Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V3
- Dit onderwerp bevat 174 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door tnerual.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juni 2011 om 10:14 #523596
Das wel erg jammer evert:(
Maarja wat je zegt weinig aan te doen helaas.24 juni 2011 om 21:15 #523613Hee evert jammer man, ik heb gisteren nog naar je Radio geluisterd.
Niet meer mensen voor een mooi tourtje Zondag!? Het word tropisch weer als ik de Radio’s mag geloven!
25 juni 2011 om 00:11 #523614Ik ben eigenlijk nog steeds wel in voor een BBQ:)
Hoeveel mensen komen er nu nog?Jammer Evert:(
25 juni 2011 om 00:14 #523615Donor tentje pakken na de rit hoort mij anders ook wel goed:D

Ik kom zoals het nu staat ook met m,n broer dus ben qua tijd ook niet echt vrij.Neem jij trouwens nog mensen mee stephan?
Jordy bv want die staat wel op de lijst?
(jij zal wel gedacht hebben via de msn welke post bedoeld ie dan?
Maar deze post stond in een ander scherm en was dus nog niet klaar)
Nouja weet nou dus al dat je gewoon alleen afreist
Oproep aan de andere toerijders het word goed weer dus waarom de brommer zondag niet even uitlaten

Dit is de 3e editie dus toertje is verder goed geregel weet ik uit ervaring van de vorige 2
Dus ik zeg gaan we toeren? KLIK
En dat was zelfs in de regen dus nu met mooi zonnig weer is er geen reden om even lekker te gaan toeren jonguh
25 juni 2011 om 00:33 #523616Ja daar zit ook weer wat in.
Brum wel al klaar Andree?:D25 juni 2011 om 01:28 #523617VespaAvanti :
Ja daar zit ook weer wat in.
Brum wel al klaar Andree?:DJa die is gewoon nog steeds vct ready

Vandaag er ook nog een blokje op wezen blazen dus dat komt goed
En nog steeds licht op de verhouding dus je zou zelf als je wil ook een poeli lichter kunnen gaan voor wat meer trek kracht
Want ben ook nog van de belg weer terug gestapt naar de simo koppeling dus sta nu nog weer wat lichter.
(als je 1,5kw draaid op je bank worden het close racejes
)Edit
Oproep aan de andere toerijders het word goed weer dus waarom de brommer zondag niet even uitlaten
Dit is de 3e editie dus toertje is verder goed geregel weet ik uit ervaring van de vorige 2
Dus ik zeg gaan we toeren? KLIK
En dat was zelfs in de regen dus nu met mooi zonnig weer is er geen reden om even lekker te gaan toeren jonguh
25 juni 2011 om 14:11 #523620Zo mn Citta doet het weer goed, Zonder ratel, heb er zin in!

Er komen nu rond de 15-20 mensen als iedereen komt, ik heb nog een PM rondgestuurd.
En die BBQ gaat helaas echt niet lukken want ik heb geen geschikte plek kunnen vinden…
25 juni 2011 om 14:13 #517281Bbq, dOnner, Mc donalds. 😛
Klink als het ideale aftertour food. 😀
Lekker boeiend dat de bbq niet doorgaat dan. 😉Heb er ook mega veel zin in ben de ciao aan het klaarstomen nu.
25 juni 2011 om 15:12 #523621Haha, dikke lol Andree, dat stukkie film:P
Maar m’n overbrenging lichter zetten gaat um niet worden, ik rijdt nu simo koppeling en poulie 80.
dan zou ik naar pouloie 95 moeten of ori koppeling maar dat scheelt gelijk weer vet, plus heb geen passende snaren omdat die f*ck Grillobrug zo’n stomme maat heeft kwa lengte:pest
Ik heb dr zin an!
25 juni 2011 om 15:52 #523622VespaAvanti :
ik rijdt nu simo koppeling en poulie 80.
dan zou ik naar pouloie 95 moetenJa das wel wat min aan poeli sommige maten zitten vet grote ruimtes tussen.
Want poeli 95 is idd meteen weer teveel van het goeie.
Maar heb er ook zin aan om weer even lekker in utrecht en omgeving blazen
25 juni 2011 om 20:33 #523600Zo, de bravo is even in orde gemaakt. Hij had een verstopt benzinefilter en een zachte achterband. Nog niet testgereden maar dat doe ik morgenochtend als ik benzine haal.
Een vraag voor de deelnemers, wie kan ik gelukkig maken met een 25mm uitlaatpoort-bus voor de polini 42 alu? Ik hoef er niet veel voor, 4 euro, of een deuner.
Tot morgen!
25 juni 2011 om 20:45 #523626Dat iedereen het weet ik kom ook met de brommer vanuit Alkmaar, ga vroeg weg maar moet lukken! 😉
Tot morgen!

GR KOen
25 juni 2011 om 21:14 #523625n3ophytenl :
Dat iedereen het weet ik kom ook met de brommer vanuit Alkmaar, ga vroeg weg maar moet lukken! 😉Tot morgen!

GR KOen
Dat word een beste tour voor jou.
Hoe laat ben je van plan te vertrekken?*btw, hou robins nr. bij de hand voor als je problemen hebt.
25 juni 2011 om 21:15 #523627Brommer is klaar! Ik ben er bij morgen met het atg blok en veeeel benzine:)
25 juni 2011 om 22:14 #523628n3ophytenl :
Dat iedereen het weet ik kom ook met de brommer vanuit Alkmaar, ga vroeg weg maar moet lukken! 😉Tot morgen!

GR KOen
Respeckt man

@citta89
Nice ben benieuwd hoe die combo klinkt en loopt
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.