Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mcmark93
    Topic starter

He ? Kom je vanuit Amsterdam op je Bravo naar Woerden ?? 😛

Edjuh
      Bijdrager

Ja, dat is niet ver hoor. Als je zo dichtbij woont ben je wel pussy als je met de auto moet komen.

Robin, op een std. blok met een 12-10 en een citypower. Lekker zuinig en rijdt heerlijk, je ziet het morgen wel.

Zwembroeken mee? : -)

-RobinvS-
        Bijdrager

Er is sinds kort in Woerden een klein meertje open, dus als je daarna nog ff een Frisse duik wilt nemen, zou ik het zeker doen

mcmark93
          Topic starter

Edjuh :
            Ja, dat is niet ver hoor. Als je zo dichtbij woont ben je wel pussy als je met de auto moet komen.

Robin, op een std. blok met een 12-10 en een citypower. Lekker zuinig en rijdt heerlijk, je ziet het morgen wel.

Haha das waar ook. Het weer is goed dus waarom niet 🙂

kevin030
            Bijdrager

Edjuh :

Ik hoor hier een paar goede ideeen.
              Ik ga me brommer maar eens klaarmaken:)

VespaAvanti
              Donateur

Nu ben ik toch aan het twijfelen om met de Citta te komen, aangezien de snelheid wel erg laag ligt.
                Scheelt mij een helm:P

Wat is trouwens het adres, of heb ik daar overheen gelezen?
                De beschrijving op de eerste pagina is heel mooi maar daar kom ik niet echt ver mee met m’n TOMTOM;)

kevin030
                Bijdrager

Finse Golf, 3446 Woerden, Nederland

Dit werd gezegt in de beginpost:)

Ik zou idd met een Citta komen, met dit weer is een helm ook niet ideaal

Zeebodem.
                  Bijdrager

ik ben er ook klaar voor.
                    vandaag de hele citta nagelopen,alle boutjes enzo nog een keer nagetrokken,en even netjes gewassen:P

morgen om 10:30 is frank65cc bij me,en komen we die kant op!
                    tot morgen iedereen.

mcmark93
                    Topic starter

Idd, ff klaar maken voor de meeting:P
                      Ik ga m zo ook ff nalopen, alle boutjes natrekken omdat ze net weer een paar dagen vast zitten, en uiteraad schoonmaken 😀

Ik heb de tijd veranderd, dus ik sta er al met een paar andere vanaf 11:30 🙂

kevin030
                      Bijdrager

Ik gok dat ik er rond 12:15 ben.
                        Hoop dat het niet te laat word op het werk><.

Brommer staat zo goed als klaar, + een "pech onderweg pakket"

Gerarduz
                        Donateur

-RobinvS- :
                          De snelheid gaat rond de 40-45 liggen, we willen alle mensen de kans geven om te komen, en als we allemaal 80 gaan rijden zijn we ook binnen 45 minuten weer thuis.

Dat had ook wel wat eerder bekend kunnen worden gemaakt 🙁
                          Ik snap dat jullie iedereen een kans willen geven , maar als ik dit eerder had geweten dan was dat duidelijker geweest.

We zien wel…

mcmark93
                          Topic starter

Gerarduz :

-RobinvS- :
                            De snelheid gaat rond de 40-45 liggen, we willen alle mensen de kans geven om te komen, en als we allemaal 80 gaan rijden zijn we ook binnen 45 minuten weer thuis.

Dat had ook wel wat eerder bekend kunnen worden gemaakt 🙁
                            Ik snap dat jullie iedereen een kans willen geven , maar als ik dit eerder had geweten dan was dat duidelijker geweest.

We zien wel…

Dat laatste snap ik ff niet….

Gerarduz
                            Donateur

We zien wel hoe het loopt , neem het het niet te hoog op;)

Frank80cc
                              Donateur

stefan je komt wel met je evo!!! wil hem even persoonlijk testen 😛 weet ik wat ik mis

VespaAvanti
                                Donateur

Haha, heb ff zitten twijfelen maar het wordt idd toch de Ciao met Evo:thumb
                                  Lekker warm helmpie op en gaan met de banaan!:D
                                  Citta rijden doe ik volgende week zondag wel tijdens de Flevo-Tour;)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 209)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.