Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mcmark93
    Topic starter

Gaat de goeie kant op jongens! We zitten nu rond de 18 mensen, en sommige nemen er ook nog een aantal mee, dus dat komt wel goed:D

Eén deze dagen ga ik een route uitstippelen, om een indicatie te geven hoe veel km de tour ongeveer wordt. Aangezien de meeste van ver komen, stem ik ook in voor een lange rit.

Alleen adviseer ik iedereen om een gevulde 5 of 10 liter jerrycan mee te nemen, om problemen van oa brandstof te kort, te voorkomen! 😉

Vragen zijn altijd welkom 🙂

speedbuxy
      Bijdrager

VespaAvanti :
        Kerel, toen was ik ook sneller want ”in het begin” reed ik met een speedengine, vandaar dat ik niet sneller was:pest
        Sinds me Evo periode boek ik je er alleen maar uit, en met Proma Gun al helemaal:pest:P:P:P

Plus er ligt hier een getunede kick Evo met getunede 46 polini klaar, die ga ik binnenkort ook leven in blazen :duivel

Ik weet dat je er absoluut niet tegen kan als iemand je er uit rijdt Andree:P Mij boeit het eigenlijk niet zo dat is nog het leukste:lol

Sinds jij evo rijd sind die tijd rijd mijn blok al niet meer lekker want jouwes heeft op jouw roller een top van 1,9kw gescoord terwijl mijnes dik over de 2kw op de roller heeft gehaald:pest
        En dat ook nog eens met mijn kilo druk van 95kg terwijl advies gewicht voor test rijders 75kg is:pest

En ik vind het niet erg dat je me ”eruit” rijd hoor anders had ik al lang stappen ondernomen:thumb
        En als je met het arvid blokje gaat rijden heb ik daar wel weer een response op:D
        Ahoewel ik dan wel vind dat ik meer tegen arvid race dan tegen jou:pest

Maar als het weer goed is komen javad, ik en martino ook die kant op en dan zal ik je wel weer even ouderwets de oren wassen Want je krijgt maar veel te veel praatjes met dat oranje monster van je:D

Martino
        Moderator

CitaatVespaAvanti :
          Kerel, toen was ik ook sneller want ”in het begin” reed ik met een speedengine, vandaar dat ik niet sneller was
          Sinds me Evo periode boek ik je er alleen maar uit, en met Proma Gun al helemaal

Plus er ligt hier een getunede kick Evo met getunede 46 polini klaar, die ga ik binnenkort ook leven in blazen

Ik weet dat je er absoluut niet tegen kan als iemand je er uit rijdt Andree Mij boeit het eigenlijk niet zo dat is nog het leukste

Sinds jij evo rijd sind die tijd rijd mijn blok al niet meer lekker want jouwes heeft op jouw roller een top van 1,9kw gescoord terwijl mijnes dik over de 2kw op de roller heeft gehaald
          En dat ook nog eens met mijn kilo druk van 95kg terwijl advies gewicht voor test rijders 75kg is

En ik vind het niet erg dat je me ”eruit” rijd hoor anders had ik al lang stappen ondernomen
          En als je met het arvid blokje gaat rijden heb ik daar wel weer een response op
          Ahoewel ik dan wel vind dat ik meer tegen arvid race dan tegen jou

Maar als het weer goed is komen javad, ik en martino ook die kant op en dan zal ik je wel weer even ouderwets de oren wassen Want je krijgt maar veel te veel praatjes met dat oranje monster van je

Nou begrijp ik dat het niet eerst alleen een meeting was en later een tour, maar nu komt er ook nog een race bij kijken.
          Ik ben vanaf nu maar druk bezig met de dremel! Zullen we eens zien straks…=)

-RobinvS-
          Bijdrager

Dit word nog wat :p

mcmark93
            Topic starter

Ik heb ff zitten kijken, de tour wordt ongeveer 65/70 km, met een paar lange rechte stukken. Dus dat komt wel goed 😀

-RobinvS-
              Bijdrager

70 lijkt mij iets te ver, heen en weer gouda (30-35km) lijkt mij lang zat:lol

mcmark93
                Topic starter

Waarom te ver?? En trouwens, gouda is geen provincie Utrecht mee he 😛

De uiteindelijke route komt nog, het is alleen een indicatie. De route moet natuurlijk niet te lang zijn, want we moeten ook tijd kunnen hebben voor foto’s enz 🙂

Florian
                  Moderator

Kutkutkut, ik ben er helaas niet bij. mijn ouders zijn allebij verhinderd, dus niemand kan mij naar Evert brengen, dus ik heb geen vervoer.

Jammer jongens, volgende keer beter

Bochie
                    Bijdrager

Lijkt me leuk! Een week geleden een Si gekocht, ik ben er bij:)

Martino
                      Moderator

Goede zaak! 1e post en gelijk stukje mee touren en meeten.

De afstand vind ik prima van de tour. 30km zal mij echt te weinig zijn en wil ik niet voor komen.

Bochie
                        Bijdrager

Ik ben inderdaad nieuw hier, maar ik heb de filmpjes van de limbotour en N-H tour gezien, en ik zou dolgraag mee willen! Hou ik de rest een beetje bij met een Si mix die ong. 50 loopt?

Zeebodem.
                          Bijdrager

ik wil ook wel wat kilometers rijden hoor.
                            30 km is echt te weinig.

dan heb je een ritje van 45 minuten ofzo.

mcmark93
                            Topic starter

Zeebodem FM :
                              ik wil ook wel wat kilometers rijden hoor.
                              30 km is echt te weinig.

dan heb je een ritje van 45 minuten ofzo.

Vind ik ook 🙂

@ Bochie
                              Je staat erbij 😉

@ Florian
                              Jammer man…. Kan je echt niks anders regelen??? Zoja, laat het ff weten, dan zet ik je er weer bij 😉

@ Martino
                              Weet je al definitief dat je kan komen ?? 😀

VespaAvanti
                              Donateur

Ga jij eerst je SuperBravo maar eens keuren Andree:pest;):P
                                Jou brommer is zeker sneller, maja, jou uitlaatpoort is ook minimaal 2 keer zo groot als die van mij:lol
                                Een tourtje van 30 km is mij ook te kort, 45 vind ik ook al wat krap trouwens hoor.

speedbuxy
                                Bijdrager

VespaAvanti :
                                  Ga jij eerst je SuperBravo maar eens keuren Andree:pest;):P
                                  Jou brommer is zeker sneller, maja, jou uitlaatpoort is ook minimaal 2 keer zo groot als die van mij:lol
                                  Een tourtje van 30 km is mij ook te kort, 45 vind ik ook al wat krap trouwens hoor.

Ik zal hem vandaag of morgen eerst eens opbouwen voor een toertje om wat te test rijden.
                                  Want moet zeggen dat ik toch nog steeds erg naar een ciao neig ondanks de geen achtervering.
                                  (vind en vond een ciao namelijk wel met kop en schouders het mooist in het verspa assortiment)

En ik vind 30km ook veel te kort.
                                  Minimaal een 60km want utrecht ligt niet om de hoek dus moet wel de moeite waard zijn:thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 209)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.