Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V4
- Dit onderwerp bevat 72 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 9 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 juni 2012 om 20:30 #522894
Misschien een idee om jaarlijks een ”beginnerstourtje” of iets in die richting te houden. Bijvoorbeeld ieder jaar in een andere regio? of desnoods 2 in het jaar, één in het Noorden en een in het midden/zuiden van het land. Met een snelheidslimiet van 25km/h.. Want als je eenmaal een tour hebt gereden ben je er echt mee besmet en wil je meer:D
Ik ben het er uiteraard mee eens. Maar dit is nou niet echt een uitnodiging voor andere jongens die ook eens een keer graag op de brommer willen rijden. Die denken van die gasten boeken non stop 65+ km/h, dus dan hoef ik mij ook niet aan te melden voor een tourtje.
Want er komt weinig vers bloed bij kijken als je het mij vraagt, nu weet ik niet hoe dat een jaartje of 2 geleden was?
30 juni 2012 om 21:21 #516915goed dat jullie eerlijk zeggen, het is idd wel beter zo voor mij en voor jullie dat ik niet meedoe,
alleen is het nu wel niet zo leuk dat ik niet mee kan.. maarja beter nu “beetje niet leuk” dan als ik al in woerden ben, en blijkbaar is het nog erger “niet leuk” omdat ik niet bij jullie kan houden.. mijn citta kan gewoon (nog) niet zo snel rijden…het is zeker goed idee om “beginnerstourtje” of “relaxe tourtje” (zoals ik al eerder heb zei) te organiseren. of wordt dit elders al georganiseerd?
ik ga morgen dan misschien wel in mn eentje lekker rijden op de dam aan de strand.
nou jongens, heel veel plezier morgen! ik zie de films en foto’s wel vanzelf verschijnen.
30 juni 2012 om 21:26 #520939
Waarom?Even leek het erop dat we ons weer moesten afmelden omdat mijn Citta nog uit elkaar ligt en die van Heico vanavond door midden brak:o

We hebben het frame zojuist gelast zodat het blok er weer onder kon en staat nu weer op twee wielen.
Morgen ochtend nog even mijn Citta in elkaar zetten en dan zijn we er weer gewoon bij, hoezo last minute:D
30 juni 2012 om 21:39 #522910@Tjoko: Tof dat je het zo oppakt
Ik heb niet alle toertjes in mn hoofd zitten maar er wordt een 50cc toer georganiseerd dus dat is dan sowieso leuk en er zijn er nog wel een paar waar het wat minder hard gaat. Kijk hier gewoon even goed. Thanks en jij ook veel plezier dan
@Max: Pffff, aardig gek:o Top dat jullie zo je best doen er bij te zijn
Succes morgen ochtend en zie jullie wel verschijnen dan 😉30 juni 2012 om 22:43 #519543@florian
Ik ben ook wel voor om een 2x per jaar een beginners of 50cc toertje te houden
En net wat je zegt toeren doet je wel inzien dat ietsje sneller rijden ook niet verkeerd is.
Want in woon werk verkeer rijd je niet snel 80km, maar toertjes heb je dit er meestal zo voor.@Max
Jullie brommers beginnen aan metaal moeheid te leiden:D
Maar mooi dat het weer opgelost is en ook dat Heico zo te horen er niks aan heeft overgehouden
(want lijkt me een link iets als het bv breekt bij 80km)30 juni 2012 om 23:31 #519544
Spulleke!Stephan en ik zijn er ook klaar voor:D
We zien jullie morgen allemaal
1 juli 2012 om 08:01 #521139ik ga zo weg van huis, met de brommer, om eerst even bij elkan de laatste puntjes op de i te zetten:)
zie jullie vanmiddag!1 juli 2012 om 10:19 #521140
Spulleke!mensen we zijn er bijna,alles zat een beetje tegen vandaag.
1 juli 2012 om 18:28 #523198was een leuke aparte tourr:)
weer zat helaas beetje tegen, desondanks was hy dit jaar leuker als vorig jaar:)het stukje weg tot aan die patatkar was echt top, lekker boeken met heerlijke bochten:p
jammer van de valpartij, alleen wat last van me voet, gelukkig voor de rest niks aan overgehouden:)
reis terug naar huis verliep ook goed, kwartiertje geleden thuisgekomen vanuit woerden.
zie de fotos wel tegemoet:)
gr Emile
1 juli 2012 om 20:29 #523215Ik ben ook weer thuis na een pit stop bij leemans donor en de kfc in adam.
Maar vond het weer een geslaagd toertje
We hebben door de pech en het weer misschien niet helemaal de km,s gemaakt die we hadden willen maken maar allround gezien heeft het de sfeer niet gedrukt
Hier een dik foto verslag:lol

Zegt genoeg dacht ik:DAl met al had Emileeee z,n valpartij ook nog een leuk verhaaltje van onze kant.
Want stephan, ik, spulleke en elkan waren al een stuk vooruit geboekt en stonden dus op de rest te wachten totdat er een auto stopte en melde dat 1 van ons een stuk terug was onderuit gegaan.
De man had deze zin nog niet af gemaakt of er klapte vol een race fietser achterin zijn auto:lol
Race fietser keek eerst wat verwart om zich heen maar het bleek later wel weer te gaan.
Maar z,n race fiets was wel goed aan stront.En elkan en ik hebben nog een raceje gehad tegen een scooter club die ook aan het toeren was.
En ik heb vast gesteld dat ik nooit meer aan brommer uitwisseling doe.
Maar dit beide is later in filmpjes terug te zien.Oja en puntje van aandacht:!
Want staan een hoop rijders in de lijst die er uit eindelijk niet waren.
Meld dit voortaan even dan weet de organisatie waar ie aan toe is want gaf nu wat onduidelijkheid bij de start.1 juli 2012 om 22:07 #521731Dat was me weer een tourtje, en wat voor een!
Veel dingen meegemaakt, ongelukken, gratis Citta gekregen samen met Spulleke, het is niet te geloven allemaal:lol
Ondanks de plukjes regen die voorbij kwamen vond ik het toch wel weer een geslaagde
Wat minder daarintegen was mijn pechgeval, officieel de eerste echte voor mij waarbij ik gesleept moest worden, een kapot gelopen lager van de varionaaf was de boosdoener.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd waarom jij niet meer aan brommer uitwisseling doet Andree, laat maar komen die filmpjes!1 juli 2012 om 22:33 #521290Idd een gratis citta met snorkenteken zat ook nog bij de toer in begrepen

Kortom zeer geslaagd qua afwisseling
En ik doe nooit meer aan uitwisselings projecten omdat ik Elkan mijn citta perfeckt lopend in de handen druk en ik hem daarna binnen 2km weer terug krijg omdat ie nog maar 50km wil met half gas en lekkend met benzine:lol:|En ik heb dit al eens eerder gehad bij een uitwissel dat het daarna meteen verkeerd was.
(volgens mij was dat zelfs met jou, jij kreeg hem toen niet goed gestart en toen ik daarna probeerde wou ie ook nog amper starten:lol)
Dus al met al haal hieruit op dat mijn citta gewoon niet van uitwisselings projecten houd:DDeel 1 staat in de upload
1 juli 2012 om 23:05 #521291Haha, jou Citta is gewoon gehecht aan z’n trouwe baasje, zodra er iemand anders op rijd word hij boos en gaat hij tegensputteren:P
Ben benieuwd naar de filmpjes
1 juli 2012 om 23:20 #518396
Spulleke!Het was een lekker toertje al zeg ik het zelf

Helaas niet de aantal kilometers gereden die we voor ogen hadden maar alsnog heb ik mezelf goed vermaakt:D
En de andere zullen deze mening vast met me delen.
En die wielrenner tering zeg, die klapte echt hard achterop die auto.
Maar al met al vond ik het toch nog steeds een geslaagd toertje, dus zet mij er maar bij voor de volgende
1 juli 2012 om 23:33 #518458Spulleke! :
En die wielrenner tering zeg, die klapte echt hard achterop die auto.
Maar al met al vond ik het toch nog steeds een geslaagd toertjeJuist dat maakte het een geslaagd toertje:D
Maar zonder gekheid ik zag nu op de filmpjes terug dat ik hun idd op een gegeven moment wel wat van de weg druk:lol
Dat ik zijn achterwiel raak geloof ik niet maar dat hun het niet z,on top inhaal actie vonden wel.
Maarja ik vind al hun acties ook altijd bagger dus daar liggen we op gelijk niveau mee:DHier deeltje 1
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.