Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V3

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V3

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 175)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bochie
    Bijdrager

Ow crap, ik kan 26 juni niet, dan ben ik de hele dag op mijn stage:(

ChrisNL
      Bijdrager

Die bbq, hoe gaat dat precies in zijn werking? Word deze ergens opgesteld? mobiele variant of iets? ben wel benieuwd namelijk 😉

Zeebodem.
        Bijdrager

Ja..waar gaan we BBQ`en Robin?
          Toch niet op die snik snik snikhete parkeerplaats van verleden jaar? 😀

Toppie dat hij geregeld is inieder geval:thumb

-RobinvS-
          Topic starter

Dit zal op de Werkvloer van mijn Vader gebeuren.

Voor een Impressie, ga naar Google Maps, en typ in :

Groencentrum van Schieveen Woerden

Zoom in tot Streetview en daar zie je het terrein, en aan de rechterkant staat een blokhut met stroom en koelkast ( Lees: Koud bier ) en dergelijke.

De Verzamelplaats zal waarschijnlijk wel bij de snelweg zijn omdat het makkelijk te bereiken is en dat ik dan niet gezeik krijg dat het zo’n herrie is op zondag midden in de wijk.

ChrisNL
            Bijdrager

Hey dat ziet er idd gunstig uit, ik moet alleen dan nog even kijken hoe ik het vlees de hele weg koud houd. maar daar verzinnen we wel wat op :thumb

-RobinvS-
              Topic starter

Dat vlees kan dus bij mijn Vader op het werk worden gebracht zodra we op de Parkeerplaats wachten, dan rijd ik even snel heen en weer met een tas denk ik.

Moeten ik nog even goed uitdenken.

Filip
                Bijdrager

ik zou er graag bij willen zijn met nog wat vrienden. maar zit een beetje met het vervoer. ik woon centrum eindhoven. is er iemand die toevallig ook vanuit ehv komt en met de auto gaat? of iemand die misschien met een stel daarheen wil rijden? (is ongeveer 100km v.a. ehv) laat het maar even weten.

ik ga in ieder geval mijn best doen om er bij te zijn.

-RobinvS-
                  Topic starter

Heb even een voorlopige route uitgestippelt, als iemand suggesties heeft zijn die natuurlijk altijd welkom!

@Filip er zijn wel wat mensen die uit die richting komen dus misschien moet je eens contact opnemen met VespaAvanti of Mikerosauer.

ChrisNL
                    Bijdrager

zo te zien een aardige route, in ieder geval 1 die ik nog niet eerder gereden heb 😀 in de buurt hier heb ik inmiddels ook wel alles gezien 😛

-RobinvS-
                      Topic starter

Eindroute en Aanvangstijd bijgevoegd.

De BBQ is nog niet helemaal zeker, ik kan geen geschikte plek vinden, mijn ouders hebben het liever niet dat er na de tour bij ons thuis/op zijn werk word ge-BBQ’t, omdat ze niet thuis zijn.

Daar heb ik dan ook vrede mee, ik heb nog wel 2 compacte portable barbeque’s alleen ik weet niet of mensen dat ook goed vinden?

KilNL
                        Bijdrager

Met of zonder BBQ gezellig word het toch wel.

n3ophytenl
                          Bijdrager

Ik zou ook wel meewillen maar ik woon in Alkmaar 😐 Opzich als het pas begint om 12 uur dan kan ik er wel heenrijden met de brommer, je bent er toch binnen 2 uurtjes denk ongeveer 😉

Gr Koen

Jarco
                            Bijdrager

Nog een weekje!

Heb er best zin in ookal zal mijn brommer deze keer niet een van de snelste zijn. 😉

lieszje
                              Bijdrager

Ik ga helaas niet meer mee.
                                Op dit moment hebben we thuis even iets anders aan ons hoofd, waardoor mijn citta zondag waarschijnlijk niet af is.

kevin030
                                Bijdrager

Jarco :
                                  Nog een weekje!

Heb er best zin in ookal zal mijn brommer deze keer niet een van de snelste zijn. 😉

Jij rijd tenminste al.
                                  Ik heb ineens 2 halve zuigerveren erbij. Word dus nog even opgehouden:P

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.