Vespa-Ciao.NL
:: Memoriam tour Gerarduz

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Memoriam tour Gerarduz

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ritze
    Bijdrager

er zat behoorlijk wat zand in mn carbu 😀
      nu maar hopen dat die bout regen maar weg blijft 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
      Topic starter

Adres voor de deelnemers a.s. zondag. __________________ te Hoogezand is de verzamelplek.

MarcoS
        Donateur

Ik krijg steeds een foutmelding als ik de verslagen aanklik..
          Op mijn mobiel ook trouwens.

ritze
          Bijdrager

kan ik daar mn beun auto met beun aanhanger laten staan?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

De Brandweer
            Bijdrager

Dat kan daar wel in de buurt Ritze en anders mag je het ook bij mij neerzetten, Ik woon ook in Hoogezand.

De linkjes naar de verslagen werken niet inderdaad ,was mij ook al opgevallen.

Via de zoekfunctie kan je gelukkig van alles vinden.

AC RACING
              Moderator

Volop ruimte om te parkeren. Ook kunnen er 4 auto’s op de oprit

erikbloemberg

Heb er zin in. Citta is zo goed als klaar.

speedbuxy
                  Bijdrager

Heb er ook zin in:thumb
                    Is de rollerbank ook aanwezig om de 1kw eis te testen?
                    Want wil m,n eigen brom ook wel eens testen en ben te lui om mijn roller uit te graven:lol

AC RACING
                    Moderator

De rollerbank staat hier al:thumb

De Brandweer
                      Bijdrager

Gisteren tot diep in de nacht bezig geweest. Mijn reedvalve blok niet lopend gekregen. Heb nu als laatste hoop nog een kickblokje met een 65 dr in elkaar gezet maar het is nog niet zoals het hoort. Het blok loopt wel maar niet stationair.Er zit nog een avondje sleutelen aan te komen maar ik zal niet verbaast zijn als ik deze thuiswedstrijd niet kan meerijden. Ik kom natuurlijk wel eem brommer kieken nog als dat niet lukt en wat vlees voor op de bbq sponsoren. Citta gaat dan op de kar 😉

Martino
                        Topic starter

Zin heb ik er ook in. Hopen dat het mooi droog blijft morgen tijdens de rit.

@ erik; Kwam jij nou eerst nog over Groningen of ga je rechtstreeks? Hou er wel rekening mee dat de halve stad is afgezet vanwege de 4 mijl.

@ De brandweer; Schrijf je hierboven ook niet dat je nog een evolution blok kunt kiezen? Een standaard kickblok met 43mm DR zal anders ook wel voldoen. Een Citta moet immers rijden en liever niet op een kar. 😉

De Brandweer
                          Bijdrager

Pff hou maar op Martino , ik heb er reeds 3 avonden sleutelen opzitten samen met Javad en pijn in mn handen, geen grapje.

Geen idee waarom de reedvalve het niet doet. Ik ga om 8 uur weer naar henm toe.

Ik heb alle onderdelen voor het evolution blok klaarliggen dus ook die gaan we vanavond nog in elkaar proberen te krijgen, We hadden ingezet op de reedvalve omdat alleen de sproeier verstopt leek en er een nieuw fox spuitstuk opgezet om de flow te verbeteren.

Wat ik nu heb liggen is als volgt

reedvalve (slaat niet aan, wel vonk.)

2 x kickblok waarvan 1 nog uit elkaar en vandaag pakkingen voor gehaald en 1 die ik eerder als reserve blok in elkaar had gezet voor de toer van morgen die wel loopt maar niet stationar blijf zelf niet met de statuionair schroef helemaal naar binnen. alle2 met dr evo 43

Ook meerdere rondsel geprobeerd maar hij trapt door en grijpt niet goed genoeg aan op de krukas dus das nog een extra probleem.

Evolution blok met nieuwe 46mm polini en mazzo kruk

Ik heb 2 bruggen waar het inkan , bravo brug en si brug.

We gaan of het gaat lukken, als het niet lukt met 1 van deze 4 blokken dan ga ik wel huilen denk ik 😮

Heb je nog wat te doen vanavond? Als je me wil helpen mag dat en ik wil je er ook wel goed voor betalen hahahaha 😉

We gaan weer aan de slag zometeen!!!!

Groeten,

Erwin

eidos
                            Donateur

Op de meeting was er iemand zo leuk geweest om mijn band leeg te laten lopen. (Jaloezie denk ik) Daar kwam ik afgelopen week dus achter na het oppompen. (Kon niks vinden wat een lek veroorzaakt zou kunnen hebben) Vanmiddag de hele middag alles in orde gemaakt. Kleinere poulie gemonteerd waar ik achteraf geen goede V-snaar voor had liggen. Maarten was zo aardig om een goed passende v-snaar langs te brengen. Carb schoongemaakt en alles even grondig nagekeken. Was vies weer dus heb zonet pas een testrit gemaakt. Vast/warmloper in een bocht met slippen als gevolg. Gelukkig niet onderuit gegaan maar schade is er wel aan het motorblokje. Meld me bij deze af..:( Geen zin om een totale revisie op het laatste moment te doen. :ehh

Maak er een mooie tour van mensen, In herinnering aan Gerarduz.

Voor mensen die vanuit zuid/west groningen komen en via westerbroek naar hoogezand rijden. Als het goed is dan is de afzetting van de verlengde hereweg en rijksweg vanaf 1u echt afgesloten en kun je daarvoor wss er nog wel op bepaalde plekken langs.

hansieb
                              Moderator

Jammer eidos! Nog wel BBQen?

erikbloemberg

Ik kom gewoon na jou toe martino zoals afgesproken. Tot morgen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.