dag. Precies zoals Gerard het ook graag zag.
                        Nou waren er een aantal personen die nog tot diep in de nacht aan het sleutelen zijn geweest om hierbij te kunnen zijn. :thumb Heel mooi, maar helaas zijn er ook een aantal die dit niet meer voor elkaar hebben kunnen krijgen. Eidos en Fons een volgende editie zijn jullie bijvoorbeeld gewoon van de partij.

Bij de startplek moest er natuurlijk nog een laatste hand gelegd worden en werd er nog wat gesleuteld.

Vervolgens moest iedereen op de roller en was de 1KW grens de minimaal toelaatbare eis welke Gerarduz ook hoog in het vaandel had staan. Hier een aantal pogingen, maar toch… iedereen haalde dit net. (Heb niet iedereen gefilmd)

Zo haal je de 1KW dus niet.

Poging 2

Enfin eenmaal onderweg begon de pret. Heerlijke stukken gereden met een aantal stops waaronder maar 2 pechgevalletjes.
                        Zie hier de boosdoener.

Het andere pechgevalletje was ook al een koppakking.

Heeft onze AAT-Racing nou de gehel tijd met dit belachlijke bord rondgereden? 😀

Proberen om niet geflitst te worden…

Als je stilstaat neem je in ieder geval geen risico.

We hadden ook nog onze eigen Stef stuntpiloot in de vorm van onze Ritze.

Zo kom je tot stilstand.

En zo spaar je de voorband en parkeer je de brommer.

Helaas heb ik het mooiste filmpje dus eigenlijk niet gefilmd… :bloos

Na het toertochtje zal er ook weer nieuwe energie voor de rijders getankt moeten worden en werden er nog boodschappen gedaan voor een BBQ.

Helaas kon niet iedereen meer meedelen in het eten en drinken vanwege bijv. de lange rit naar huis, maar schoven er ook nog andere mensen aan en zijn de ouders en zoon van Gerard ook nog even langs geweest. Nu nog te jong, maar zijn zoon zal als hij de leeftijd heeft graag eens meerijden. 😉

De terugrit naar huis was voor de brommerrijders wel aan de koude kant. Het zal ook vast het laatste toertje van dit jaar zijn geweest. Op naar volgend toerjaar en succes naar allen die de winterperiode gebruiken om hun brommers weer klaar te maken voor volgend seizoen.

PS. Wie moet er als de brandweer zijn kar nog ophalen?

ritze
                        Bijdrager

leuke filmpjes martino 😀

haha nou nou, ik ben helemaal dood. 700km gereden met de auto en 65 km met de brommert 😀 en ik was pas om 11 uur thuis haha
                          de toer was wel geslaagd, zeker het laatste stuk hebben we gewoon continu 70+ gereden volgas

ongeveer 1uur en 50 min gereden,
                          met een gemiddelde van ongeveer 36km/h
                          mijn top was 79.05 km/h
                          totale afstand was iets van 65 km

ik wil alex nog even bedanken voor de gastvrijheid, ik hoop wel dat er geen olie vlekken op zijn mooie tegels is gekomen 😉

en het mooiste van alles, mn brommer is niet gaar gegaan 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.

De Brandweer
                          Bijdrager

Whhaaaaaa nice hoor de foto’s en filmpjes van iedereen. aangezien ik kapot was gisteren ben ik mooi op mn bedje gekropen na aankomst thuis.

Die kar zal ik even snel ophalen vanavond, ik heb mijn jas ook nog laten liggen zoals het mij betaamd.

Ik heb heel erg genoten gisteren en mijn kersverse cilindertje even een goed pak rammel gegeven ai ai wat ging dat hard de hele dag!

speedbuxy
                            Bijdrager

Martino :
                              Heeft onze AAT-Racing nou de gehel tijd met dit belachlijke bord rondgereden? 😀

Vandaar dat de bos paadjes gemeden werden:lol

Hier deel 1 van de filmpjes.

Deeltje 2
                              (onbewerkt dus in 4.3 formaat)

En hier wel geteld 4 foto,s:lol
                              (beter iets dan niets zullen we maar zeggen:lol)

Hans in action mode.

Mooie schaduw foto met dank aan de zon.

Dus ook nog maar even 1 geschoten met de zon in de rug.

En als afsluiter een groeps pic van de broms.

pepko
                              Donateur

Mooie beelden Speedbuxy!

En Martino, heb je nou alweer geen rollerbank filmpje van me? :pest

MarcoS
                                Donateur

Mooie beelden, mensen :thumb
                                  Ziet er goed uit!!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.