Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V3
- Dit onderwerp bevat 174 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door tnerual.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 juni 2011 om 18:59 #523667
speedbuxy :
Volgende editie alleen als aandacht puntje een extra stukje route om er evt aan vast te plakken, want als we lekker door rijden kan dat namelijk wel.
Heb je helemaal gelijk in, maar na mijn warmloper wou ik graag een beetje richting Woerden om de schade te beperken dus daarom hebben we ervoor gekozen om de route niet langer te maken..
26 juni 2011 om 21:03 #523668Jeffrey H. :
het tourtje was even leuk voor mij maar helaas moest ik al snel afhaken door een citta die opeens heel veel overtoeren ging maken en niet boven de 40 uit kwam 🙁 . toch misschien maar weer met poelie gaan rijden ;).Achterkoppeling demonteren, schijven demonteren, bronzen bus zeer licht opschuren (waterproof schuurpapier) beetje kopervet er tussen en je kan weer een tijdje gassen

Ik heb je pechgeval niet gezien maar durf met 99% zekerheid te zeggen dat het een ”vastgelopen achterkoppeling” betreft;)De tour was verder echt goed geslaagd, mooi groepje, lekkere patat en een heerlijk weertje8)
De snelheid zat er ook goed in en ondanks de pechgevalletjes was het voor mij niet echt een storrend punt zoals dat bij andere tourtjes wel eens het geval is geweest.
Bedankt alle voor de gezelligheid en Robin voor wederom de goede organisatie
26 juni 2011 om 21:53 #523672Deeltje 1

26 juni 2011 om 22:11 #5236738:20 Andree’s spectaculaire inhaalactie:D
26 juni 2011 om 22:14 #523674Goed bezig buxy. Mooie verhalen in het begin van het filmpje(even wachten op de rest)
en vervolgens ook weer lekker het gas erop om de drive-byes te filmen.Ziet er naar uit dat dit wel een toertje is geweest waar ik graag weer had bij willen zijn. Zie ook weer hetzelfde stuk als vorig jaar in het filmpje voorbij komen. Volgende editie ben ik hopelijk wel weer van de partij.
26 juni 2011 om 22:25 #523675Edjuh :
Z,on grote vuurbal jonguh:D
@avanti
Ik heb dat zelf niet eens echt ervaren als een raare inhaal actie.
Was vandaag gewoon wat enthousiast in m,n rijstyle:D@maarten
Ja zit wat gepraat bij over trekveertje m,n siluro en jarco,s eagle.
Maar vond het niet storend genoeg om het eruit te knippen.
(komt nog wel wat gepraat voorbij in sommige delen:D)26 juni 2011 om 22:40 #523676Ow was het dat:P
En je was bang voor die vuurbal zeker, je maakte dat je wegkwam in ieder geval:D
Ik vind dat praten persoonlijk niet eens zo storend trouwens, is weer eens wat anders, en als het over Vespa gaat is het nog een leuke afwisseling ook.26 juni 2011 om 22:45 #523677Voortaan dan maar z,on krukje mee zoals gerard dan zetten we die bij pit stops uit gestald neer zodat mensen daar voor de cam hun verhaal kwijt kunnen:D
Mits dat vespa gerelateerd is offcourse:D26 juni 2011 om 22:52 #523678Dat is weer iets TE van het goede Andree:P
Al zou dat opzich best nog melig kunnen zijn als het niet te lang duurt:D26 juni 2011 om 22:59 #523679Andre ik ruik een nieuw concept op de toertjes 😀
26 juni 2011 om 23:04 #523680hansieb :
Andre ik ruik een nieuw concept op de toertjes 😀Das idd wel een mooie en dan gewoon met vraag wie vind u nou de langzaamste rijder:D
Is een mooie stok achter de deur om niet de langzaamste te willen zijn:hahaEdit
Deel 2
Op het laaste stuk van dit filmpje zaten we achter een puch maxi tandem aan:D
Daar zaten ze met z,n 2en op en ding had een orginele uitlaat, maar toch boekte het als een gek:oEn stephan wou het nog niet prijs geven maar ik heb het stiekum weten te filmen.
Dus aanschouw hier z,n nieuwe toer buffeltje voor de aankomende toer jaren:haha
En heb ik ook nog wat foto,s met de nadruk op wat.

Dat was het alweer:DEn heb aan 1 van edo z,n foto,s nog wat toegevoegd want die vroeg daarom:D
27 juni 2011 om 07:35 #523681Jammer dat de vuurbal zelf niet op foto staat. 😀
:hahaMooi beeld materiaal allemaal.
27 juni 2011 om 08:06 #523684goede kwaliteit van al de filmpies
was zeker een gave tour, weinig pechgevsllen
volgend jaar weer:P?
zal ik we beter me uitlaatje vastzetten haha27 juni 2011 om 08:15 #523685@Martino Op het einde zijn we inderdaad een stukje op dezelfde route geweest, onder andere het spannende kasteel:con, maar de rest van de route was compleet anders

Haha die Vuurbal, ik dacht er zelf ook aan toen ik die foto eerst zag 😛
Ik heb ook nog veel foto’s maar die moet ik thuis even uploaden.Heb nog wel een hele leuke, Wat te doen als je onderweg een stukje Ijzerdraad nodig hebt!?:lol
27 juni 2011 om 10:43 #523686Zeer leuk om zien!
Maar deze brommer http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/frame/piaggio-type-ciao-px25-89127237.html?qq=piaggio+ciao&start=84
Is die van Jarco? En welke uitlaat is dat?
Dat witte framepje is niet van mij hor. 😉
Als je de ‘appelbrommer’ bedoeld, daar hangt een Faco Eagle onder. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.