Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V4

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V4

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tjoko
    Bijdrager

ah ok, voor mij gevoel is met deze snelheid ook zo een beetje “race tour”, snel snel,
      en niet lekker relax rustig rijden, “relaxe tour”
      zoals met motors die max 80 gaan op snel weg of 60 op 80 wegen zoals ik gisteren heb meegemaakt van mn bedrijfsfeestie met 16 motoren.

hoeveel km hebben jullie vorig jaar gereden dan?

El Citta
      Donateur

Tjoko :
        “relaxe tour”
        zoals met snorfietsen die max 80 gaan op de weg of 60 op fietspaden zoals ik gisteren heb meegemaakt van mn bedrijfsfeestie.

Heb hem even Buxy style aangepast maar geloof dat we nu wel een beetje op 1 lijn zitten:D

Die versie klinkt idd stukken beter:D

@Robin: Ik ben druk met mn laatste tentamens maar heb ’s avonds wel even tijd om samen met jou te kijken voor een route. Mn vader fietst met de wielrenclub hele mooie routes in de buurt dus denk dat ik wel een paar leuke suggesties heb:thumb

@Kevin: Wat heb je allemaal nodig? Anders kun je wel onderdelen van mij lenen namelijk, zou leuk zijn als je er weer bij bent!! (je kunt evt even via pm melden waar het om gaat).

kevin030
        Bijdrager

citta89 :

@Kevin: Wat heb je allemaal nodig? Anders kun je wel onderdelen van mij lenen namelijk, zou leuk zijn als je er weer bij bent!! (je kunt evt even via pm melden waar het om gaat).

Het gaat om n electronische speedengine en alles om te reviceren. denk dat dat lastig word.
          Hopelijk krijg ik het woensdag binnen, dan heb ik in ieder geval de donderdag vrij om te sleutelen.

El Citta
          Donateur

Aha, een kant en klare SE heb ik inderdaad niet voor je liggen maar heb wel een ander blok die je er zo onder mag hangen. Hoop dat het woensdag binnen komt maar anders heb je dus een plan B als je wilt:thumb

Emileee28
            Bijdrager

same as vorig jaar, weer aanwezig:)

Tjoko
              Bijdrager

ik ga vandaag proberen mn citta sneller te laten rijden zodat ik bij jullie kan houden:
                13/13 carb,malossi luchtfilter, city power uitlaat, blauwe trekveren, kleinere poulie.
                dat zijn dinge die ik al heb, als k daarmee rond 55 kan rijden, dan doe ik mee,
                als niet lukt dan kan ik beter niet meedoen,want anders hebben jullie geen leuke dag door mijn (voorjullie) slome citta.

gaat er iemand vanuit rond den haag met andere vervoer (bus /auto met aanhangwagen) zodat ik en mn citta mee kan reizen?

-RobinvS-
                Topic starter

Als je er een snel uitlaatje onder zet haal je dat wel hoor. :thumb

Tjoko
                  Bijdrager

alleen uitlaatje? of de hele lijst die ik net heb gezegd, en wat voor uitlaat bedoel je dan? ik heb alleen citypower.

ga zo beginnen met sleutelen

-RobinvS-
                    Topic starter

Die hele lijst, en een snel uitlaatje, maar misschien lukt het je met citypower ook wel :thumb

Tjoko
                      Bijdrager

vanavond gedaan, en reed echt heel snel, alleen optrekken was normaal. maar na 2 rondjes rijden is kutspie stuk gegaan en paspunten waarmee ik vliegwiel aan kurkas heb gelast ook. dus morgen even snel opnieuw lassen en sterker lassen, omdat blijkbaar maakte de motor te veel kracht voor kut spie en laspunten.
                        en hopelijk doet hij het dan, en dan zal ik meten met gps hoe snel ik ga, want snelheidsmeter op mn citta doet niet, de kabel daarvoor is stuk voor 2e x

jullie lezen nog wel van me.

Probleem alleen is dat je posts moeilijk leesbaar zijn. Misschien wat minder spreektaal en wat meer hoofdletters plus juist gebruik van interpunctie.

oh sorry, ik deed het niet met bewust, ik denk dat mijn taal misschien anders is omdat ik slecht horend ben. maar ik zal voortaan mij beter best doen.

ohja, gaat er nog iemand vanuit den haag of daarin de buurt waar ik mee kan rijden en mn citta? in een bus of aanhangwagen?

-RobinvS-
                        Topic starter

Die vraag heb je al een paar keer gesteld, maar naar mijn weten komt er niemand uit de richting den haag.

Waarom?

Clemens,Heico,Bas, en ik zijn ook van de partij:thumb

El Citta
                            Donateur

Dat is heel mooi Max:thumb Spreek je/jullie zondag!

Tjoko
                              Bijdrager

hey mensen, heb net brommer gereden en volgens oude navigatie gps reed mijn brommer ongeveer 50 km per uur.
                                is dat snel genoeg om bij jullie te houden?
                                want ene zegt dat jullie 45 km per uur gaan, en de andere 55 en harder?

is trouwens de route al bekend? aantal km? zodat ik weet hoeveel liter benzine ik mee moet nemen, aangezien ik ook van den haag naar woerden moet rijden met brommer. (50 km)

El Citta
                                Donateur

@Tjoko: Als ik de berichten zo lees denk ik dat jouw situatie te vergelijken is met die van Wilk1985 (zie discussie hierboven). De groep rijders van deze toer zijn bijna allemaal snelle jongens, mijn verwachting is dan ook dat het lekker door zal gaan.

De route is bekend en is tussen de 60-80km. We hebben het variabel gehouden ivm mogelijke pechgevallen. Als je met een 50cc std cilinder rijdt en net de 50haalt zou ik het afraden om mee te komen. Zoals eerder genoemd is het heel erg leuk als er nieuwe rijders meekomen, maar ik denk persoonlijk dat het slimmer is om een ander toertje mee te rijden (waar de snelheid iets lager ligt). Is voor jou ook niet leuk om zo’n eind hierheen te komen en dan een groot deel van de toer achteraan te hangen lijkt mij.

Uiteraard ben je vrij in je keuze en vind het ook niet leuk om dit advies te geven maar dit is zoals ik het op afstand praktisch en in het belang van iedereen inschat.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.