Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V4

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V4

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Bijdrager

Aardig stil hier…
      Ik moet me helaas afmelden Robin. 🙁

Een collega heeft gevraagd of ik mijn dienst een week met hem wou verruilen,waardoor ik een week later dienst heb.Hierdoor kan ik wel de renkum tour rijden,maar dus helaas niet die van jou…ik baal er best van want het is geweldig rijden daar bij jou, + de goede opkomst altijd 🙁

Maar helaas pindakaas dus.
      Jullie veel plezier in ieder geval.!

-RobinvS-
      Topic starter

Ja een tour een maand van te voren kicken heeft ook weinig nut meestal.

Jammer Evert, ik haal je weer van de lijst af.

Tjoko
        Bijdrager

Hey jongens,
          lijkt mij vet om mee te doen, mr mn brommer trekt op dit moment niet goed op.
          k ga volgende week nr voor en achter remmen kijken of daar oorzaak is dat ze niet goed terugveren ofzo,
          en de achter cardan olie verversen, mn motorblok is half jaar geleden helemaal gereviseerd.

enne wat is de snelheid die jullie rijden? zodat ik bij jullie kan houden of niet,
          want is toch niet leuk voor jullie als jullie aan mij moet aanpassen omdat mijn brommer op dit moment maar 35 km per uur kan ongeveer, terwijl jullie veel sneller gaan. of gaan jullie juist ongeveer 35 km per uur rijden?

-RobinvS-
          Topic starter

Als je maar 35 rijd, is dat toch wel iets te langzaam helaas.

Denk dat je minimaal wel 45 moet kunnen halen :thumb

VespaAvanti
            Donateur

Volgend weekend is het zo ver mannen:thumb

Wilk1985
              Moderator

Ik wil er ook bij zijn, ik kom met de Citta die haalt de 45 wel 🙂

speedbuxy
                Bijdrager

-RobinvS- :
                  Denk dat je minimaal wel 45 moet kunnen halen :thumb

Wilk1985 :
                  Ik wil er ook bij zijn, ik kom met de Citta die haalt de 45 wel 🙂

Dat denk wat Robin zegt mag je wel met grote letters nemen hoor.
                  Want 45km als top speed is gewoon te langzaam dan ga je de hele groep mee ophouden.
                  Zie maar naar de setup van de andere rijders of naar de filmpje van de afgelopen Utrecht toertjes.
                  Wij rijden altijd minimaal rond de 50 a 55km en harder.
                  En dat harder is niet af en toe maar soms hele stukken waarin jij ons dan meteen zou kwijt raken of wij iedere keer op jou moet wachten.
                  (iets wat niet leuk voor jou is, maar ook niet voor ons)

Wilk1985
                  Moderator

Hmm ok dan rij ik wel een keer mee als de Si klaar is 🙂 Toch wens ik jullie veel plezier!

speedbuxy
                    Bijdrager

Wilk1985 :
                      Hmm ok dan rij ik wel een keer mee als de Si klaar is 🙂 Toch wens ik jullie veel plezier!

Das wel beter ondanks dat nieuwe rijders wel altijd leuk zijn om erbij te hebben:thumb
                      Maar in dit geval had je jezelf en ook je brom er erg mee gepest, want je had waarschijnlijk de hele weg er plank gas plat op moeten liggen in de stress te hopen ons niet uit het oog te verliezen.
                      Maar als je si bv als ie klaar een goeie 60km als top haalt en daar ook redelijk vlot naartoe trekt dan zit je al wel goed:thumb
                      (is niet dat je percee 80km+ moet kunnen om de boel bij te houden)

-RobinvS-
                      Topic starter

Toevallig dat andre gereageerd heeft, 45 km is inderdaad een beetje met een korrel zou te nemen.

Constant vol gas rijden is ook geen pretje, maar met een snellere cilinder moet 50-55+ wel makkelijk te halen zijn.

Martino
                        Moderator

Voor de Groningers wordt het nog even bezien. We zitten nog met vervoer ernaar toe.

speedbuxy
                          Bijdrager

@Robin
                            Ja de 45km leek mij idd ook nog wat toer organisatie vriendelijk:D
                            Want dit toertje boekt over het algemeen altijd lekker door:duivel

Martino :
                            Voor de Groningers wordt het nog even bezien. We zitten nog met vervoer ernaar toe.

Als ik op 1 of andere manier kan bijdragen met de caddy of om kosten te drukken om gezamenlijk iets te huren dan sta ik daar altijd voor open:thumb

kevin030
                            Bijdrager

Laatste onderdelen voor de Citta heb ik 3 weken geleden besteld.
                              Toen ik vroeg wanneer het verzonden werd kreeg ik het volgende te horen:

Volgende week. Wanneer die verzonden is krijg je een bevestiging.
                              Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het is dus nog afwachten of ik het red.

Tjoko
                              Bijdrager

55 km per uur nog! pff zeg, dan zal ik deze week maar even kijken tot hoeveel km per uur hij kan,want ga deze week wat aan mn citta sleutelen. dus….
                                enne hoelang is de tour? hoeveel tijd en hoeveel km?

-RobinvS-
                                Topic starter

Tour is gewoon middagvullend, route word nog gemaakt, ben dinsdag klaar met school.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.