Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010
- Dit onderwerp bevat 208 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 9 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 juni 2010 om 22:50 #517669
oei…das idd lulig die val 😐
28 juni 2010 om 23:05 #517670Martino :
Mooie filmpjes hoor Andree, maar het mooiste vond ik dat stuk blazen toen we eigenlijk naar de bril van Gerarduz zochten.
Ik reed toen de hele tijd op 20 meter van jullie groepje en dit was echt kicken om te zien. Ging echt lekker rap.Dat stuk blazen ziet in dit filmpje verwerkt en dat ging idd erg lekker

Heb jordi er daar ook leuk racend op staan:D
(maar eens overleggen met de officier hoe dat nou verder moet met die jonge:D)
Deel 4 en shortcuts deel are next
@robinvs
Hij had zowiezo een schaafwond op 1 van z,on armen dus geheel schade vrij was is ie niet(helaas)29 juni 2010 om 02:31 #517672@Speedbuxy: hulde aan het beeld materiaal!
Ik denk dat jouw nieuwe camera wellicht de mooiste aanwinst van het jaar (is) wordt. Denk dat iedereen daar aan het eind van tourseizoen mee het wel mee eens zal zijn. 😉Laatste filmpje is zowiezo te mooi , geeft prachtig weer hoe mooi gezamelijk touren met dik 65km/h + kan zijn 8)
@ Frankie65cc , wat loopt die citta van jouw met noppenband vies hard en dat nog zonder Evolution!
@ Jarco , die Ciao van jou is technisch en optisch echt een kunststuk 1e klasse :worshippy
@ Mcmark93 , was achteraf beter dat het een “45km/h tourtje” was , blokjes (iig die van mij en Sionni) trokken het zwaar met de 30 graden celcius. Nog bedankt voor de organisatie en “Het Groene Hart” is zeker pracht omgeving!
Hoop dat jullie in de omgeving 030, na deze tour , de smaak te pakken hebben gekregen en gezamelijk een boedelbak huren kunnen om vaker mee te touren.
Voor mij was het echt een geslaagde dag en nu we weten dat er 5 Vespa’s in de VW transporter passen , pas ik in de toekomst (wanneer mogelijk) vaker mijn zondag aan, om de Noorderlijke delegatie te laten afreizen 😉
29 juni 2010 om 13:36 #512936Voor mij was het echt een geslaagde dag en nu we weten dat er 5 Vespa’s in de VW transporter passen , pas ik in de toekomst (wanneer mogelijk) vaker mijn zondag aan, om de Noorderlijke delegatie te laten afreizen
Ik zal willen vragen wanneer is de volgende tour dan?
29 juni 2010 om 14:14 #517677Martino :
Voor mij was het echt een geslaagde dag en nu we weten dat er 5 Vespa’s in de VW transporter passen , pas ik in de toekomst (wanneer mogelijk) vaker mijn zondag aan, om de Noorderlijke delegatie te laten afreizen
Ik zal willen vragen wanneer is de volgende tour dan?
Voor mij gaat de interesse uit naar Aachen.
29 juni 2010 om 14:18 #517678aankomende zondag in almere toch??
tenminte…die heb ik nog in de agenda staan.
dan nog 18-07 de west friesland toer(omgeveing medemblik en enkhuizen)
en de grote toer 8 aug.29 juni 2010 om 14:21 #517680ja klopt 4 juli
29 juni 2010 om 15:41 #517683Gerarduz :
Voor mij gaat de interesse uit naar Aachen.
Daar heb ik ook zeker wel intresse in helemaal in combo met een vaals toertje Deel3:D
Hier de shortcuts movie.
(staat in het begin een lang stuk want anders kwam ik niet mooi uit)
Komt nu nog 1deel met lange filmpjes van 9min aan

(youtube is alleen fo*#@ing traag in uploaden dus duurt nog wel tot vanavond)29 juni 2010 om 17:55 #517685hoe film jij het btw???
hoe zit dit vast….29 juni 2010 om 18:54 #517557hij heeft wss een band om zijn nek met daaraan de camera;) echt mooi beeldmateriaal Andree TOP
29 juni 2010 om 20:09 #517688ja het was ook en leuk dagje dit keer geen lekke banden :band :con
maar er zaten toffe lange stukken in ik zelf ging 70km
de volgende keer als ik mee ga met gerardus , in de bus wil ik nog weer sneller gaan
ik ga namelijk zelf de cif vertanding er binnen kort er ook onder doen plus 1 nieuwe race krukas:D
dus dan moet ik ook wel weer op zoon 80 85 km weer zitten
dat is wel veel beter vindt ik dan weer wandt ik miste mijn oude race krukas wel weer op top dan de top racing
na breking
kan ik beter zegen
dus ik zelf moet ook weer even wat aan mijn vespa si wat opknappenmaar de jointjes waren ook weer lekker speedbuxy en zeebodem fm
29 juni 2010 om 23:35 #517693Hier het laaste deel

Ik heb dit ook deel 3 genoemt omdat ik het deel 3 waar we voornamelijk met z,n 7en reden heb verwijderd.
Hier het ik nieuw deel van upgeload, gezien ik nog een after toer filmpje tegen kwam tussen de filmpjes.
Nu een mooie 9:54 lang
@crossfreak
Gewoon een camera die om m,n nek hangt.
(toeristen style:D)@sjonni
Ja jij heb echt nog een heel klein tikje nodig om echt mee te kunnen rijden in de kop.
En dat moet met een cif vertanding en race krukkie idd wel gaan lukken
30 juni 2010 om 11:47 #517701En dit waren de filmpjes dan. Goede herinneringen aan de 7 man after rit.
Dan ligt het tempo toch gelijk wat hoger en met het weer was dit erg lekker.30 juni 2010 om 11:52 #517703Ja zeker z,on aftertoer is voor herhaling vatbaar als er weer eens een rit wat vervroegd eindigd.
Want das lekker blazen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.