Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Memoriam tour Gerarduz
- Dit onderwerp bevat 68 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 5 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 oktober 2014 om 04:30 #511118
er zat behoorlijk wat zand in mn carbu 😀
nu maar hopen dat die bout regen maar weg blijft 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 oktober 2014 om 16:47 #527877Adres voor de deelnemers a.s. zondag. __________________ te Hoogezand is de verzamelplek.
9 oktober 2014 om 17:15 #527848Ik krijg steeds een foutmelding als ik de verslagen aanklik..
Op mijn mobiel ook trouwens.10 oktober 2014 om 04:43 #511996kan ik daar mn beun auto met beun aanhanger laten staan?
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.10 oktober 2014 om 11:51 #511976Dat kan daar wel in de buurt Ritze en anders mag je het ook bij mij neerzetten, Ik woon ook in Hoogezand.
De linkjes naar de verslagen werken niet inderdaad ,was mij ook al opgevallen.
Via de zoekfunctie kan je gelukkig van alles vinden.
10 oktober 2014 om 19:53 #510617Volop ruimte om te parkeren. Ook kunnen er 4 auto’s op de oprit
11 oktober 2014 om 08:38 #509658
erikbloembergHeb er zin in. Citta is zo goed als klaar.
11 oktober 2014 om 14:34 #511099Heb er ook zin in

Is de rollerbank ook aanwezig om de 1kw eis te testen?
Want wil m,n eigen brom ook wel eens testen en ben te lui om mijn roller uit te graven:lol11 oktober 2014 om 14:50 #511096De rollerbank staat hier al
11 oktober 2014 om 15:11 #512095Gisteren tot diep in de nacht bezig geweest. Mijn reedvalve blok niet lopend gekregen. Heb nu als laatste hoop nog een kickblokje met een 65 dr in elkaar gezet maar het is nog niet zoals het hoort. Het blok loopt wel maar niet stationair.Er zit nog een avondje sleutelen aan te komen maar ik zal niet verbaast zijn als ik deze thuiswedstrijd niet kan meerijden. Ik kom natuurlijk wel eem brommer kieken nog als dat niet lukt en wat vlees voor op de bbq sponsoren. Citta gaat dan op de kar 😉
11 oktober 2014 om 16:02 #511095Zin heb ik er ook in. Hopen dat het mooi droog blijft morgen tijdens de rit.
@ erik; Kwam jij nou eerst nog over Groningen of ga je rechtstreeks? Hou er wel rekening mee dat de halve stad is afgezet vanwege de 4 mijl.
@ De brandweer; Schrijf je hierboven ook niet dat je nog een evolution blok kunt kiezen? Een standaard kickblok met 43mm DR zal anders ook wel voldoen. Een Citta moet immers rijden en liever niet op een kar. 😉
11 oktober 2014 om 16:42 #511128Pff hou maar op Martino , ik heb er reeds 3 avonden sleutelen opzitten samen met Javad en pijn in mn handen, geen grapje.
Geen idee waarom de reedvalve het niet doet. Ik ga om 8 uur weer naar henm toe.
Ik heb alle onderdelen voor het evolution blok klaarliggen dus ook die gaan we vanavond nog in elkaar proberen te krijgen, We hadden ingezet op de reedvalve omdat alleen de sproeier verstopt leek en er een nieuw fox spuitstuk opgezet om de flow te verbeteren.
Wat ik nu heb liggen is als volgt
reedvalve (slaat niet aan, wel vonk.)
2 x kickblok waarvan 1 nog uit elkaar en vandaag pakkingen voor gehaald en 1 die ik eerder als reserve blok in elkaar had gezet voor de toer van morgen die wel loopt maar niet stationar blijf zelf niet met de statuionair schroef helemaal naar binnen. alle2 met dr evo 43
Ook meerdere rondsel geprobeerd maar hij trapt door en grijpt niet goed genoeg aan op de krukas dus das nog een extra probleem.
Evolution blok met nieuwe 46mm polini en mazzo kruk
Ik heb 2 bruggen waar het inkan , bravo brug en si brug.
We gaan of het gaat lukken, als het niet lukt met 1 van deze 4 blokken dan ga ik wel huilen denk ik 😮
Heb je nog wat te doen vanavond? Als je me wil helpen mag dat en ik wil je er ook wel goed voor betalen hahahaha 😉
We gaan weer aan de slag zometeen!!!!
Groeten,
Erwin
11 oktober 2014 om 18:30 #511147Op de meeting was er iemand zo leuk geweest om mijn band leeg te laten lopen. (Jaloezie denk ik) Daar kwam ik afgelopen week dus achter na het oppompen. (Kon niks vinden wat een lek veroorzaakt zou kunnen hebben) Vanmiddag de hele middag alles in orde gemaakt. Kleinere poulie gemonteerd waar ik achteraf geen goede V-snaar voor had liggen. Maarten was zo aardig om een goed passende v-snaar langs te brengen. Carb schoongemaakt en alles even grondig nagekeken. Was vies weer dus heb zonet pas een testrit gemaakt. Vast/warmloper in een bocht met slippen als gevolg. Gelukkig niet onderuit gegaan maar schade is er wel aan het motorblokje. Meld me bij deze af..:( Geen zin om een totale revisie op het laatste moment te doen. :ehh
Maak er een mooie tour van mensen, In herinnering aan Gerarduz.
Voor mensen die vanuit zuid/west groningen komen en via westerbroek naar hoogezand rijden. Als het goed is dan is de afzetting van de verlengde hereweg en rijksweg vanaf 1u echt afgesloten en kun je daarvoor wss er nog wel op bepaalde plekken langs.
11 oktober 2014 om 20:37 #511116Jammer eidos! Nog wel BBQen?
11 oktober 2014 om 21:17 #511117
erikbloembergIk kom gewoon na jou toe martino zoals afgesproken. Tot morgen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.