Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V3

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V3

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 175)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ChrisNL
    Bijdrager

helemaal overheen gekeken 😛 haha

Gerarduz
      Donateur

Beste Robin,

Helaas kan ik de tour niet rijden. In overleg heb ik besloten niet af te reizen.
        Het ziet er qua weer aardig uit dus ik wens alle deelnemers een pracht tour toe! :thumb

Greetingz Gerard 😉

Edjuh
        Bijdrager

Het weertje wordt grandioos, ik moet een zachte achterband van de bravo vervangen en dan reis ik zondagochtend naar woerden af.

Jarco
          Bijdrager

-RobinvS- :
            Haha, gaat ie weer hoor over zn snelheid.

Iedereen weet dat de grote groep toch wel harder rijd, maar ik wil het graag toegankelijk houden voor meer mensen, en ik weet van bepaalde mensen dat ze Toeren ook fijn vinden in een grote groep die 40-50 km/h rijdt, de afwisseling zal er zeker zijn.
            Overigens stond dit vorig jaar ook in het topic:lol

Natuurlijk bepaal jij zelf of je daar aan meedoet. :thumb

Klinkt goed, helemaal omdat ik dit jaar niet zo snel zal zijn. 😉
            Het vooruitzicht ziet er idd grandioos uit!

kevin030
            Bijdrager

Het weer ziet er goed uit:) Nu maar even een testritje maken tussen de buien door en hopelijk ben ik er klaar voor.

-RobinvS-
              Topic starter

Jammer gerard 😮

Het weer ziet er inderdaad weer prima uit alleen heeft mijn blok ineens een ratel na heel wat kilometers.. 😕
                Vandaag maar eronderuit halen..ofzo, maar moet wel lukken voor zondag

speedbuxy
                Bijdrager

Ik ben nog in dubio of ik wel kom, want ben nog wat verzadigd van de vct:D
                  En de ritjes liggen deze maand achter elkaar aan, en ik moet voor de oldtimer toer de tiff nog afbouwen.
                  En voor de olle grieze moet ik m,n Simo 3taps blokje nog in elkaar stampen en afstellen.
                  Dus is wat kort dag allemaal en weet dus nog niet zeker of ik kom.

VespaAvanti
                  Donateur

Gewoon komen Andree, dan kom ik ook:P
                    En het word top weer dus why not, sleuteltijd genoeg;)

Jarco
                    Bijdrager

Anders maken we er toch een sleutel meeting van?
                      Heb ook nog wel wat dingen lopen. 😀

speedbuxy
                      Bijdrager

VespaAvanti :
                        Gewoon komen Andree, dan kom ik ook:P
                        En het word top weer dus why not, sleuteltijd genoeg;)

Als jij aangeeft te komen dan zal ik m,n best er ook nog even voor doen:thumb
                        Dan maar wat extra sleutel druk das ook wel goed als stok achter de deur anders doe ik toch weer niks:D

@jarco
                        Ik zal de tiff en het simo blokje even meenemen:D

kevin030
                        Bijdrager

Waren er trouwens nog plannen om te BBQen?
                          Dan kan ik er zo even rekening mee houden met boodschappen doen:P

-RobinvS-
                          Topic starter

Nee helaas kan de Barbeque niet doorgaan, ik heb geen geschikte plek gevonden en ik weet niet of ze het zo fijn vinden als wij op het terrein gaan BBQ’en.

Er zit een macdonals naast het terrein en natuurlijk weet ik jullie de goede Donorturk of Pizza te wijzen.
                            Ik ga zelf ook gewoon wat te eten halen, Broodje Donor kost hier 3,50 Turkse pizza 1,50.

Macdonals prijzen weet ik even niet uit mn hoofd :lol

kevin030
                            Bijdrager

Okido, dan ben ik compleet voor de tour:)

El Citta
                              Donateur

Goede instelling Stephan:thumb Goed dat er alles aan doet te komen buxy, zou toch jammer zijn als je alle toertjes mee gereden hebt en het mooiste stukje Nederland laat liggen:P Wordt goed weer dus misschien haalt het je ook uit de VCT verzadiging;)

Ik ga zo mn brug aanpassen en het blok afstellen. Lekker dat je al klaar bent Kevin:thumb Tot zondag!

Zeebodem.
                                Bijdrager

….. 🙁

Ik moet me helaas afmelden jongens..
                                  Krijg net het vriendelijke verzoek om zondag te moeten begeleiden bij ons op de zaak.
                                  Het hele instituut waar ik werk gaat aankomend weekend plat qua stoom,electra en cv.aEr lopen dan een boel buiten firmas rond en die moeten worden begeleid.

Ik baal er erg van maar het is niet anders….helaas.

Iedereen toch veel plezier,en jullie hebben zo te zien mazzel met het weer 😉

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.