Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010
- Dit onderwerp bevat 208 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 9 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 juni 2010 om 19:56 #512484
Gaat de goeie kant op jongens! We zitten nu rond de 18 mensen, en sommige nemen er ook nog een aantal mee, dus dat komt wel goed:D
Eén deze dagen ga ik een route uitstippelen, om een indicatie te geven hoe veel km de tour ongeveer wordt. Aangezien de meeste van ver komen, stem ik ook in voor een lange rit.
Alleen adviseer ik iedereen om een gevulde 5 of 10 liter jerrycan mee te nemen, om problemen van oa brandstof te kort, te voorkomen! 😉
Vragen zijn altijd welkom 🙂
11 juni 2010 om 23:22 #517360VespaAvanti :
Kerel, toen was ik ook sneller want ”in het begin” reed ik met een speedengine, vandaar dat ik niet sneller was:pest
Sinds me Evo periode boek ik je er alleen maar uit, en met Proma Gun al helemaal:pest:P:P:PPlus er ligt hier een getunede kick Evo met getunede 46 polini klaar, die ga ik binnenkort ook leven in blazen :duivel
Ik weet dat je er absoluut niet tegen kan als iemand je er uit rijdt Andree:P Mij boeit het eigenlijk niet zo dat is nog het leukste:lol
Sinds jij evo rijd sind die tijd rijd mijn blok al niet meer lekker want jouwes heeft op jouw roller een top van 1,9kw gescoord terwijl mijnes dik over de 2kw op de roller heeft gehaald:pest
En dat ook nog eens met mijn kilo druk van 95kg terwijl advies gewicht voor test rijders 75kg is:pestEn ik vind het niet erg dat je me ”eruit” rijd hoor anders had ik al lang stappen ondernomen

En als je met het arvid blokje gaat rijden heb ik daar wel weer een response op:D
Ahoewel ik dan wel vind dat ik meer tegen arvid race dan tegen jou:pestMaar als het weer goed is komen javad, ik en martino ook die kant op en dan zal ik je wel weer even ouderwets de oren wassen Want je krijgt maar veel te veel praatjes met dat oranje monster van je:D
12 juni 2010 om 00:05 #517363CitaatVespaAvanti :
Kerel, toen was ik ook sneller want ”in het begin” reed ik met een speedengine, vandaar dat ik niet sneller was
Sinds me Evo periode boek ik je er alleen maar uit, en met Proma Gun al helemaalPlus er ligt hier een getunede kick Evo met getunede 46 polini klaar, die ga ik binnenkort ook leven in blazen
Ik weet dat je er absoluut niet tegen kan als iemand je er uit rijdt Andree Mij boeit het eigenlijk niet zo dat is nog het leukste
Sinds jij evo rijd sind die tijd rijd mijn blok al niet meer lekker want jouwes heeft op jouw roller een top van 1,9kw gescoord terwijl mijnes dik over de 2kw op de roller heeft gehaald
En dat ook nog eens met mijn kilo druk van 95kg terwijl advies gewicht voor test rijders 75kg isEn ik vind het niet erg dat je me ”eruit” rijd hoor anders had ik al lang stappen ondernomen
En als je met het arvid blokje gaat rijden heb ik daar wel weer een response op
Ahoewel ik dan wel vind dat ik meer tegen arvid race dan tegen jouMaar als het weer goed is komen javad, ik en martino ook die kant op en dan zal ik je wel weer even ouderwets de oren wassen Want je krijgt maar veel te veel praatjes met dat oranje monster van je
Nou begrijp ik dat het niet eerst alleen een meeting was en later een tour, maar nu komt er ook nog een race bij kijken.
Ik ben vanaf nu maar druk bezig met de dremel! Zullen we eens zien straks…=)12 juni 2010 om 11:49 #517365Dit word nog wat :p
12 juni 2010 om 12:22 #517366Ik heb ff zitten kijken, de tour wordt ongeveer 65/70 km, met een paar lange rechte stukken. Dus dat komt wel goed 😀
12 juni 2010 om 21:54 #51737970 lijkt mij iets te ver, heen en weer gouda (30-35km) lijkt mij lang zat:lol
12 juni 2010 om 23:36 #517381Waarom te ver?? En trouwens, gouda is geen provincie Utrecht mee he 😛
De uiteindelijke route komt nog, het is alleen een indicatie. De route moet natuurlijk niet te lang zijn, want we moeten ook tijd kunnen hebben voor foto’s enz 🙂
13 juni 2010 om 09:11 #517385Kutkutkut, ik ben er helaas niet bij. mijn ouders zijn allebij verhinderd, dus niemand kan mij naar Evert brengen, dus ik heb geen vervoer.
Jammer jongens, volgende keer beter
13 juni 2010 om 10:37 #517386Lijkt me leuk! Een week geleden een Si gekocht, ik ben er bij:)
13 juni 2010 om 11:01 #517388Goede zaak! 1e post en gelijk stukje mee touren en meeten.
De afstand vind ik prima van de tour. 30km zal mij echt te weinig zijn en wil ik niet voor komen.
13 juni 2010 om 11:32 #517389Ik ben inderdaad nieuw hier, maar ik heb de filmpjes van de limbotour en N-H tour gezien, en ik zou dolgraag mee willen! Hou ik de rest een beetje bij met een Si mix die ong. 50 loopt?
13 juni 2010 om 11:33 #517390ik wil ook wel wat kilometers rijden hoor.
30 km is echt te weinig.dan heb je een ritje van 45 minuten ofzo.
13 juni 2010 om 12:15 #517391Zeebodem FM :
ik wil ook wel wat kilometers rijden hoor.
30 km is echt te weinig.dan heb je een ritje van 45 minuten ofzo.
Vind ik ook 🙂
@ Bochie
Je staat erbij 😉@ Florian
Jammer man…. Kan je echt niks anders regelen??? Zoja, laat het ff weten, dan zet ik je er weer bij 😉@ Martino
Weet je al definitief dat je kan komen ?? 😀13 juni 2010 om 12:29 #517392Ga jij eerst je SuperBravo maar eens keuren Andree:pest;):P
Jou brommer is zeker sneller, maja, jou uitlaatpoort is ook minimaal 2 keer zo groot als die van mij:lol
Een tourtje van 30 km is mij ook te kort, 45 vind ik ook al wat krap trouwens hoor.13 juni 2010 om 17:14 #517396VespaAvanti :
Ga jij eerst je SuperBravo maar eens keuren Andree:pest;):P
Jou brommer is zeker sneller, maja, jou uitlaatpoort is ook minimaal 2 keer zo groot als die van mij:lol
Een tourtje van 30 km is mij ook te kort, 45 vind ik ook al wat krap trouwens hoor.Ik zal hem vandaag of morgen eerst eens opbouwen voor een toertje om wat te test rijden.
Want moet zeggen dat ik toch nog steeds erg naar een ciao neig ondanks de geen achtervering.
(vind en vond een ciao namelijk wel met kop en schouders het mooist in het verspa assortiment)En ik vind 30km ook veel te kort.
Minimaal een 60km want utrecht ligt niet om de hoek dus moet wel de moeite waard zijn
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.