Vespa-Ciao.NL
:: Members lees : Logo ontwerp

Home Forums Algemeen Uitleg & regels Members lees : Logo ontwerp

11 berichten aan het bekijken - 106 tot 116 (van in totaal 116)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Ik heb er ook eentje gemaakt, vind hem best goed gelukt:

nummer twee:

Martijnvanheerde
      Donateur

Wel mooi gemaakt maar niet echt een logo:thumb Ik vind die van Thomas nog steeds het mooist.

mrtn
        Donateur

Toch maar iets gemaakt, weet niet of het wat is maar vond het wel grappig

thei

dit is gewoon de bruutste vind ik toch super gemaakt

spike
            Bijdrager

die van mrtn is mooi maar ik weet niet of die kleuren zo goed uitkomen op een sticker

Docs
              Donateur

die van mrtn is cker nice 8) ik denk alleen idd dat het een beetje te druk is voor een sticker of iets dergelijks

Martijnvanheerde
                Donateur

Mooi!!:Thumb Ik zou alleen inderdaad een beetje lichtere kleuren gebruiken. En ik zou er een echte vespa ciao inzetten in plaats van zo’n paint ding.

Edjuh
                  Bijdrager

Vet martijn, als je nog zin hebt zou ik de grote letters van een licht randje voorzien of ze zelf iets lichter maken zodat ze beter uitspringen.

frisse
                    Bijdrager

ik heb een hele tijd terug voor het citta-forum een keer een sticker ontworpen. Dit zou je ook kunnen toepassen op het vsepa-ciao logo maar dan misschien wat meer kleur. Zwart wit is alleen een stukje goedkoper.

GuardianGI
                      Bijdrager

vind die van mrtn wel redelijk maar die van frisse is zo lekker simpel en goed leesbaar(en daar ben ik een groot fan van!)
                        ik wil ook nog wel een poging wagen als ik eens tijd heb (rot school xD) hoewel ik meer van de web-templates en sig’s ben 😛

Herr Flick
                        Topic starter

Zoals die op de vorige pagina staat is hij er ook uit gekomen.
                          Promotie materiaal e.d. zien jullie wel verschijnen.

Ik close dit topic even, nieuwe logos maken heeft toch geen nut namelijk.
                          Bedankt iedereen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel
                        11 berichten aan het bekijken - 106 tot 116 (van in totaal 116)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.