Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mcmark93
    Topic starter

@ Citta-Florian

Bale jonge,, maar uit eten kan ook gezellig zijn 😛

@ Speedbuxy

De brommers moeten ook ff hun rust krijgen he 😛

speedbuxy
      Bijdrager

mcmark93 :
        @ Speedbuxy

De brommers moeten ook ff hun rust krijgen he 😛

Die van mij niet die behandel ik als een fries werkpaard:D

Zeebodem.
        Bijdrager

jammer florian:S

ik heb er ook machtig veel zin in:D
          en mark,goed bezig kerel:thumbmooi dat je het zo goed voorbereid.

tot zondag!

Bochie
          Bijdrager

Ik heb een probleempje; mijn brommer (geen snor) rijdt ongeveer 35km/h:P Ik heb ‘m laatst laten nakijken, en hoopte dat ‘ie (standaard) wel wat harder zou lopen… Maar dat is dus niet het geval. Zal ik de rest een beetje bij kunnen houden? Of is dat echt niet mogelijk?
            – ik maak overigens een dezer dagen een Perso aan, heb het nogal druk gehad-

Gerarduz
            Donateur

Bochie :
              Ik heb een probleempje; mijn brommer (geen snor) rijdt ongeveer 35km/h:P Ik heb ‘m laatst laten nakijken, en hoopte dat ‘ie (standaard) wel wat harder zou lopen… Maar dat is dus niet het geval. Zal ik de rest een beetje bij kunnen houden? Of is dat echt niet mogelijk?
              – ik maak overigens een dezer dagen een Perso aan, heb het nogal druk gehad-

Dat wordt een eenzame rit.

Wij, Andree, Martino, Superindo en ik komen rond 13:00 aan.

Zeebodem.
              Bijdrager

je bent wel van de partij gerard?!
                super kerel:thumbik meende ergens gelezen te hebben dat je niet kwam,zodoende;)

Jarco
                Bijdrager

Ik ben ook 100% zeker van de partij, alleen zonder dubbele carb. en zonder pinasco wieltje. 🙁
                  Verhaal leg ik zondag wel uit.

Wat voor tegenslagen wil je nog meer. 😉

Maar komt goed, brommer rijd op het moment als een zonnetje. 🙂
                  En heb er ook 110% zin in.

Bochie
                  Bijdrager

In dat geval sla ik deze helaas af… Maar als ‘ie binnenkort wat harder loopt, ben ik zeker van de partij! Helaas, haal me bij deze maar van de lijst:(

Martino
                    Moderator

Als ik het goed begrijp is er alvorens de tour ook een meeting dus kan je altijd komen. Ik denk alleen dat het touren met die snelheid wel erg vervelend voor jou en andere deelnemers zal zijn. Ik kom eigenlijk alleen maar omdat er een tour bij is. En omdat dit mijn persoonlijke voorkeur heeft. Voor een meeting is de afstand wat groot voor mij, maar zo te zien woon je dicht bij de meeting spot in de buurt.

Zin is er nu al cker bij mij. En @ Florian; als ik het goed begreep brengt de Groningen/Leeuwarden combinatie persoonlijk een vliegwieltje bij je langs as. zondag.

Nog een aanvulling voor de organisator;

De vraagtekens achter onze namen mogen worden weggehaald(speedbuxy, Martino) Javad mag helaas van de lijst af, maar de volgende mogen er bij op Gerarduz en superindo.

mcmark93
                      Topic starter

Lijst is geüpdate 😉

-RobinvS-
                        Bijdrager

De snelheid gaat rond de 40-45 liggen, we willen alle mensen de kans geven om te komen, en als we allemaal 80 gaan rijden zijn we ook binnen 45 minuten weer thuis.

Frank80cc
                          Donateur

nou ik kan helaas ook niet met mijn evo rijden :(( maar ben er wel bij

Heeft er iemand een goeie brandstof filter? tank van me ciao waar me evo onderzit 100x schoongemaakt blijft troep uitkomen. als iemand er 1 heeft kan die hem mee nemen naar de meeting dab gooi ik me ciao ook in de bus.

tot morgen !

mcmark93
                            Topic starter

Ohja nog even ter aanvulling: Bij afslag woerden zijn wegwerkzaamheden, maar dat geeft geen hinder 🙂

Lijst is weer bijgewerkt, teller staat op 17 die zeggen dat ze komen.

@ Frank65cc
                              Je staat erbij 😉 Ik heb nog een brandstof filter alleen deze lekt wat :S

Edjuh
                              Bijdrager

Net even sproeiertje 50 gekocht, bravo’tje was wel erg rijk afgesteld. Ook een toerpoelie(70) erop gelegd. Rijdt als een zonnetje!

Ik moet alleen de hele nacht werken dus ik zal morgen niet veel waard zijn, hopelijk kan ik voor 10:30 wel op de brommer stappen.

-RobinvS-
                                Bijdrager

Hehe, Sproeier 50 op een 43 Olympia?

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 209)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.