Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V4
- Dit onderwerp bevat 72 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 9 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juli 2012 om 07:33 #522510
Waarom?Gelukkig was het gezellig met de mensen die wel kwamen opdagen en een leuke omgeving om te rijden maar geweldig vond ik het niet. Dit heeft verder niets met de organisatie te maken want dit was allemaal netjes geregeld, dank daar voor
Wel vind ik het zeer storend dat wij veel moeite doen om hierbij te zijn en dan bij aankomst maar een lullig groepje mensen aan treffen. Meld je alsjeblieft af als je niet kan of meld je gewoon niet aan als niets zeker is! Ook zat het weer niet bepaald mee maar goed…2 juli 2012 om 08:53 #520229Het blijft toch altijd iets waar je vertrouwen in meespeeld, mensen kunnen op internet wel zeggen dat ze komen maar ondertussen is het toch niet zo.
Dat vetrouwen moet je winnen, en de meeste mensen hebben dat vertrouwen bij mij, dat als ze op de lijst staan dat ze komen maargoed misschien als ik het achteraf kijk is het allemaal ook een beetje out of the picture gebleven in het weekeinde van te voren om mensen eraan te herinneren, maar blijf bij mijn punt dat als je iets afspreekt dat je de datum gewoon opschrijft en dat je het eigenlijk niet moet vergeten.Mooie footage andre!
Voor mij was de tour in ieder geval wel geslaagd, lekker auwehoeren over brommers en van alles en nog wat, kan toch wel zeggen dat dit een uitzonderlijk toertje was kwa pechgevallen etc.
De valpartij, haatmeneer die ons in elkaar wou slaan en de Politie in Burger ( Op zondag 😀 )Verder van mijn kant heeft mijn brommer het nog goed uitgehouden ik had er niet heel veel vertrouwen in, beetje te weinig voorbereid.
Opzich daarna mooi (tijdelijk) opgelost en naar huis gereden.
2 juli 2012 om 13:36 #515809Waarom? :
Gelukkig was het gezellig met de mensen die wel kwamen opdagen. Wel vind ik het zeer storend dat wij veel moeite doen om hierbij te zijn en dan bij aankomst maar een lullig groepje mensen aan treffen. Meld je alsjeblieft af als je niet kan of meld je gewoon niet aan als niets zeker is!
Dat straal je ook helemaal af op deze foto, boos kijken en op je kaken kauwen:D
@Speedbuxy: Mooi filmpje

Het tempo zat er ook aardig in zie ik wel:D2 juli 2012 om 15:56 #521075Ziet er geslaagd uit heren 🙂
Het is inderdaad altijd jammer als een boel mensen aangeven te komen….en vervolgens niet komen opdagen..
Maar zoals Florian aan zegt,jullie konden lekker doorrijden zo 😉2 juli 2012 om 16:16 #521059Hier het vervolg van de filmpjes.
Deel 2
En hier het race stuk je van Elkan en mij vs een paar scooters.
En hier mijn laatste brommer switch ever.
Mijn brom houd er blijkbaar niet van als ik hem even switch met een andere brom.
Want is al de 2e keer dat ie dit flikt bij een brommer uit wissel project:lol@Elkan
Even voor de duidelijkheid ik neem jou offcourse niks kwalijk want is gewoon stom toeval.
Wel toeval wat me nu net wat te vaak gebeurd en ik dus maar aan ga toegeven:lol
Ik leen hem voortaan alleen even uit voor een single test stukje want dit ging bij maarten, evert ect ook gewoon goed.
Maar mijn brom moet mij niet op een andere brom zien rijden want dan gaat het blijkbaar meteen mis:lol
(jaloers kreng:D)2 juli 2012 om 22:00 #521201
Spulleke!Dat is weer nice camera werk Andree, wat zouden we toch zonder jou moeten:D
2 juli 2012 om 22:05 #521210Leuke filmpjes andre 😉 Altijd leuk met je citta scooters inhalen!
2 juli 2012 om 22:18 #521207Zo, ik ben ook weer thuis:D Nee ik was even heel druk met mijn laatste tentamen vandaag maar nu toch alle filmpjes/posts bekeken. Bedankt weer Andree voor het filmwerk
Het aantal rijders viel mij ook wat tegen maar toch heb ik het erg naar mijn zin gehad!! Had anders tijdens het schuilen trouwens ook niet onder de parasols gepast bij die snackkar:D Jammer dat we uiteindelijk niet meer bij de Loosdrechtse plassen gekomen zijn want dat is ook een heel mooi stuk. Maar dan houden we weer wat tegoed voor de volgende editie 🙂 Toch hebben we ondanks de regen/ongelukje door het tempo nog aardig wat km’s gemaakt

@Andree: Gelukkig maar haha. Het ligt natuurlijk ook gewoon aan jouw brom want als het twee keer gebeurd is dat uiteraard geen toeval:D
3 juli 2012 om 07:28 #521249
Waarom?Brommer switch 1.55, Geef em dan ma weer gauw aan mij uhhh..:haha
Mooi film werk weer Andre
3 juli 2012 om 10:46 #516270Waarom? :
Brommer switch 1.55, Geef em dan ma weer gauw aan mij uhhh..:hahaIk wou eigenlijks meteen gaan meppen, maar had het idee dat Elkan het niet express deed dus heb me maar ingehouden:D
@Elkan
Ik heb voor straf de brom gisteren een paar keer met de dood bedreigd:D (zand in de tank, geen olie door de benz je weet het wel:lol)
En volgens mij kwam de boodschap over want hij lekt niet meer en fockte ook niet meer.
Maar blok gaat er van de week toch nog steeds onderweg daar niet van.@de rest
Dank voor de reacties
Ook al vind ik het zelf wat weinig film werk door de lege batterijen in het begin, en later te veel opspatent water van de mede rijders.
Wel jammer trouwens dat bij scooter raceje meneer z,n go pro cam leeg was:( anders hadden we het ook leuk vanuit zijn oogpunt kunnen bekijken.3 juli 2012 om 11:42 #524670Haha, die schakelbromkerel WTF WTF! Andree vetdroog, zo hard gaat het toch niet?
Haha, geniaal:D4 juli 2012 om 22:34 #524805Dat raceje met de schakel was idd geniaal 😛
5 juli 2012 om 12:33 #520611Hey,
Sorry vooor het niet afmelden via het forum, was last minute aan mijn tuin begonnen donderdag… en ben 5 dagen non stop bezig geweest! Max wist dat ik niet kwam, dus jullie niet op mij hoeven wachten !
-x-
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.